دل‌جویی آذری جهرمی از فرشته حسینی

didi ghatar.com ۲۳ آبان ۱۳۹۹ دیدگاه ۵۳۱

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در فضای مجازی، از فرشته حسینی، بازیگر سینمای ایران که اصلیت افغانستانی دارد، دل جویی کرد.

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پستی اینستاگرامی که فرشته حسینی، بازیگر سینمای ایران در اعتراض به عدم توانایی خرید سیمکارت توسط مهاجران افغانستانی منتشر کرده بود، پاسخ داد.

جهرمی نوشت: «دیروز یکی از مهاجری عزیز افغان، با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش، از مشکلاتی که تهیه سیم‌کارت برای مادرشان فراهم کرده بود نوشته و خواسته بودند به این موضوع رسیدگی شود.
بررسی کردم؛ اول که هیچ محدودیتی برای واگذاری سیم‌کارت به مهاجرینی که دارای مدارک اقامتی معتبر هستند، وجود ندارد.
دوم این‌که برای واگذاری سیم‌کارت به مادر ایشان، هیچ استعلامی از سامانه احراز هویت سازمان تنظیم مقررات نشده است. این بدان معناست که دفتر خدمات ارتباطی، از وظایف خود تخطی کرده است. به او گفته‌اند به شما سیم‌کارت نمی‌دهند، تا چند تومان پول بیشتر بگیرند و نقره داغش کنند. بی‌وجدانی است انصافا.
سوم این‌که، شب گذشته، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات، جناب آقای هادیان، با ایشان تماس می‌گیرد و ضمن دلجویی مشکل مادرشان را حل می‌کنند.
چهارم این‌که به سازمان تنظیم مقررات دستور دادم که دفتر متخلف شناسایی و برخورد قانونی با ایشان به عمل آید. در سامانه ۱۹۵ هم امکان ثبت شکایات اتباع سایر کشورها از دفاتر خدماتی فراهم آید.»

  عکس/تولد امیرحسین آرمان در طبیعت

منبع: خبرآنلاین

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx