رزرو هتل استانبول در چه ماهی بهتر است؟

dell ghatar.com ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۱۱

همانطور که می دانید استانبول شهر توریستی و اقتصادی ترکیه به دلیل همجواری با ایران یکی از بهترین مناطق محبوب گردشگری و توریستی نزد ایرانیان است.

به همین دلیل رزرو هتل استانبول نیز از لازمه های سفر به این شهر تاریخی و هزار مسجدی است. اما در پاسخ به سوال مطرح شده باید بگوییم در هر فصلی از سال استانبول دیدنی های خودش را دارد که در این مقاله شما با تور استانبول در تابستان و تور استانبول در زمستان آشنا خواهید شد.

اگر قصد شما برای سفر و رزرو هتل استانبول فصل تابستان است باید بگوییم این فصل هوا بسیار گرم و شرجی می باشد. پس در این صورت باید لباس هایی خنک در چمدان خود بگذارید تا بتوانید از گزند گرمی هوا در امان بمانید. به دلیل تعطیلات تابستانی اغلب پیک رزرو هتل استانبول در این زمان است. پارک های آبی روباز استانبول، بازارها، اماکن تارخی و … همگی لبریز از جمعیت هستند. تخفیف های تابستانی به اوج خود می رسد و تجارت در این فصل برای توریست ها جذاب است. همچنین رزرو هتل استانبول در تکسیم در فصل تابستان بسیار رونق دارد.

اما اگر می خواهید در فصل پاییز و زمستان به استانبول سفر کنید و رزرو هتل استانبول را انجام دهید باید بگوییم می توانید از تفریحات زمستانی این شهر بهره برده و از جاذبه های تاریخی مانند موزه های استانبول و مراکز خرید استانبول که سرپوشیده هستند استفاده کنید. البته شهربازی موی پارک استانبول نیز که یکی از بهترین شهربازی های سرپوشیده در اروپا محسوب می شود، مکانی دیگر برای تفریحات زمستانی در تور استانبول است.

با رزرو هتل استانبول در تابستان چه لباسی بپوشم؟

گرمای استانبول در تابستان و محاصره آن با دریا هر گردشگری را ترغیب به آب بازی می کند. بیشتر گردشگران ترجیح می دهند رزرو هتل استانبول را در این فصل و نزدیک به ساحل انجام دهند تا از مناطق بکر و دیدنی این شهر بیشتر دیدن کنند. اما بهترین لباس در تابستان برای سفر به استانبول چیست؟ برای سفر با تور استانبول در زمستان باید چه لباسی برداریم؟ این ها سوالاتی هستند که فکر بسیاری از گردشگران را به خود مشغول کرده است.

  ماجرای شکنجه زن ایرانی در مرز یونان

بهترین لباس برای سفر در تابستان به استانبول، لباس های نخی، کتانی یا پنبه ای است که فوق العاده نرم بوده و در گرمای هوا رطوبت را از بدن شما گرفته و همین امر سبب احساس خنکی در شما می شود. البته به دلیل آزادی لباس پوشیدن در این شهر شما می توانید لباس های ساحلی که از جنس نخ هستند به تن کنید و از خنکی بیشتر لذت ببرید. از جمله این لباس ها می توان به تاپ و شلوارک، لباس بلند ساحلی بدون آستین و … اشاره کرد. به هر حال توصیه می کنمم رزرو هتل استانبول ساحلی را الویت بدهید.

البته به این مسئله توجه داشته باشید که اگر در فصل تابستان، تور استانبول و رزرو هتل استانبول را انجام داده اید حتماً کلاه، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب در چمدان خود داشته باشید تا دچار آفتاب سوختگی و دیگر صدمات ناشی از اشعه آفتاب نشوید. پارک آبی کلاب دلفین استانبول، پارک آکوا مارینا استانبول و شهربازی روباز ویالند استانبول از جمله بهترین مکان ها برای تفریح در فصل تابستان هستند.

با رزرو هتل استانبول در زمستان چه لباسی بپوشم؟

رزرو هتل استانبول در زمستان هم جاذبه های خودش را دارد که علاوه بر آب و هوای مطبوع، می توان از تفریحات بسیار زیادی استفاده کرد. اما لباس مناسب این فصل لباس های پشمی و ضخیم است تا از سرمای هوا در امان بمانید. این شهر همانطور که تابستان های گرم دارد زمستان های سردی داشته که البته می توان از تفریحات زمستانی آن مانند اسکی سواری، بازدید از موزه های متنوع و شهربازی های سرپوشیده ببشترین بهره را برد.

زمانی که شما رزرو هتل استانبول را انجام می دهید باید به این مسئله دقت کنید که حتماً خدمات اتاق چمدان را به شما ارائه دهد. مسلماً به دلیل سردی هوا، وسایل و لوازم بیشتری برداشته اید که ممکن است برای حمل و نقل چمدان ها دچار مشکل شوید و اتاق چمدان از این مسئله جلوگیری می کند. البته کارشناسان مجرب ما، بهترین هتل های استانبول با توجه به بودجه شما را پیشنهاد می دهند.

  (تصاویر) برف در ترکیه از قد انسان فراتر رفت

از بهترین مکان های تفریحی تور استانبول در زمستان می توان به پیست اسکی کاراتپه استانبول اشاره کرد که از نظر استاندارد های اروپایی ضمانت شده و دارای چشم اندازی خیره کننده از تنگه بسفر است. از دیگر مکان های تفریحی در زمستان، شهربازی سرپوشیده موی پارک استانبول است که در مال آف استانبول قرار گرفته و یکی از بزرگ ترین شهربازی های روباز اروپا به شمار می رود. شهربازی فان لب از دیگر شهربازی های سرپوشیده استانبول است که در مراکز خرید جواهر و فروم استانبول قرار دارد.

آشنایی با قوانین رزو هتل در استانبول

رزرو هتل استانبول و تور استانبول با قیمتی مناسب

سایت ما با داشتن رزرواسیون بومی منطقه یکی از بهترین سایت های رزرو هتل استانبول و تور استانبول است که خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می دهد. افراد بومی با داشتن اطلاعات دقیق از منطقه هتل مورد درخواست شما و فواصل تا موقعیت های مکانی مختلف به شما کمک می کنند انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید. برای این که اطلاعات بیشتری درباره هتل های استانبول و موقعیت مکانی آن ها به دست آورید، توصیه می کنیم با شماره های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان سایت با کمال احترام و در سریع ترین زمان پاسخ شما را بدهند.

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx