سانسور حرف‌های بهزاد فراهانی در دورهمی؟

baran ghatar.com ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ دیدگاه ۸۶۲

شب گذشته بهزاد فراهانی مهمان برنامه دورهمی بود و برخی کاربران، ادعا کرده‌اند که شاید صحبت‌های فراهانی درباره دخترش، گلشیفته، سانسور شده باشد.

قطار وبگردی: در بخشی از برنامه دورهمی بهزاد فراهانی درباره خانواده هنری خود گفت: پدرم تعزیه خوان خوبی بود؛ پدر همسرم هم بزرگترین عکاس دهه ۲۰ بود. در خانه ما همیشه هنرمندان رفت و آمد داشتند و این موضوع بر ادامه مسیر هنری فرزندانم تاثیرگذار بود. البته من تمام نیروی خودم را گذاشتم که شقایق این مسیر را نرود، اما بدون اینکه به من بگوید خودش این راه را رفت. دوست داشتم آذرخش (پسرم) در حوزه موسیقی راهش را ادامه بدهد، اما اکنون در حوزه تجسمی فعالیت می‌کند.

نکته عجیبی که واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را به همراه داشت این بود که فراهانی هیچ اشاره ای به گلشیفته نکرد. این اتفاق گمانه زنی هایی را درپی داشت، برخی معتقدند که به بهزاد فراهانی سفارش شده بود درباره گلشیفته صحبت نکن ادعایی که باتوجه به روحیات بهزاد فراهانی بعید به نظر می رسد و اما احتمال قوی تر سانسور صحبت های فراهانی درباره گلشیفته است که باتوجه به سابقه صداوسیما و برنامه دورهمی محتمل تر به نظر می رسد.

  تصاویر/مهران مدیری و سارابهرامی در فوتوکال فیلم «خائن کشی»


بهزاد فراهانی در دورهمی

بهزاد فراهانی در دورهمی

بهزاد فراهانی در دورهمی

بهزاد فراهانی در دورهمی

بهزاد فراهانی در دورهمی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx