ارکان رابطه زناشویی سالم و هیجان انگیز

dell ghatar.com ۰۳ آبان ۱۳۹۹ دیدگاه ۲۳۶

رابطه جنسی یکی از نیاز‌های اساسی انسان بالغ است به طوری که بسیاری از دانشمندان و روانشناسان سرکوب نیاز جنسی را همراه با عواقب جدی و خطرناکی در آینده فرد پیش‌بینی می‌کنند. آیا برای رابطه جنسی تنها نیاز به یک شریک دارید؟ پاسخ منفی است زیرا انسان‌ها رابطه جنسی را فقط برای ادامه نسل انجام نمی‌دهند، بلکه لازم است در این فرآیند نیاز‌های مختلفی از جسم و روح برآورده گردد. با این حساب انسان‌ها نمی‌توانند و نباید مانند حیوانات برای رابطه جنسی تنها به غریزه خود اتکا کنند.

رابطه زناشویی

در دنیای امروز یکی از مهم‌ترین نکات درباره رابطه جنسی یک روش جلوگیری مطمئن است، برای همین خرید کاندوم و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین نوع آن نیاز به آگاهی و آموزش دارد. خرید کاندوم فضایی و خرید کاندوم ساگامی قطعاً تجربه جدیدی در رابطه جنسی شما خواهند بود. بنابراین اجازه بدهید تمام ابعاد یک رابطه جنسی سالم را بررسی کنیم.

رابطه زناشویی

شریک یا همسر

برای ایجاد یک رابطه جنسی موفق و سالم نیاز به شریک یا همسری دارید که تا حد زیادی مطابق با فاکتور‌های شما باشد. این فاکتور‌ها در زمینه‌های مختلف مانند وضعیت ظاهری، سن، سلیقه و … باید مورد توجه قرار بگیرند. با همسر خود درباره رابطه جنسی صحبت کنید و نیاز‌های خود را بازگو نمایید. همچنین درباره نیاز‌ها و علاقه او نیز اطلاعاتی بدست بیاورید و با رضایت خودتان و او ساعات خوبی در کنار یکدیگر بگذرانید.
 

آموزش و اطلاعات درباره رابطه جنسی

یکی از مهم‌ترین ارکان یک رابطه جنسی این است که طرفین درباره جزییات این عمل اطلاعات مفید و علمی داشته باشند. متاسفانه در جامعه ما بسیاری از افراد تصور می‌کنند مهارت در رابطه جنسی یک ویژگی منفی است یا اصلاً نباید درباره آن صحبت کنند. با این حال شما به عنوان یک انسان وظیفه شناس از این عقاید دوری نمایید چرا که هر شخص در قبال نیاز‌های روحی و جسمی همسر خود موظف است تا به بهترین شکل عمل کند.

برای آموزش رابطه جنسی صحیح و سالم می‌توانید به مقالات علمی در فضای مجازی مراجعه کنید. البته باید بدانید این مقاله توسط منابع معتبر منتشر شده است یا خیر. اگر مهارت کافی برای استخراج مقالات مناسب در اینترنت ندارید، بهتر است از کتاب استفاده کنید کتاب‌های مختلفی در زمینه آموزش رابطه جنسی وجود دارند. در این زمینه از نظرات دوستان و خانواده و … استفاده نکنید زیرا زندگی زناشویی شما و رابطه خصوصی‌تان تحت شعاع قرار می‌گیرد، بنابراین بهتر است از متخصصان کمک بگیرید.
 
اگر احساس می‌کنید در رابطه جنسی ضعف دارید، باید به یک سکس تراپیست مراجعه نمایید. سکس تراپیست کسی است که در زمینه روانشناسی و به طور اختصاصی شاخه روابط جنسی تحصیل کرده است و می‌تواند با بررسی روحیات و وضعیت شما بهترین راهکار‌ها را ارائه دهد. توصیه می‌کنیم جلسات تراپی را با حضور همسرتان انجام دهید. تفاوتی ندارد که از کتاب‌ها یا مقالات یا سکس تراپیست کمک گرفته‌اید، بهتر است تمام اطلاعات خود را با همسرتان به اشتراک بگذارید و با توجه به نیاز او و نیاز خودتان رابطه جنسی را بهبود دهید.

  نیازهای مردان در یک رابطه: ۵ چیزی که مردان از یک رابطه می خواهند!

ابزار جلوگیری از بارداری

چنانچه شما و همسرتان قصد بچه‌دار شدن ندارید، باید راهکار مناسبی برای جلوگیری از بارداری داشته باشید. به میزانی که به باردار نشدن اهمیت می‌دهید باید روش جلوگیری شما هم جدی‌تر باشد.
 

کاندوم‌

قطعاً بهترین کار خرید کاندوم است زیرا می‌توانید با این روش چند مزیت دیگر هم بدست بیاورید برای مثال خرید کاندوم فضایی یک تنوع واقعی در رابطه جنسی شما است که علاوه بر جلوگیری از بارداری باعث لذت بیشتر در زوجین می‌شود. کاندوم فضایی نازک است و دارای اجزای کوچکی مانند شاخک و خار است که برای هر دو طرف تحریک بیشتری به همراه دارد. معمولاً در هر بسته کاندوم فضایی یک عدد کاندوم وجود دارد و مانند کاندوم‌های دیگر ۱۲ تایی نیست.

در‌ واقع بازار کاندوم‌ها آنقدر متنوع است که دیگر بهانه‌ای برای استفاده نکردن از آن‌ها وجود ندارد. ممکن است برخی افراد از بوی ناشی از ماده لاتکس بیزار باشند که می‌توانند با خرید کاندوم ساگامی این مشکل را هم برطرف کنند. این نوع کاندوم محصول کشور ژاپن است و در ساخت آن از پلی اورتان استفاده شده است، برای همین بسیار نرم است و بوی لاتکس کاندوم‌های کلاسیک را ندارد.

با خرید کاندوم ساگامی انتقال گرمای بدن به راحتی اتفاق می‌افتد و در عین حال ضد حساسیت نیز هست. مطمئن باشید که با استفاده از کاندوم به عنوان روش ضد بارداری، رابطه جنسی جذاب‌تر و مطمئن‌تری خواهید داشت و نگرانی‌های پس زمینه ناشی از بارداری مانع لذت شما نخواهند بود.

رابطه زناشویی

روش‌های طبیعی جلوگیری از بارداری

روش‌های طبیعی که برای جلوگیری از بارداری به کار می‌روند برای زوج‌هایی مناسب هستند که قصد بچه‌دار شدن ندارند ولی در این باره حساسیت زیادی هم به خرج نمی‌دهند بنابراین با میزان بالای ضریب شکست در روش طبیعی همچنان از این روش استفاده می‌کنند. اگر دوست دارید با روش‌های طبیعی جلوگیری از بارداری  بیشتر آشنا بشید بهتون پیشنهاد می کنم به وبلاگ کامش مراجعه کنید.
 

  رابطه جنسی، چند بار در هفته نیاز است؟

دارو‌های جلوگیری از بارداری

قرص‌های هورمونی که برای جلوگیری از بارداری در داروخانه وجود دارند نیز یک روش دیگر می‌باشند ولی باید بدانید که این دارو‌ها عوارض جانبی متعددی داشته و پیشنهاد نمی‌شوند بنابراین پیش از استفاده حتماً با یک پزشک متخصص زنان مشورت کنید تا او با بررسی شرایط شما، روش بهتری پیشنهاد کند.
 

آمادگی جسمانی

هم خانم و هم آقا باید آمادگی جسمانی برای رابطه جنسی داشته باشند در غیر این صورت ممکن است این رابطه کیفیت خود را از دست بدهد. برای مثال افرادی که از چاقی و اضافه وزن شدید رنج می‌برند قطعاً نمی‌توانند رابطه جنسی فعال و هیجان انگیزی داشته باشند بنابراین بهتر است به سلامتی خود اهمیت دهید و با حفظ وزن مناسب، کیفیت رابطه جنسی را تضمین کنید. به یک نکته دیگر هم توجه کنید علاوه بر وزن متعادل بایستی بدن شما هم تا حدی ورزیده باشد زیرا قطعاً فردی که به سرعت در جریان فعالیت بدنی خسته می‌شود زندگی جنسی جذابی نخواهد داشت.

حتماً پیش از آغاز رابطه جنسی به وضعیت ظاهری خود اهمیت بدهید، لباس زیبا بپوشید، اصلاح کنید، مسواک بزنید و از عطر‌های مناسب استفاده نمایید.
 
برای کسب اطلاعات مفید درباره رابطه جنسی سالم  و خرید کاندوم هیچ شرم و واهمه‌ای نداشته باشید. به منابع صحیح مراجعه کنید. یکی از مهم‌ترین ارکان یک زندگی سالم برای هر فرد، رفع نیاز‌های جنسی است. این رابطه را با رعایت نکات صحیح، به عنوان یک رابطه مقدس و زیبا حفظ کنید و از تمام امکانات مثبتی که در اختیار شما است به بهترین شکل لذت ببرید.

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx