cafeh bourstimes.ir ۰۲ آبان ۱۳۹۹ دیدگاه ۳۰

بنابر گزارش رسانه‌های آمریکایی، به نقل از بورس تایمز تحلیل سابقه مالیاتی رئیس‌جمهور این کشور نشان داده او یک حساب بانکی اعلام نشده در چین دارد و در بیش از یک دهه گذشته به دنبال دست یافتن به پروژه‌های بزرگ در این کشور بود.

به گزارش ایبِنا بر اساس گزارش جدید رسانه‌های آمریکایی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور یک حساب بانکی اعلام نشده در چین دارد و در بیش از یک دهه گذشته به صورت ناموفق به دنبال معاملات بزرگ تجاری در چین بوده است.

به گزارش روزنامه «نیویورک تایمز»، این حساب را مدیریت هتل‌های بین‌المللی ترامپ کنترل می‌کند و از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵، ۱۸۸.۵۶۱ دلار در چین مالیات پرداخت کرده است. به گزارش روزنامه «ایندیپندنت»، سابقه مالیاتی این حساب به طور دقیق مشخص نمی‌کند که چه مقدار پول در معامله‌های صورت گرفته از طریق آن ردوبدل شده است.

  شبکه اجتماعی ترامپ ۲۱ فوریه افتتاح می‌شود

در آمریکا اعلام هر گونه درآمد خارجی هنگام ثبت مالیات اجباری است و مدیریت هتل‌های بین‌المللی ترامپ در چند سال گذشته تنها درآمدی چند هزار دلاری را اعلام کرده بود. این افشاگری در حالی است که رقابت‌های انتخاباتی در آمریکا به مراحل آخر رسیده و اخیراً ادعاهایی از سوی جمهوری‌خواهان سنا علیه «جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ مبنی بر افتتاح حساب از سوی پسر او با یک تاجر چینی و در نتیجه داشتن منافع در این کشور مطرح شده است. ترامپ همواره بایدن را به ملایمت در مقابل چین در صورت پیروزی در انتخابات متهم می‌کند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx