lokomotive teslapress24.com ۲۴ آبان ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۳۸

شکست ترامپ هم برای بازگشت آرامش به بازار لوازم خانگی ایران کافی نبود

رفت و برگشت قیمت لوازم خانگی و موبایل با نوسان دلار

آنچه این روزها پس از انتخابات آمریکا در بازار لوازم خانگی ایران مشاهده می‌شود. خروج خریداران از بازار و استقبال کسبه از فروش کالاهایی است که برای بالابردن قیمت آنها هفته تلاش کرده بودند.

بایدن؛ منجی ۲روزه‌ی بازارهای ایران

گشت‌وگذاری در خیابان جمهوری، مرکز فروش لوازم خانگی و صوتی و تصویری نشان از رکود خرید و فروش دارد. رکودی که دیگر همراه با تورم نیست و این بار متقاضیان کالا هستند که به ‌راحتی تن به خرید کالا نمی‌دهند.

این در حالی است که تا همین هفته گذشته این فروشندگان بودند که به شکل ساعتی برای محصولات خود نرخ تعیین می‌کردند. و تمایل چندانی هم به فروش کالا نشان نمی‌دادند. اما حالا همان افراد کالاهای خود را از دپو خارج کرده و برای رهایی از آن در چانه‌زنی‌ها رفتار نرم‌تری از خود بروز می‌دهند.

  رمزگشایی همتی از شوک ریزشی آژانس به نرخ دلار

مشابه همین اتفاق در بازار لوازم خانگی ایران و موبایل ‌فروشان دیده می‌شود. فروشندگان پاساژ علاءالدین که تا همین هفته پیش درهای فروشگاه خود را به روی مشتریان می‌بستند. طی دو روز ابتدایی هفته جاری قیمت‌ها را به شکلی محسوسی پایین آوردند تا شاید اندک مشتریان حاضر در بازار از آنها خرید انجام دهند.

البته از ظهر دوشنبه معادلات بازار برهم ریخت و بار دیگر فروشندگان هم دست از عرضه کالا برداشتند.

ریشه این رفتار فعالان بازار لوازم خانگی ایران و تلفن همراه را باید کمی آن‌طرف‌تر، یعنی در خیابان فردوسی و چهارراه استانبول جست‌وجو کرد.

قدرت مودم جیبی را دست کم نگیرید!

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx