خودکشى نافرجام یک کارگر دیگر شرکت نفت روی چاه نفت +ویدئو

lokomotive ghatar.com ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ دیدگاه ۶۴۱

یک کارگر اهوازی دیگر بر روی چاه نفت امیدیه خودکشی کرد و با تلاش به موقع وی از مرگ نجات یافت.

به گزارش رکنا، عصر روز چهارشنبه ٢١ خردادماه یکى از کارگران حراست شرکت نفت (امیدیه) به دلیل نپرداختن حقوقش خودکشى کرد اما این خودکشى ناموفق بود و دوستان این کارگر نجاتش دادند. پایگاه اطلاع رسانی خبری رکنا محتوا و صحت این خبر را با روشن شدن واقعیت ها تایید نمی کند.

خودکشی یک کارگر شرکت نفتی در هویزه
روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر خودکشی کارگر یکی از شرکت های نفتی استان دکتر “ارسلان غمگین” مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دستور بررسی موضوع را صادر کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ضمن این که شخصا موضوع را پیگیری می نمایند به معاون روابط کار و روسای اداره بازرسی کار، اداره روابط کار و اداره حراست و همچنین اداره تعاون، کار و رفاه محل، دستور بررسی ویژه و فوری را برای اعلام نتیجه در کمترین زمان ممکن به مدیریت اداره کل صادر کرد.

  تصاویر/اهواز غرق در آب پس از بارندگیهای اخیر

خودکشی در هویزه / کارگر شرکت نفتی به زندگی خود پایان داد
در فیلم منتشر شده صحنه ای از محل خودکشی این کارگر دیده می شود که همکارانش برای وی اشک می ریزند.

خودکشی به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت حقوق ماهیانه
چهارشنبه ۲۱ خردادماه، یک کارگر میدان نفتی یادآوران در شهرستان هویزه به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت حقوق ماهیانه خود را حلق آویز کرد. خودکشی این کارگر پس از تماس با پیمانکار موسسه و بی نتیجه ماندن درخواست معوقات مزدی او صورت گرفت است.

یکی از کارگران شرکت نظم آفرینان ایمان گفت: «ما سال هاست که در میدان نفتی یادآوران کار می کنیم و در چند ماه گذشته پیمانکار مؤسسه نظم آفرینان قرارداد جدیدی برای ما آورد که باید همگی زیر آن را امضا می زدیم، اما به دلیل وجود بند های غیر عادلانه که اکثراً به ضرر کارگر و به نفع پیمانکار تمام می شد و با کوچکترین بهانه ای، پیمانکار اجازه داشت .

  درخواست اشد مجازات برای عامل جنایت اهواز در ملاعام +عکس

ما را از کار اخراج کند وخیلی از مزایا مانند بدی آب وهوا را از ما گرفت، از امضای آن امتناع کردیم ولی فشارها روز به روز بر ما بیشتر شد و به هر که اطلاع دادیم کسی از ما کارگران حمایت نکرد و حتی در جلسه ای که در فرمانداری هویزه با حضور معاون فرماندار و مسئول حفاظت اطلاعات و رئیس اداره کارهویزه برگزار شد نتیجه ای که حقوق کارگران این مؤسسه را تضمین کند، بدست نیامد تا اینکه مجبور شدیم آن قرارداد را امضا کنیم.»

در کانال خوزتاب فوت این کارگر خودکشی عنوان شده است بنابراین رکنا صحت این خبر و محتوای آن را تا روشن شدن واقعیت تایید نمی کند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx