هتل الماس ۲ مشهد

dell ghatar.com ۲۰ تیر ۱۳۹۹ دیدگاه ۲۴۷

محال است به مشهد سفر کرده باشید و نام این هتل پنج ستاره به گوش‌تان نخورده باشد.

هتل پنج ستاره الماس ۲ مشهد از معروف‌ترین هتل های مشهد محسوب می‌شود که در خیابان امام رضا، امام رضای ۲۰ واقع شده است. هتل الماس ۲ مشهد از آن دسته از هتل های مشهد به‌شمار می‌آید که برای اقامت در آن باید بودجه‌ای متوسط داشته باشید. با رزرو هتل مشهد از علی بابا سفری اقتصادی به مشهد را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا در این مطلب به معرفی و بررسی هتل الماس ۲ مشهد بپردازیم.

هتل الماس 2 مشهد

معرفی

اگر با هدف زیارت به مشهد سفر می‌کنید، هتل الماس ۲ مشهد بهترین انتخاب برای‌تان خواهد بود. این هتل فقط پنج کیلومتر تا حرم امام رضا فاصله دارد. دسترسی این هتل به مراکز خرید اطراف حرم مانند بازار امام رضا کار شما را برای خرید سوغاتی آسان‌تر می‌کند. ۲۱۶ واحد اقامتی در ۲۵ طبقه هتل الماس ۲ مشهد برای پذیرایی از مسافران آماده شده است. در ساخت اتاق‌های این هتل از طراحی و معماری در سبک‌های ایران باستان، صفوی، تایلندی، روس، عربی و… الهام گرفته‌اند. دکور شیک بخش‌های مختلف هتل الماس ۲ مشهد و واحدهای اقامتی آن یکی از نقاط قوت این مجموعه به‌حساب می‌آید. هتل الماس ۲ مشهد با ورودی باب الجواد شش دقیقه، با ورودی باب الرضا چهار دقیقه، با بازار رضا پنج دقیقه، با فرودگاه مشهد ۱۸ دقیقه و با ایستگاه راه‌آهن ۱۱ دقیقه فاصله دارد.

اقامت

هزینه اقامت در هتل الماس ۲ مشهد از ۶۵۰ هزارتومان برای هر شب شروع می‌شود. با رزرو هتل مشهد از علی بابا با بهترین قیمت در هتل الماس ۲ مشهد اقامت کنید. در هتل الماس ۲ مشهد شش سوئیت پرزیدنت، ۲۴ سوئیت امپریال، ۱۵ سوئیت یک خوابه، چهار سوئیت ماه‌عسل، ۱۵ اتاق کانکت و ۱۳۷ واحد اقامتی برای مسافران درنظر گرفته شده است. اتاق‌های برلیان و سوئیت‌های ماه‌عسل نورگیر هستند و باتوجه به شیشه‌ها مشجرشان هیچ دیدی به بیرون ندارند. اتاق برلیان محبوب‌ترین واحد اقامتی در هتل الماس ۲ مشهد است. هتل الماس ۲ مشهد برای رفاه بیشتر شما خدماتی رایگان ارائه می‌کند. با استفاده از مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی بدون پرداخت هزینه خستگی را از خود دور کنید. تا ۲۴ ساعت پیش از سفر به مشهد ساعت و شماره پرواز و نام شرکت هواپیمایی را به‌اطلاع مسئولان هتل الماس ۲ برسانید تا خدمات ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل را برایتان انجام دهند. سرویس ترانسفر رایگان شامل مسافرانی که با قطار به مشهد می‌آیند نیز می‌شود. منوی صبحانه به‌شکل رایگان برای شما سرو خواهد شد؛ این منو چند مدل مختلف صبحانه را شامل می‌شود. همه اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد مینی‌بار با هزینه دارند. هزینه اقامت کودکان زیر پنج سال رایگان و برای کودکان بین پنج تا ۱۰ سال، درصورت استفاده‌نکردن از سرویس اتاق، نیم‌بها خواهد بود. اگر سن فرزندتان بیشتر از ۱۰ سال است، باید هزینه اقامت یک فرد بزرگسال را برای او بپردازید.

هتل الماس ۲ مشهد ساعت ۱۵ اتاق را به شما می‌دهد و ساعت ۱۲ آخرین روز آن را از شما تحویل می‌گیرد. ازجمله امکانات کلی که در همه اتاق‌های این هتل وجود دارد، می‌توان به یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، میزتحریر، آباژور، دراور، رخت‌آویز، پاور سوئیچ، مبلمان لوکس، شبکه پخش فیلم، صندوق امانات، حمام و سرویس‌بهداشتی، اینترنت و… اشاره کرد. با رزرو هتل مشهد از علی بابا سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات

کافه رستوران روف گاردن، رستوران و تالار پانوراما، کافی‌شاپ یاقوت، رستوران گردان، کافی‌شاپ اسپا و رستوران و تالار فیروزه پنج سالن پذیرایی هتل الماس ۲ مشهد از محبوب‌ترین هتل های مشهد هستند. بدون‌شک کیفیت بالا و طعم مطلوب غذاهای این هتل شما را شگفت‌زده خواهد کرد. رستوران‌های این هتل همه فضایی مجلل و بسیار شیک دارند؛ در چیدمان سالن‌های غذاخوری همه اصول طراحی داخلی رعایت شده تا شما احساس راحتی و لذت در این هتل داشته باشید. هتل الماس ۲ مشهد چند واحد اقامتی ویژه برای معلولان و افراد کم‌توان طراحی کرده تا همه بتوانند از اقامت در یکی از بهترین هتل های مشهد لذت ببرند. در طبقه همکف این هتل چند فروشگاه می‌بینید که سوغاتی مشهد را می‌فروشند. علاوه‌براین شما می‌توانید سایر مایحتاج خود را از این فروشگاه‌ها بخرید.

در این مقاله از سفرزون بهترین هتل‌های استانبول در تکسیم را بیشتر بشناسید

اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی هستید، هتل الماس ۲ مشهد را برای اقامت انتخاب کنید. درصورت تمایل این هتل شرایطی را برایتان فراهم می‌کند تا چند ساعت با این بازی‌ها وقت بگذرانید. اگر سری به مجموعه استخر هتل الماس ۲ مشهد زدید، حتما بخش ماساژ را هم امتحان کنید. ماسورهای حرفه‌ای این هتل انواع ماساژهای مدرن و سنتی را برای شما انجام می‌دهند؛ به‌این‌ترتیب بدن و روح‌تان آرام می‌شود. برای اینکه لحظات خاطره‌انگیز سفر به مشهد را ثبت کنید، از قسمت آتلیه عکاسی هتل الماس ۲ مشهد کمک بگیرید. پرسنل این هتل به چند زبان خارجی مسلط هستند؛ بنابراین مهمانان خارجی برای اقامت در هتل الماس ۲ مشهد با مشکل روبرو نخواهند شد. با رزرو هتل مشهد از علی بابا در کم‌ترین زمان و با آسان‌ترین روش در هتل الماس ۲ مشهد اتاق رزرو کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx