آیا خودکارهای تبلیغاتی ابزارهای خوبی برای تجارت هستند؟

dell ghatar.com ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ دیدگاه ۹۱

خودکار فقط نمونه‌ای از یک تکنیک به ظاهر ساده است که می‌تواند تاثیرات شگفت‌انگیزی بگذارد. به این باور دارید که یک خودکار به عنوان هدیه تبلیغاتی عالی عمل می‌کند؟ در اینجا چند واقعیت وجود دارد که شاید نظر شما را تغییر دهد.

در دنیایی که فناوری پادشاه آن است و یک فرد در طول روز زمان زیادی را با وسایل دیجیتالی سر می‌کند، این تصور وجود دارد که خودکار و کاغذ منسوخ شده‌اند اما، این تصور از حقیقت بسیار دور است. علیرغم صفحه نمایش‌ها و کیبوردها در زندگی روزمره، وسایل نوشت‌افزار همچنان پر اهمیت هستند و دلایل متعددی برای این نکته وجود دارد. به همین دلیل است که قلم‌های تبلیغاتی و ابزارهای نوشتن هنوز منبع قابل اعتمادی برای توزیع‌کنندگان محصولات تبلیغاتی هستند.
پیش از هرچیز اجازه دهید تا ببینیم ویژگی های یک خودکار مرغوب چیست؟

خودکار تبلیغاتی

کیفیت جوهر خودکار
در حالی که هر ساله دسته جدیدی از خودکار و ابزارهای نوشتن با جزییات و طراحی متفاوت به بازار می‌آیند، هنوز هم یکی از بزرگترین عوامل موفقیت یک خودکار، کیفیت جوهر آن است و به همین دلیل است که همواره تلاش برای ساخت جوهر روان، با قابلیت خشک شدن سریع‌تر در اولویت است.
 
بدنه خوش‌دست و زیبای خودکار
استفاده طولانی مدت از یک خودکار جنبه‌های دیگری را نیز برای ما پر رنگ خواهد کرد. سطحی که با دست و فشار انگشتان در تماس است، اگر زبر و آزاردهنده باشد امکان استفاده طولانی مدت را نخواهد داشت. داشتن یک لایه لاستیکی یا ژله‌ای از متداول‌ترین شیوه‌ها برای تسهیل استفاده از قلم است. طراحی زیبا و خوش دست بودن قلم است که خودکار را برای شما دوست‌داشتنی می کند.
این کاربری دلنشین و روان در کنار ظاهری زیبا و جذاب، نظر هر کسی را جلب خواهد کرد.
تا به اینجا با دو ویژگی اصلی و مهم یک خودکار خوب آشنا شدیم. اما اجازه دهید. تا با جنبه‌ی تبلیغاتی این هدیه تبلیغاتی محبوب نیز آشنا شویم.
به عنوان صاحب یک کسب‌وکار، ممکن است گرفتار تکنیک‌های بزرگ بازاریابی شوید. بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند در آگهی تلویزیون یا بیلبوردهای تبلیغاتی در مراکز شهر سرمایه‌گذاری کنند. زیرا این تصور را دارند که مؤثرترین روش برای دیده شدن این شیوه است. اگرچه آن‌ها پر هزینه و پر استفاده هستند، اما وقتی صحبت از تبلیغات می‌شود، لزوما مؤثرترین کارایی را ندارند. یک خودکار تبلیغاتی دقیقا در اثبات این حرف به کار می‌آید. اما چگونه؟ در ادامه با برخی از دلایل تاثیر و کارایی یک خودکار تبلیغاتی آشنا خواهیم شد.
 
خودکار به عنوان ابزاری سنتی و محبوب
علیرغم پیشرفت فناوری که می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای در تمامی جوانب بگذارد، قلم‌ها همچنان محبوب و قابل اعتماد باقی مانده‌اند. به نوعی دست خط یک سنت دیرینه تداعی می‌شود که همراه با حس و حافظه‌تاریخی در ذهن انسان است. این نوع ماندگاری به سودمندی وسایل نوشتن در زندگی روزمره و همچنین به اهمیت دست نوشته در جامعه می‌پردازد.
 
به دلیل کارایی زیاد و ماندگاری بخش ثابت تبلیغات هستند
خودکارها یک‌بار مصرف نیستند. تا زمانی که در یک قلم جوهر وجود داشته باشد، می‌تواند برای مدت زمانی برایتان بنویسد. نکته جالب این است که خودکارهای تبلیغاتی بطور منظم تجارت شما را یادآوری می‌کنند. هرچه شخصی بیشتر از هدیه شما استفاده کند، برند تجاری شما بیشتر دیده خواهد شد. حتی اگر بلافاصله پیوندی میان شما و مخاطب ایجاد نشود، دفعه بعد که به خدمات شما نیاز پیدا می‌کنند، احتمال ایجاد ارتباط با شما بیش از پیش خواهد بود. همه اینها از یک خودکار شخصی که شما هدیه می‌دهید شروع می‌شود.

تا به حال فکر کرده‌اید که چرا آن‌ها یک گزینه تبلیغاتی ثابت هستند؟ به این دلیل که تقاضای زیادی برای خودکار در بین عموم مردم وجود دارد. تقریباً همه جا به کار می‌آیند. در مدرسه، ادارات، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و … . به علاوه، تقاضا برای خودکار به نظر کم نمی‌شود و این برای کسب‌وکار شما بسیار عالی است. بسیاری از ابزارها و وسایلی که در روزمره خودمان مورد استفاده قرار می‌دهیم به اندازه یک خودکار استفاده نمی‌شوند.
 
خودکارهای تبلیغاتی کالایی کاربردی هستند
یک خودکار تنها برای نوشتن به کار نمی‌رود. امروزه با توسعه این وسیله امکانات و قابلیت‌های دیگری نیز به آن اضافه شده است. به این نوع خودکارها اصطلاحا خودکار آپشنال، یا خودکار چندکاره گفته می‌شود.

شاید ساده‌ترین نمونه موجود که با آن آشنا باشید، خودکار چراغ‌قوه دار است. با در نظر گرفتن یک LED و باطری کوچک، این خودکار به عنوان ابزاری کارآمد نیز عمل می‌کند. موارد دیگری نیز برای این دسته بندی جذاب وجود دارد. از امکانات دیگری که در یک خودکار جای می‌گیرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• چراغ مخصوص ( برای تست اصالت اسکناس )
• لیزر و آنتن جمع‌شونده ( برای اشاره کردن در حین تدریس و کنفرانس )
• قسمت تاچ ( برای استفاده به روی صفحات لمسی )
• پایه نگهدارنده ( به جهت قرار دادن گوشی موبایل )
• تراز، کولیس و خط‌کش ( مختص فعالیت‌های مهندسی در ابعاد ساده )
• پیچ‌گوشتی
• فلش‌ مموری ( قرارگیری یک حافظه فلش در بدنه خودکار )
 
خودکار های تبلیغاتی ارزان و اقتصادی هستند
دو موردی که از طریق ابزارهای تبلیغاتی خود به دنبال آن هستید، اثربخشی و مقرون به صرفه بودن است. به زبان ساده، شما به آن‌ها نیاز دارید تا حس خوبی به مخاطب بدهید و در عین حال برای توسعه تجاری کارتان نیز گامی برداشته باشید. بر خلاف بسیاری از گزینه‌ها که افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت نیز می‌شود، خودکارها جزو ارزان‌ترین محصولات هستند. این هدیه تبلیغاتی برخلاف تبلیغات تلویزیونی و محیطی، قیمت سرسام‌آوری ندارد. برای ساده‌ترین راهکار تبلیغاتی از همین قلم‌های زیبا و محبوب می‌توان استفاده کرد. با بودجه‌ای ناچیز و تاثیری قابل قبول.

با توجه به هزینه کم، می‌توانید ابزارهای بازاریابی خود را برای تأثیر بیشتر استفاده کنید. به جای استفاده از یک نوع هدیه تبلیغاتی، با ایجاد تنوع شانس موفقیت خودتان را افزایش دهید. گران‌ترین ابزار هم نهایتا امکان سرمایه‌گزاری در یک بخش را به وجود می‌آورد. با این حال، قلم تبلیغاتی به شما امکان می‌دهد تا اهداف متفاوتی را همزمان در نظر بگیرید. حداقل می‌دانید که یک تکنیک ارزان قیمت دارید و کارایی قابل قبولی از آن دریافت می‌کنید. یک خودکار علاوه افزایش قدرت مانور شما، با سلایق افراد بیشتری نیز سازگاری خواهد داشت.

واقعیت این است که خودکار تبلیغاتی همچنان پرکاربرد و موثر است. نمی‌توان انکار کرد که آن‌ها راهکار بازاریابی متداول و دوست‌داشتنی هستند. در غیر این صورت، شرکت‌های سراسر دنیا هنوز از این هدیه تبلیغاتی استفاده نمی‌کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی در خصوص هدایای تبلیغاتی با مشاوران ما در حس هفتم در ارتباط باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx