آموزش صفر تا صد ویری

dell ghatar.com ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ دیدگاه ۶۶

همانطور که می دانید ویری پلاگینی است که بر روی برنامه های سه بعدی سازی نصب شده و رندر گیری حرفه ای با استفاده از آن انجام می شود.

نسخه جدید ویری، ویری نکست نام دارد و دلیل شهرت آن بازنویسی در کدنویسی مجدد هسته آن می باشد. ویری نکست با این بازنویسی بسیار قوی تر و پر سرعت تر شده است و امکان اضافه شدن ویژگی های جدید و قدرتمند برای آن محیا گردیده است. این به روز رسانی از ویری از تاریخ انتشار تا بحال قدرتمندترین و بهترین بروز رسانی ویری بوده است.
 

ویری نکست چه ویژگی هایی دارد؟
امکانی به نام Adaptive Dome Light در ویری نکست باعث هوشمندتر شدن عمل سمپلینگ در ویری شده است به طوریکه دیگر نیاز به ست کردن سمپل برای تک تک اجزای صحنه نیستید و خود ویری نکست در جاهایی که نویز بیشتر وجود دارد عمل سمپلینگ را انجام می دهد بنابراین زمان کمتری برای رندر گیری صرف خواهد شد. در این نسخه از ویری امکان تنظیمات اتوماتیک Exposure و White Balance فراهم شده است که کمک بسیاری در نورپردازی بهتر و سریعتر خواهد  کرد. پشتیبانی از VRscans یکی دیگر از ویژگی های ویری نکست به شمار می رود. VRscans در واقع کتابخانه بزرگی از متریالهاست که از سطح اجسام واقعی اسکن شده اند. دیگر امکان جذاب ویری V-Ray Cloud می باشد. با آپلود کردن فایل خود و دادن تنظیمات مورد نظر می توانید فایل رندر شده خود را آنلاین تحویل بگیرید. البته این امکان فقط در نسخه اکتیو شده قانونی وجود دارد.
 
خلاصه ای از دیگر قابلیت های ویری

  • بهبود هوش مصنوعی در نورپردازی
  • افزایش سرعت رندر با کد نویسی جدید
  • تنظیمات خودکار دوربین در نور پردازی صحنه
  • تغییرات lenz effect و frame buffer
  • استفاده از vray denoiser روی تک تک اجزای صحنه
  • استفاده از V-Ray Cloud برای رندر گیری سریعتر
  • پشتیبانی از شیدرهای OSL

 
چرا از پکیج آموزش ویری نکست دارک آفیس استفاده کنم؟
پکیج آموزش ویری (رئالیسم) دارک آفیس مانند دیگر محصولات این شرکت پروژه محور بوده و تمام آموزش شما بر پایه یک پروژه کاربردی برای ورود به بازار کار خواهد بود. این پکیج آموزشی بیشتر مناسب افرادی است که از قبل آشنایی مختصری با ویری دارند و می خواهند جدیدترین آپدیت این پلاگین را به صورت حرفه ای آموزش ببیند. اگر از قبل با ویری آشنایی ندارید می توانید ابتدا پکیج آموزش ویری دارک آفیس را تهیه کرده و سپس به مباحث ویری نکست بپردازید. البته با تهیه مجموعه رئالیسم ویری کلیه آپدیت های ویری برای شما رایگان خواهد بود.
 
پکیج آموزش ویری نکست ، دارای ۷ جلسه و ۱۰ ساعت آموزش غیر حضوری، آموزش ویری نکست را از مبتدی تا پیشرفته را به صورت پروژه محور در اختیار شما قرار می دهد. تاکنون بیش از ۵۰۰ دانشجو این پکیج را تهیه کرده اند. بعد از تهیه پکیج های آموزشی شما از پشتیبانی نامحدود و ۲۴ ساعته اساتید دارک آفیس برخوردار خواهید شد و با هر بار آپدیت شدن آموزش نیازی به تهیه مجدد پکیج نمی باشد. همچنین ویدئو های رایگان نیز در سایت موجود می باشد که می توانید کیفیت و سبک کار اساتید دارک آفیس را در آن مشاهده نمایید.
 
مجموعه دارک آفیس با داشتن کادری مجرب و اساتید حرفه ای و با توجه به نیاز بازار پکیج آموزشی ویری نکست را تهیه کرده اند. این مجموعه با سبک جدید آموزشی که بسیار عامیانه و ساده و به صورت پروژه محورمی باشد و با تهیه بیش از ۹۰ ساعت ویدئو آموزشی توانسته بیش از ۴۰۰۰ نفر را در امر آموزش یاری کرده و به بازار کار معرفی نماید. این مجموعه همچنین آموزش های دیگری در حوزه نرم افزارهای معماری مانند آموزش ویری، آموزش آنریل انجین، آموزش رویت، آموزش تری دی مکس و آموزش لومیون نیز به شما عزیزان ارائه می نماید.
 
برای مشاوره با ما می توانید از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۹ تا ۱۷ با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۸۴۶۹۷ و ۰۹۱۲۳۵۰۲۰۸۵تماس گرفته و یا با ایمیل  info@darcoffice.com با ما در ارتباط باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx