میثم شکری ساز کیست و چه سوابقی دارد؟

dell ghatar.com ۲۲ تیر ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۳۸

میثم شکری ساز از معدود مدیرانی است که در تمامی شرایط اقتصادی، با مدیریتی پر قدرت و استراتژی مناسب، کسب و کار خود را رهبری کرده است.

رپورتاژ آگهی: یکی از معظلات جامعه امروز، مشکلات و موانع پیش روی جوانان برای حضور در عرصه های مختلف است. این معضل هم مشکلات خاص خود را به دنبال دارد. بسیاری از جوانانی که با استفاده از دانش و مهارت خود در حوزه های مختلف وارد شده اند، تاثیر بسیار زیادی در آن حوزه داشته و دستاورد های مختلفی داشته اند.

با همه مخالفت ها و سنگ اندازی ها در راه فعالیت جوانان، هستند افرادی که با همه این مشکلات مسیر خود را پیموده اند و به موفقیت رسیده اند. دکتر میثم شکری ساز، یک نمونه موفق از این جوانان است. در ادامه با این مدیر جوان موفق بیشتر آشنا خواهید شد.
 
میثم شکری ساز را بیشتر بشناسید
دکتر میثم شکری ساز متولد سال ۱۳۶۵ در شهر اصفهان است. وی دارای تحصیلات دکترای کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه اشتنبایس آلمان و امیر کبیر تهران و کارشناسی مهندسی صنایع است.

در پاسخ به سوال میثم شکری ساز کیست؟ می توان این طور گفت که وی یکی از جوانان شایسته است که با وجود مشکلات و موانع بسیار، برای رسیدن به اهداف و برنامه های خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. دکتر میثم شکری ساز هم اکنون مدیر هولدینگ پارس پندار نهاد است و فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف تجاری، علمی، آموزشی و مشاوره ای انجام می دهد.

میثم شکری ساز

این مدیر موفق، از جمله اولین افرادی است که با تفکر تغییر و تحول در سیستم آموزشی کشور، موفق شد پس از تلاش های بسیار در سال ۱۳۸۸ مرکز توسعه آموزش مجازی پارس را تاسیس کند. مرکزی که خدمات بسیار با ارزشی به جامعه علمی-پژوهشی کشور تقدیم کرده است و هم اکنون بزرگترین مرکز آموزش های الکترونیکی و مجازی در کشور است.
 
سوابق علمی-فرهنگی میثم شکری ساز
دکتر میثم شکری ساز، نتایج سال ها تحصیل، تحقیق، مطالعه و تفکرات ذهن خلاق و کارآمد خود را با ترجمه و نگارش کتاب ها و مقالات مختلف، منتشر کرده و در اختیار جامعه علمی و مردم قرار داده است. از جمله کتاب های منتشر شده وی می توان به کتاب های؛ بازاریابی نوگرا، روابط فرد و سازمان، توهم باهوشی ۱ و ۲، استوار، بازاریابی گوریلی، فراتر از استراتژی، مذاکره با دستان خالی و ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت اشاره کرد.

تا کنون بیش از ۱۲ عنوان کتاب از این مدیر موفق منتشر و به بازار عرضه شده است که چندین عنوان نیز در حال طی کردن مراحل چاپ و نشر هستند. این چهره جوان همچنین سابقه تدریس در کارنامه علمی خود دارد. اصول و مبانی مدیریت کسب و کار، حقوق تجارت و کسب و کار، ارتباطات و مهارت های زندگی، فنون فروش و مذاکره، ارتباط موثر و تبلیغات خلاق از جمله آموزش های این مدیر جوان است.

در رزومه علمی این مدیر موفق همچنین مقالات و تحقیقات متعددی وجود. از جمله مهم ترین آن ها این موراد است: نقش E-learning در کارآفرینی، شناسایی و رتبه بندی موانع کارآفرینی در ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تاثیرآموزش الکترونیکی در فرهنگ کارآفرینی.
 
سوابق کارآفرینی میثم شکری ساز
این مدیر جوان، به عنوان یک از جوان ترین و موفق ترین کارآفرینان کشور شناخته شده است. این مدیر جوان، در حوزه کارآفرینی عملکرد کم نظیری از خود نشان داده است و دستاوردهای مهمی به دست آورده است.

اگر به مجموعه های تحت مدیریت این مدیر جوان نگاهی بیندازیم، بیش از ۵۰۰ نیروی متخصص در بیش از ۱۰ شعبه و مرکز این مجموعه مشغول به کار هستند. این رقم در زمینه کارآفرینی عدد بسیار قابل توجهی است.
 
سوابق مدیریتی میثم شکری ساز
دکتر میثم شکری ساز یک نمونه مدیریت جوان و شایسته است که با تکیه بر دانش و مهارت و با تلاش های فراوان، موانع پیش رو را پشت سر گذاشته و به موفقیت های بسیاری نائل آمده است. انتخاب وی به عنوان مدیر برتر فناوری اطلاعات کشور و دریافت گواهینامه برگزیده همایش های ملی فناوری اطلاعات توسط مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس از جمله این موفقیت ها است.

حضور در بسیاری از سیمنارها و جلسات داخلی و خارجی به عنوان سخنران انگیزشی و مدیر موفق از جمله دیگر موفقیت های این مدیر جوان است. از دیگر دستاوردهای وی می توان به دریافت لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در ۴ سال متوالی ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ ،  ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ اشاره کرد.

میثم شکری ساز از معدود مدیرانی است که در تمامی شرایط اقتصادی، با مدیریتی پر قدرت و استراتژی مناسب، کسب و کار خود را رهبری کرده است. با نگاه به سوابق وی می توان موفقیت و عملکرد کم نظیر این مدیر جوان در حوزه های فعالیتی وی مشاهده کرد. این چهره موفق، از جمله جوانان شایسته ای است که در راه رسیدن به اهداف خود از موانع و مشکلات نهراسیده و تلاش، کوشش و همیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. دکتر میثم شکری ساز الگوی مدیریت موفق و برنامه ریزی شده است. فردی که می تواند الگوی بسیاری از جوانان ایران باشد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx