طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی

dell ghatar.com ۱۵ تیر ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۱۴

همانطور که می دانید یکی از بهترین تبلیغات های روز دنیا غرفه سازی و شرکت در نمایشگاه ها است. امروزه نمایشگاه های زیادی در سرتاسر ایران در حال برگزاری است. اگر قرار است در یکی از آنها شرکت کنید بهتر است با روند ۰ تا ۱۰۰ آن کاملا آشنا شوید.

غرفه سازی نمایشگاهی

اگر جزو افرادی هستید که به تازگی شرکتی تاسیس کرده اید و دارای شرکت نوپا هستید و یا  استارت آپ جدیدی را راه اندازی کرده اید، بهترین کار برای معرفی شرکت خود این است که در نمایشگاه ها غرفه سازی کنید. توجه داشته باشید غرفه سازی شما باید خاص و شیک باشد تا نظر مخاطبین را به خود جلب کند.
 
ما در این مطلب قصد داریم شما را با موارد مهمی که برای طراحی غرفه سازی لازم است صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

یکی از مواردی که ذهن مشتریانی که به ما برای طراحی و غرفه سازی مراجعه می کنند، درگیر می کند این است که غرفه سازی آنها به صورتی باشد که در عین حفظ منزلت برند آنها باعث جذب مشتریان شود. در برخی از موارد ممکن است غرفه سازی با تمام هزینه هایی که برای ساختن آن صرف شده است، مورد استقبال کارفرما قرار نگیرد.

یکی از مواردی که برای شرکت ها و کارفرمایان حائز اهمیت است، جلب نظر بازدیدکنندگان غرفه ها هستند. زیرا که چیدمان و طراحی غرفه سازی می تواند از هر چیزی بیشتر در ذهن بازدیدکنندگان نقش داشته باشد. به همین دلیل است که طراحی غرفه و همین طور غرفه سازی نمایشگاهی به یک هنر بصری آمیخته و به دانش معماری مدرن تبدیل شده است.
 
آگاهی از محصول و خدمات
اولین مرحله ای که لازمه طراحی غرفه می باشد این است که طراح با خدمات و محصولات شرکت کاملا آشنا باشد. اگر طراح آشنایی لازم را درباره محصولات و خدمات شرکت داشته باشد، درک بهتری نسبت به برند و محصولات آن شرکت کسب می کند و باعث می شود طراح به ایده پردازی بهتری برای غرفه سازی برسد.
 
نورپردازی زیبا
یکی از مواردی که در غرفه سازی بسیار مهم است نورپردازی است. این مسئله به این دلیل حائز اهمیت است که اولین موردی است که نظر ببننده را به خود جلب می کند. نور پردازی جزو مهم ترین مواردی است که موجب جذاب شدن غرفه می شود و در غرفه سازی بسیار حائز اهمیت است. با وجود پیشترفت تکنولوژی طراحان در این امر اختیارات بیشتری پیدا کرده اند. بنابراین در غرفه سازی به این مسئله توجه ی زیادی می شود.

غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی
یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی غرفه باید رعایت شود، نظم است. توجه داشته باشید که در غرفه سازی چیدن دقیق اجزا و به وجود آوردن یکپارچگی آنها موجب می شود غرفه ی شما جذاب تر شود.

یکی دیگر از مواردی که در طراحی غرفه بسیار مهم است، این است که غرفه با محصولات شرکت تناسب داشته باشد. برای طراحی و غرفه سازی بهتر است ابتدا بر روی محصولات تمرکز شود سپس متناسب با آن طراحی شود.

باید بدانیم که برای اینکه بتوانیم در یه غرفه نمایشگاهی جذب مشتری بیشتری داشته باشیم بهترین راه ، درست کردن حریم خصوصی می باشد وقتی که شما برای مشتریان حریم خصوصی در نظر می گیرید.

یعنی برای مشتریانتان ارزشی بالای قائل شده اید تا آنان بتوانند در فضای خصوصی احساس امن و راحتی داشتنه باشند تا بتوانند با شما مذاکره ای خوب داشته باشند و پیشنهاد مهم در غرفه سازی این می باشد که شما یک فضای پذیرایی برای مهمانان در نظر بگیرید تا آنها در آنجا استراحت کنن این کار تاثیر بسیار زیادی در روند کاری شما دارد و کیفیت کاری شمارا به حداکثر میرساند، واما چه عناصری در غرفه سازی موثر هستند؟ بهتر است آخرین موردی که باید در طراحی غرفه سازی رعایت کنید سادگی در طراحی است و لازم نیست طراحی شما پیچیدگی داشته باشد.
 
استفاده از تلویزیون به جای ویدئو پرژکتور در نمایشگاه ها
همان طور که می دانید یکی از وسایلی که حضورش در غرفه ی شما بسیار موثر است تلویزیون یا ویدئو پروژکتور است. این وسیله باعث می شود که شما از طریق آن ویدوهای تبلیغاتی خود را پخش کنید تا بیننده با مشاهده آن با خدمات کلی شما بیشتر آشنا شود. در این مطلب قصد داریم شما را با مزایای استفاده از تلویزیون به جای ویدئو پروژکتور، آشنا کنیم.

غرفه سازی نمایشگاهی

تلویزیون های امرزوی بسیار پیشترفت کرده اند و به دنیای دیجیتالی بسیار نزدیک شده اند و قابلیت های جدیدی پیدا کرده اند. شمامی توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی مثل تلویزیون غرفه ی خود را مجهز ترکنید و هزینه ها را نیز کاهش دهید.

یکی از قابلیت های جدید و حائز اهمیت تلویزیون ها این است که می توانند به اینترنت وصل شوند و شما خیی راحت می توانید در آنها وب گردی کنید. همان طور که می دانید با دسترسی به اینترنت می توانید به هر اطلاعاتی به راحتی دست یابید. بنابراین بهتر است در غرفه ی خود از این تلویزیون ها به جای ویدئو پروژکتور استفاده کنید. اگر نگران هزینه ها هستید می توانید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید.

این تلویزیون ها علاوه بر داخل عرفه ها برای زندگی روز مره انسان ها نیز مفید است. مثلا همه ی افراد ترجیح می دهند فیلم مورد علاقه ی خود را در اینترنت در سایت مورد نظر از طریق تلویزیون مشاهده کنند تا لپ تاب و گوشی موبایل.

در غرفه های نمایشگاهی نیز برای نمایش دادن سایت شرکت خود و دیگر کارهای تبلیغاتی کاربرد دارد و شرکت ها می توانند از طریق آنها تیزر پخش کنند و بازدیدکنندگان با کارهای خود بیشتر آشنا کنند.

اما بهتر است بدانید که این قابلیت بزرگی که در تلویزیون ها ایجاد شد یک مشکل بزرگ و درواقع نقطه ضعف داشت که البتدا خوشبخانه امروزه این مشکل برطرف شده است.

این نقطه ضعف یا مشکل این تلویزیون ها این بود که برای اینکه در سایت ها موردی را کلیک کنیم بایستی از کلید  های تغییر جهت کنترل تلویزیون استاده کرد که مشکل بزرگی محسوب می شود و کار سخت و دشواری بود. خوشبختانه امروزه این مشکل حل شده است و شما می توانید با خیال راحت به وسیله اجاره تجهیزات نمایشگاهی این تلویزیون ها را خریداری کنید.

یکی دیگر از مشکلات این تلویزیون ها مربوط به تایپ کردن بود زیرا که تایپ کردن با کنترل های تلویزیون بسیار کنسل کننده و وقت گیر است. پیدا کردن الفبا از روی کنترل های تلویزیون اکثر افراد را از ادامه ی تایپ کردن منصرف می کرد.

خوشبختانه این مشکل نیز برطرف شده است و برای تلویزیون های پیشترفته امروزی صفحه کلید و موس طراحی شده است و شما می توانید با مراجعه به قسمت درباره آرمان با خیال راحت برای غرفه ی نمایشگاهی خود توسط شرکت هایی که اجاره تجهیزات نمایشگاهی دارند، این تلویزیون ها را اجاره کنید.

همانطور که میدانید اگر شما از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید می توانید هزینه های خود را کاهش دهید و همین طور در عین حال از تجهیزات با کیفیت تری استفاده کنید. بیشتر افراد برای اینکه در هزینه های صرفه جویی کنند از ویدئو پروژکتور ها استفاده می کنند. ولی به شما توصیه می کنیم که تا جای ممکن به جای آن ها از تلویزیون ها استفاده کنید. زیرا که هم فضای کمتری به خود اختصاص می دهند و هم کیفیت بهتری دارند.

اگر برای شما هزینه ها مهم استمی توانید به جای خرید ویدئو پروژکتور از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید و تلویزیون با هر سایزی که می خواهید را برای مدت زمان نمایشگاه اجاره کنید. با اینکار هم در هزینه ها صرفه جویی کرده اید هم کیفیت کار خود را بیشتر کرده اید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx