محبوبیت شهر رشت برای مشتریان خرید ویلا

dell ghatar.com ۰۸ تیر ۱۳۹۹ یک دیدگاه ۱۹۹

خرید ویلا در رشت می‌تونه یکی از بهترین انتخاب‌ها، برای کسانی باشه که دوست دارن در گیلان زیبا، فضایی برای زندگی و استراحت داشته باشن.

شهر رشت، محبوب دل همه ایرانیان
اگر تا به حال برای خرید ویلا در شمال کشور اقدام نکردین، پیشنهاد ما به شما، خرید خانه در رشت است. این انتخاب عالی می تونه به عنوان یک سرمایه گذاری هم شناخته شه و مناسب افرادیه که همیشه، به فکر «خرید ویلا در شمال» هستن.

برای آشنایی بیشتر با شهر زیبای رشت، جاذبه‌ها و دیدنی‌ها، چشم انداز آینده و شرایط خرید خانه و ویلا در ادامه، با ما همراه باشین.

خرید ویلا در رشت

شهر رشت و هر آنچه باید از آن بدانیم
شهر زیبای رشت، مرکز استان گیلانه و رد پای اون همیشه در تاریخ ایران دیده می شه. این شهر زیبا در حال حاضر، بر اساس آخرین سرشماری ۹۹۱/۶۷۶ جمعیت داره.

رشت رو میشه پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر گیلک نشین ایران دونست. رشت با آب و هوایی معتدل و شبه مدیترانه‌ای، تابستان‌هایی مرطوب و زمستان‌هایی سرد داره. رشت به شهر باران معروفه و بیشترین میزان بارش باران رو در بین شهرهای شمال ایران داره.

رشت، علاوه بر نقش پررنگی که در گذشته و در طول تاریخ داشته، در حال حاضرهم، یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری کشوره.
این شهر به عنوان مرکز استان گیلان، در سال ۲۰۱۵ بر اساس استانداردهای یونسکو، به عنوان شهر خلاق انتخاب شد. رشت در حال حاضر هم، به عنوان شهر خوراک‌شناسی و مزه‌ها در سازمان جهانی یونسکو ثبت شده.

رشت قطب اصلی تولید نانو و داروهای ضد سرطان، قطب شالیکاری و تولید برنجه. نقش مهم رشت در صنعت و توریسم، موجب شده تا برای رشت روزی در تقویم ایران انتخاب بشه. بر همین اساس هم، در سال ۱۳۹۴ روز ۱۲ دی، به عنوان روز رشت نام گذاری شد.

محبوبیت خرید خانه و ویلا در رشت از ابتدا تا امروز
امکانات و جاذبه‌های رشت به عنوان مرکز استان، بازارهای متنوع و حضور همیشگی و پررونق گردشگران موجب شده تا رشت به عنوان یکی از بهترین شهرهای شمالی برای زندگی شناخته بشه.

بر همین اساس، بسیاری از مردم شهرهای اطراف گیلان، مردم استان تهران و دیگر استان‌های مجاور در صورتی که برنامه‌ای برای سرمایه گذاری و زندگی در نواحی شمالی داشته باشن، به «خرید ویلا در رشت» اقدام می کنن.

  عکس/آگهی جذب مشتری برای خانه عفاف در گیلان!

بر اساس داده‌های شهرداری بهترین منطقه‌ی رشت، منطقه‌ی گلساره که به عنوان گرا‌ن‌قیمت ترین بخش شهری هم شناخته میشه. اما علاوه بر گلسار رشت، میتونیم به میدان شهرداری هم، به عنوان بهترین منطقه اشاره کنیم.

میدان شهرداری با ساختمان‌های قدیمی که نشان از معماری اوایل پهلوی در ایران داره، جلوه‌ای تاریخی به شهر بخشیده. از طرف دیگه، بازار رنگارنگ و پر سر و صدای اطراف میدان شهرداری هم، فضایی دوست‌داشتنی با طعم فرهنگ گیلان برای گردشگران ایجاد میکنه.

خرید ویلا در رشت

هر آنچه از یک شهر می‌خواهید، در رشت پیدا کنید
رشت، محبوبیت فوق‌العاده‌ای در گیلان داشته و بسیاری از مردم گیلان هم در سالهای اخیر برای خرید خانه و ویلا در رشت اقدام کردن. این شهر زیبا، به عنوان مرکز استان دارای بهترین مجتمع‌های تجاری، بازار سنتی، موزه‌های دیدنی، تئاترها و گالری‌ها، دانشگاه و مراکز آموزشی است.

در کنار این موارد، وقتی به طبیعت سرسبز، زیبا و بکر گیلان میرسیم میشه گفت که هر چی شما برای زندگی آروم و دوست‌داشتنی نیاز دارین، در رشت پیدا خواهید کرد.

خوش شانسی خریداران خانه و ویلا در رشت
خرید خانه و ویلا در رشت رو، میشه فرصتی عالی برای زندگی در شمال کشور و بهره‌مندی از این فضای فوق‌العاده دونست.
علاوه بر این موارد، خرید آپارتمان در رشت خودش نوعی سرمایه گذاریه که میتونه ارزش پول و سرمایه‌ی شما رو در طولانی مدت حفظ کنه. اگر سرمایه‌ی خوبی دارین، می تونین برای خرید خانه در رشت، به سراغ منطقه‌ی گلسار برین، همچنین برای سرمایه‌های کمتر هم میشه به سراغ قسمت‌های ارزان شهر رفت.

می تونین برای خرید ویلا در رشت، به سراغ ییلاقات اطراف رفته و بر اساس بودجه‌ای که دارین در بین لیست متنوع ویلاهای زیبا و دیدنی، ملک مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین.

با توجه به فرصتی که رشت، برای خریداران ملک فراهم کرده میشه گفت که خوش شانسی خوبی منتظر شماست تا نه تنها ارزش سرمایه خودتون رو حفظ کنین بلکه از داشتن ویلا و خانه‌ای زیبا هم لذت ببرین.

  کوچکترین ویلا باغ های کردان چه قیمتی دارند؟

بهترین منطقه رشت برای خرید آپارتمان و ویلا
بعد از گلسار بهترین منطقه برای خرید خانه و ویلا در رشت با قیمت بالا رو می توان منظریه، بلوار گیلان، محله اقاقیا و پارک ملت دانست که خانه‌هایی لوکس، گران قیمت و لاکچری دارد. برای بودجه متوسط هم می توان به شهرک شهید بهشتی، خیابان نیلوفر، خیابان انصاری، بلوار نماز، خیابان‌های معلم و فلسطین اشاره داشت که برای دانشجویان و قشر متوسط محله‌هایی مناسب است.

خرید ویلا در رشت

میانگین قیمت خانه و ویلا در بازار مسکن رشت
قیمت خرید خانه و ویلا در رشت هم، مثل شهرهای دیگه ایران افزایش داشته و در حال حاضر هم تابعی از شرایط روزه.
شما برای خرید خانه در بهترین محله‌های رشت به سرمایه‌ای بیشتر از ۵۰۰ میلیون احتیاج دارین. با میانگین بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون هم، می تونین در مناطق متوسط و خوب شهر خانه بخرین. این قیمت‌ها در آینده با تغییرات احوال جامعه، ممکنه بیشتر و یا کمتر شه.

از خرید خانه و ویلا در رشت پشیمان نمی شوید
در انتهای بحث خرید ویلا در رشت، باید بدونین که شما از این خرید پشیمون نخواهید شد. چون علاوه بر حفظ سرمایه، می تونین در یکی از بهترین شهرهای ایران صاحب ملک بشین و هر زمان که خواستین، برای سفر به رشت و اقامت در منزلتون آماده بشین.

پس با خیال راحت و بر اساس بودجه‌ای که دارین برای خرید اقدام کرده و برای اطلاعات بیشتر به «سایت ۲نبش» مراجعه کنین. بهتره که پیش از خرید خانه و ویلا در رشت جوانب امر رو سنجیده و سپس اقدام کنین. امیدواریم از اقامت در رشت زیبا لذت ببرین.

خرید ویلا در رشت

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx