سوالاتی درباره ویزای کانادا و قیمت آن

dell ghatar.com ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۲۰

ویزای کانادا انواع مختلفی دارد که هر یک برای یک کار خاص صاد می شود و همین طور هر یک هزینه ای متفاوت دارد. قیمت ویزای کانادا به نوع و عوامل دیگری بستگی دارد. ادامه هزینه ویزای کانادا در نوع های مختلف را برای شما شرح می دهیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید.

البته برای مهاجرت به کانادا علاوه بر ویزای توریستی کانادا به بلیط هواپیما کانادا به مقصد کانادا نیز احتیاج دارید.

ویزای کانادا

هزینه ویزای کانادا با دلار آمریکا بایستی پرداخت شود. اما برای کمتر شدن درصد خطای پرداختی با کارت پایه دلار نیز می توان پرداخت کرد که درصد خطا را به مقدار زیادی کاهش می دهد.
 
در این مطلب موارد زیر را می‌خوانید

  • هزینه ویزای کانادا

 

  • هزینه ویزای کانادا تضمینی

 

  • هزینه پیکاپ ویزای کانادا

 

  • قیمت ویزای توریستی کانادا

 

  • هزینه ویزای مولتیپل کانادا

 
مقایسه هزینه ویزای کانادا بین دو شرکت فرضی
در برخی از موارد ممکن است قیمت ویزای کانادا در دو شرکت متفاوت باشد. به طور مثال یک شرکت ۳۰۰ دلار دریافت کند یک شرکت چند صد دلار. این موارد در برخی از افراد تصور غلطی ایجاد می کند. این افراد تصور می کنند شرکت هایی که هزینه ویزای کانادا آنها کمتر باشد، امکان ریجکت شدن آنها بیشتر است و شرکت هایی که قیمت ویزای کانادا آنها بیشتر است امکان ریجکت شدن آن کمتر است. باید به این افراد بگویم بین دو شرکتی که هزینه بیشتر و هزینه کمتر می گیرد تفاوتی وجود ندارد و هیچ ربطی به ریجکت یا ریجکت نشدن ندارد.
 
قیمت ویزای تضمینی کانادا

ویزای کانادا

هزینه ویزای تضمینی کانادا چقدر است؟
هزینه ویزای کانادا از انوع ویزای تضمینی حدود ۳۰۰ دلار می باشد. در ویزای توریستی کانادا می توان با اضافه کردن دعوتنامه به مدارک شما احتمال ویزا شدن را تا ۹۰% افزایش دهد. اما این موضوع قیمت ویزای کانادا از نوع ویزای توریستی کانادا را تا ۱۰۰۰۰ دلار افزایش می دهد.
 
برای اخذ ویزای کانادا چه هزینه‌هایی به هزینه‌های بالا اضافه می‌شود؟
یکسری از هزینه ها وجود دارد که بایستی به هزینه هایی که در بالا ذکر شده است اضافه کرد. هزینه ی پیکاپ ویزای کاناد و همین طور هزینه خرید بلیط خارجی و هتل و .. برای رفت و برگشت به شهرهایی خارج از ایران مثل دبی، استانبول، آنکاراو …. . این هزینه را نیز باید به هزینه ویزای کانادا اضافه کرد.
 
اگر تعداد نفرات بیشتر شود هزینه گرفتن ویزای کانادا کمتر می‌شود؟
برای این مورد هیچ قانون خاصی وجود ندارد اما هر چه تعدا بالاتر باشد خب طبیعتا ممکن است در برخی از کار ها برای آنها تخفیفی وجود داشته باشد.
 
هزینه ویزای کانادا با دعوتنامه

قیمت ویزای کانادا با دعوتنامه و ویزای کانادا معمولی چه میزان تفاوت دارد؟
در وضعیتی که فرد متقاضی شرایط خوبی در سابقه سفر و همین طور تمکن مالی داشته باشد نیازی به دعوتنامه ندارد و قیمت ویزای کانادا آن ۳۰۰ دلار می باشد. در غیر این صورت بهتر است فرد دعوتنامه داشته باشد.

علاوه بر این هزینه ها بایستی هزینه های مربوط به خرید بلیط خارجی رفت و برگشت برای پیکاپ ویزا و همین طور خرید بلیط خارجی برای کانادا را نیز فرد متقاضی در نظر بگیرد. پس علاوه بر هزینه ویزای توریستی کانادا هزینه های ریز دیگری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد.
 
شرایط دریافت ویزای کانادا برای فردی با همسر غیر ایرانی
طبق اطلاعاتی که وب سایت دولتی کانادا منتشر کرده است اگر همسر یک شخص کانادایی یا دارای اقامت دائم کانادا باشد می تواند باری گرفتن ویزای توریستی کانادا از طریق Family sponsorship اقدام کرده و بلیط هواپیما کانادا بخرد.
 
در صورتی که شخصی بتواند از طریق همسرش اقامت کانادا را بگیرد می تواند در این کشور زندگی، کار و تحصیل کند. اما همسر کانادایی یا کسی که اقامت دائم کانادا را دارد باید به عنوان یک دعوت کننده و اسپانسر مالی دارای شرایط زیر باشد:

حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.

شهروند کانادا باشد.

اقامت دائم کانادا داشته باشد.

در قرار داد Indian Act به عنوان یک هندی ثبت نام کرده باشد.

توانایی پشتیبانی همسر ایرانی را در کشور کانادا داشته باشد.

مطمئن باشد که همسر یا فرزند نیازی به استفاده از خدمات کمکی اجتماعی و دولتی ندارند.

با داشتن این شرایط فرد می تواند همسر و فرزند وابسته به وی را به کانادا دعوت کند.

 
هزینه ای که باید برای ویزای اسپانسر شیپ کانادا پرداخت شود ۱۰۵۰ دلار برای بزرگسالان و ۱۵۰ دلار برای کودکان است. رسیدگی به درخواست ویزای توریستی کانادا برای همسر ایرانی حدود ۱۲ ماه کاری طول می کشد و در صورتی که با آن موافقت شود فرد می تواند با بلیط هواپیما کانادا به این کشور برود.

ویزای کانادا

درخواست اسپانسرشیپ اقامت و ویزای کانادا
در کل دو نوع درخواست اسپانسر شیپ برای همسر یا فرزند ایرانی وجود دارد:

درخواست برای اسپانسر شدن

درخواست همسر یا فرزند برای اقامت دائم کانادا

درخواست های اسپانسر شیپ و اقامت دائم کانادا باید به صورت همزمان به سفارت کانادا ارسال شوند. توجه داشته باشید اگر اقامت کبک را دارید این روند برای شما متفاوت است و باید طبق دستورالعملی که دارد اقدام کنید و سپس پس از تایید بلیط هواپیما کانادا را خریداری کنید.
 
مراحل اسپانسرشیپ همسر ایرانی از کانادا

۱- دریافت بسته درخواست که این موارد را شامل می شود: چک لیست مدارک برای شما به عنوان شهروند کانادایی و فرد ایرانی که قصد دارد به عنوان همسر تحت حمایت مالی شما قرار بگیرد، فرم هایی که باید توسط خودتان و همسرتان پر شود، دستورالعملی برای نحوه صحیح پر کردن فرم درخواست.

یکی از نکات مهم این است که هزینه ی درخواست اسپانسرشیپ غیرقابل بازگشت است به همین دلیل بهتر است قبل از پرداخت هزینه مطمئن شوید که شرایط لازم برای اسپانسر شدن را دارید، درخواستتان کامل است و تمام اطلاعات ارائه شده صحیح می باشد. پس از طی شدن این مراحل و تایید آن همسر یا فرزند می توانند با بلیط هواپیما کانادا به این کشور سفر کنند.
 
۲- پرداخت هزینه درخواست ویزا و اقامت کانادا: در بیشتر موارد هزینه هایی که باید برای این درخواست بپردازید شامل موارد هزینه پروسه درخواست، هزینه اقامت دائم کانادا و هزینه انگشت نگاری بیومتریک است. هم چنین باید توجه کنید که هزینه درخواست را باید فقط از طریق ویزاکارت یا مستر کارت معتبر به صورت آنلاین پرداخت کنید. هم چنین ممکن است بنابر درخواست سفارت مجبور به پرداخت هزینه های دیگری مثل آزمایش مدیکال و سوپیشینه پلیس شوید.

برای پرداخت هزینه بیومتریک معمولا همان موقع که درخواست را ارسال می کنید باید این هزینه را نیز پرداخت کنید. وگرنه ممکن است با تاخیر یا عدم رسیدگی به درخواست ویزای توریستی کانادا مواجه شوید و همسرتان نتواند با بلیط هواپیما کانادا پیش شما بیاید. هزینه بیومتریک مرتبط با جمع آوری اثرانگشت فرد و عکس بیومتریک می باشد.

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با درخواست ویزای توریستی کانادا از طریق همسر این است که اگر در طی فرآیند بررسی درخواست هرگونه تغییری در درخواست به وجود آید باید سریعا به سفارت اطلاع رسانی شود. این تغییرات می توانند شامل تولد و یا فرزندخواندگی یک کودک، ازدواج یا طلاق و مرگ متقاضی باشد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx