مرتب کردن خانه با کمترین هزینه ممکن

dell ghatar.com ۱۴ آبان ۱۳۹۹ دیدگاه ۸۸

آسیب روی مبلمان را پنهان کنید. چه گربه مبل را خراشیده کرده یا کودکان با قیچی میز را خش انداخته، در هر صورت می توانید با یک ماژیک مشکل را حل کنید. یک ماژیک همرنگ چوب پیدا کرده و سطح را با سشوار نرم کنید. با ماژیک سطح را رنگ کرده و سپس با دستمال سطح را خشک کنید.

سنجاق سفارش آنلاین نظافت منزل

نظافت منزل از جمله خدماتی می باشد که توسط برخی از شرکت ها و موسسه ها به مشتریان داده می شود. البته چون امروزه با پیشرفت تکنولوژی روبرو شده ایم و بسیاری از سفارش ها و خدمات را می توانیم آنلاین ثبت و دریافت کنیم میتوان برای گرفتن قیمت نظافت منزل نیز از بازارهای آنلاینی مثل سنجاق استفاده کرد.

اگر شما به هر دلیلی فرصت نمی کنید که خودتان کارهای نظافتی منزل یا محل کارتان را انجام بدهید کافیست که به وب سایت یا اپلیکیشن سنجاق مراجعه کرده و سپس سفارش نظافت منزل خود را ثبت کنید و از هزینه نیروهای خدماتی در شرکت نظافتی مطلع شوید. برای ثبت سفارش نظافت منزل کافی است به چند سوال ساده پاسخ دهید.
 
چرم را جلا دهید
مانند مبل و میز چرم هم ممکن است خراش ببیند. در اینجا هم می توانید با پاک کن خراش و لکه های روی چرم را از بین ببرید.

سنجاق سفارش آنلاین نظافت منزل

مراقب کفپوش چوبی باشید
اجازه ندهید صندلی های قدیمی تان کفپوش را خراب کند. در کفش پایه صندلی چسب بچسبانید تا نرم شده و به کفپوش آسیب نرساند.
 
رنگ آمیزی تمیز داشته باشید
در حالی که ابزار دیواری خانه را شیک می کنند، اما لکه های روی آن می تواند چهره خانه را خراب کند. می توانید لکه ای رنگی را با محلول مخصوص تمیز کنید. برای اینکه ابزار را گلاسه کنید می توانید محلول تمیز کننده را با لاک ناخن براق کننده ترکیب کنید. (فراموش نکنید که محلول پاک کننده رنگ برای لکه های سقف و دیوار هم مناسب است).
 
خراش های روی وان را ترمیم کنید
سطوح سرامیکی و وان می تواند خراش بردارد. خوشبختانه ترمیم خراش روی وان از ایجاد آن آسان تر است. فقط کافی است پنبه آغشته به الکل را روی سطح مالیده و بگذارید خشک شود. سپس روی آن محلول پاک کننده بزنید.
 
به جیر جلا دهید
با مالیدن پاک کن روی پارچه جیر کیف و کفش نه تنها لکه های آن پاک می شود بلکه الیاف جیر هم زنده می شوند. این تکنیک روی صندلی و مبل جیر هم کاربرد دارد.
 
از غژغژ پلکان جلوگیری کنید
نگذارید غژغژ پلکان شما را نصف شب بیدار کند. می توانید نوک چند مداد را لای درز پاگیر پلکان قرار دهید تا صدای غژغژ از بین برود. با بیرون آمدن نوک مداد دوباره باید این کار را تکرار کنید.
 
فرش را برق بیندازید
اگر فرش تان سوخته ناراحت نباشید. با قیچی الیاف سوخته را کوتاه کنید، بعد با خلال دندان مقداری چسب لاستیکی توی حفره ایجاد شده بگذارید. باید با چسب حفره را به صورتی پر کنید که انتهای الیاف کوتاه شده را بهم وصل کنید. با سنجاق دوباره الیاف را بلند کنید تا به همان حالت خشک شود.

سنجاق سفارش آنلاین نظافت منزل

لکه های ماژیک را تمیز کنید
اگر فرزندتان با ماژیک کاغذدیواری را رنگی کرده نگران نباشید. با چسب لاستیکی لکه را پوشانده و صبر کنید تا خشک شود. بعد چسب را بکنید تا رنگ از بین برود.
 
رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx