lokomotive teslapress24.com ۱۹ آبان ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۳۳

شگرد جدید قاچاقچیان لوازم خانگی برای فروش کالا و تعویض قطعه

فریب تماس شرکت‌ها برای تعویض قطعه را نخورید

قاچاقچیان لوازم خانگی

در حال حاضر خرید و فروش کالا در بازار لوازم خانگی راکد شده و رونقی در معاملات وجود ندارد. اما در این شرایط قاچاقچیان از این اوضاع سوء استفاده کرده. و با ارائه اجناسی ارزان تر از سایر کالاها سعی در فروش و تعویض قطعه لوازم خانگی آنها در بازار دارند.

تغییرات هفتگی قیمت ها در بازار لوازم خانگی که تولیدکنندگان عامل اصلی آن را افزایش نرخ ارز و مشکلات تأمین مواد اولیه می‌دانند. باعث شده تا خرید و فروش کالا در بازار راکد شده و رونقی در معاملات وجود نداشته باشد. اما در این شرایط قاچاقچیان از این اوضاع سوء استفاده کرده و با ارائه اجناسی ارزان‌تر از سایر کالاها سعی در فروش آنها در بازار دارند.

در این شرایط مصرف‌کنندگان که با کمبود درآمد روبه رو هستند به سمت خرید این کالاهای فاقد گارانتی و کیفیت می‌روند. اما باید این نکته را مدنظر قرار داد که خرید کالای بدون گارانتی در آینده مشکلاتی را برای خریدار به وجود آورده. و حتی متأسفانه بعد از چند بار استفاده خراب خواهد شد. و مصرف‌کننده باید برای تعمیر و خرید قطعه خرابی در بازار سرگردان شود تا شاید بتواند کالا را تعمیر کند.

هزینه بالای نصب قطعه بی‌‍کیفت بر روی دست مشتری

در یکی از شگردها فروشنده محصول بدون گارانتی که عمدتاً از محل قاچاق وارد کشور شده است. را به شرط کیفیت و خارجی بودن به مشتری می‌فروشد. اما در زمان نصب محصول مشتری نخست باید هزینه ای را جهت تعویض قطعه و گارانتی شدن کالا به شرکتی که فروشنده معرفی کرده پرداخت کند…

قدرت مودم جیبی را دست کم نگیرید!

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx