راز شیطانی کشته شدن زن خائن در تهران / مینا علنی با یک مرد غریبه بود

didi ghatar.com ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ دیدگاه ۶۴۴

پسر جوان که به خاطر منصرف کردن خواهرش از طلاق او را به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال ۹۷ آغاز شد زمانی که زوج میانسالی جسد دخترشان به نام مینا را به بیمارستان رساندند و مدعی شدند او با قرص برنج خودکشی کرده است.

پس‌از بررسی پزشکان مشخص شد که چند ساعتی از فوت زن جوان گذشته اما از آنجا که پزشکان به نوع مرگ او مشکوک شده بودند جواز دفن صادر نکردند. تا اینکه متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند مرگ مینا بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن رخ داده و موضوع خودکشی با قرص برنج را رد کردند.

پس‌از نظریه پزشکی قانونی پلیس به سراغ پدر و مادر مینا رفت که هر دوی آنها مدعی شدند از موضوع قتل اطلاعی ندارند. تحقیقات مأموران ادامه داشت تا اینکه دختران نوجوان مقتول مورد تحقیق مأموران قرار گرفتند. آنها ادعا کردند: چند وقتی بود که مادرمان با مردی به نام کمال ارتباط داشت و به‌خاطر او می‌خواست از پدرمان جدا شود و همین موضوع باعث شده بود تا همیشه در خانه ما در مورد جدایی پدر و مادرمان بحث و جدل باشد. کمال حتی برای مادرم وکیل گرفت تا بتواند از پدرم طلاق بگیرد و همین مسائل موجب شده تا ما به کمال مظنون باشیم.

با این اظهارات کمال بازداشت شد اما با نشان دادن مدارکی به مأموران اثبات کرد که نقشی در قتل مینا نداشته است. بررسی موضوع برای شناسایی عامل قتل ادامه داشت تا اینکه چند روز بعد پدر مینا به اداره آگاهی رفت و گفت من قاتل دخترم هستم.
او قصد داشت از همسرش جدا شود که من مخالف این کار بودم چون دامادم مرد بسیار خوبی است و سر این موضوع با دخترم درگیر شدم و از روی عصبانیت گلوی او را فشار دادم و خفه‌اش کردم.
با این اظهارات پدر مقتول بازداشت شد. اما بررسی دقیق‌تر موضوع از سوی مأموران مشخص کرد که اظهارات او متناقض است و بررسی میدانی در روز جنایت نشان می‌داد که برادر مقتول به‌ نام حامد در زمان جنایت در خانه مینا حضور داشته است. بنابراین حامد بازداشت شد. در حالی که وی منکر قتل بود پدر مینا اعترافاتش را پس گرفت و عنوان کرد که پسرش قاتل است و او برای نجات جان پسرش اتهام قتل را پذیرفته بود.

  پسری پدرش را به خاطر بازی پلی استیشن کشت!

بعد از حرف‌های پدر مقتول حامد ناچار اعتراف کرد و گفت: من مخالف طلاق خواهرم بودم و روز حادثه هم من برای منصرف کردن مینا به خانه‌اش رفتم که بین ما درگیری رخ داد و او شروع به داد و فریاد کرد من هم دستم را روی دهانش گذاشتم که به یکباره دیدم خفه شده است. از ترس بلافاصله با پدر و مادرم تماس گرفتم و با طرح نقشه‌ای قصد داشتیم موضوع را خودکشی نشان دهیم که میسر نشد.

بعد از اعترافات برادر مقتول و با توجه به گذشت اولیای دم، او و پدرش با قید وثیقه آزاد شدند. بعد از این آزادی کیفرخواست علیه آنها صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در این جلسه که صبح روز گذشته برگزار شد در ابتدا کیفرخواست علیه متهمان پرونده خوانده شد و سپس حامد در جایگاه قرار گرفت و گفت: زمان قتل من دانشجو بودم و تازه نامزد کرده بودم جدایی خواهرم روی زندگی من خیلی تأثیر می‌گذاشت، به همین خاطر تصمیم گرفتم برای منصرف کردنش از طلاق با او صحبت کنم. وقتی خواهرم فریاد زد و گفت که به تو ربطی ندارد، از ترس آبرویم دستم را روی دهانش گذاشتم و او خفه شد. من قصد کشتن خواهرم را نداشتم و پدرم هم برای اینکه من گرفتار نشوم قتل را گردن گرفت. من از کاری که کردم پشیمانم.

  قتل پدر در شب ازدواج مجدد

در ادامه پدر مقتول نیز که به اتهام اخفای ادله جرم در جایگاه متهم قرار داشت گفت به خاطر نجات زندگی پسرم دروغ گفتم. پس از اظهارات متهمان، قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: رکنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx