شرایط اخد وام برای خرید دستگاه cnc رادوکس و نحوی بازپرداخت آن

dell ghatar.com ۲۴ آبان ۱۳۹۹ دیدگاه ۵۲۸

برای خرید اقساطی دستگاه برش سی ان سی از این مجموعه به ۲ صورت می توانید اقدام کنید و پس از طی کردن روال کاری این مجموعه ۷۰ درصد از مبلغ نهایی که درخواست کرده اید را دریافت کنید و در طول ۳ سال با یک تنفس ۶ ماهه طبق درخواست مشتری اقساط آن را پرداخت کنید. شما در طول این ۳۶ ماه می توانید ۶ ماه را تنفس اعلام کنید و هیچ وجهی به عنوان اقساط وام خود پرداخت نکنید.

دستگاه cnc

از آن جایی که ببشتر قطعات این دستگاه ها وارداتی بوده و رشد نرخ ارز و تورم قیمت خرید این دستگاه ها روز به روز بالا تر می رود استفاده از تسهیلات این مجموعه کار را برای شما آسان نموه است و شما می توانید با استفاده از وام رادوکس اقدام به خرید اقساطی دستگاه cnc کنید.
 
شرایط استفاده از وام رادوکس برای خرید محصولات cnc

  1. ارائه یک سند مسکونی به عنوان ضمانت برگشت پول که ارزش آن طبق نظر کارشناس ۱۲۰ درصد مبلغ کل فاکتور مورد نظر شما می باشد. لازم به ذکر است که پس از اتمام اقساط و پرداخت آن ها سند سریعا به شما بازگردانده می شود.
  2. ارائه یک نمونه از پروانه بهره برداری یا جواز کسب خود به عنوان تضمین برگشت پول

در صورتی که یکی از شرایط فوق را دارید می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی فاکتور نهایی مورد نظرتان درخواست وام خود را ثبت کرده و پس از طی کردن مراحل اداری آن ۷۰ درصد از مبلغ درخواستی خود را تحت عنوان وام دریافت کنید.
 
آشنایی با انواع دستگاه برش لیزر و خدمات آن
خدمات برش لیزر به علت سرعت و دقت بالایی که دارند جایگزین مناسبی برای روش های منسوخ شده قدیمی هستند که شما با تهیه دستگاه های cnc می توانید در کمترین زمان و بیشترین دقت قطعات مورد نظر خود را تولید کنید.
 
دستگاه برش لیزر یا دستگاه cnc چیست؟
برای آشنایی با ساز و کار این دستگاه ها بهتر است در ابتدا بدانید که CNC به چه معنا است. CNC فرم کوتاه عبارت Computer Numerical Control است که تعریف عامیانه آن به معنی استفاده از یک رایانه به عنوان کنترلر عددیاست؛ دراین دستگاه ها یک سیستم کامپیوتری به جای واحد کنترل گر دستگاه قرار می گیرد و استفاده از مدار های سخت افزاری تعبیه شده در دستگاه به حداقل میزان ممکن می رسد.

هر کدام از دستگاه‌های لیزر، سخت افزار و نرم افزار مختص خود را دارند و اپراتور دستگاه ملزم است قبل از کار با هر کدام از دستگاه‌های لیزر نسبت به نرم افزار و سخت افزار آن دستگاه اطلاعات کافی را داشته و دوره‌های آموزشی مرتبط با آن را طی کند.

اپراتور دستگاه لیزر در دوره‌های آموزشی نحوه تنظیم قدرت و سرعت برش لیزر ، شیت‌بندی سفارشات، چیدن بهینه قطعات با کمترین پرتی و … را آموزش می بیند.

در گام اول باید اجسام و قطعاتی که قرار است به وسیله لیزر برش داده شوند را توسط نرم افزارهای نقشه کشی و طراحی از قبیل اتوکد، کورل دراو و ادوب ایلوستراتور و با ابزارخط طراحی کنید، سپس در گام بعد با توجه به جنس اجسام اقدام به تنظیم سرعت و قدرت دستگاه می‌پردازیم تا بهترین کیفیت و بیشترین بهره وری را داشته باشیم. حال بعد از بارگذاری فایل آماده شده در نرم افزار ویژه برش لیزر و تنظیمات دستگاه برش، فرآیند برش آغاز می‌گردد.

لازن به ذکر است که دستگاه‌های برش لیزری نمی‌توانند ضخامتی بیشتر از ضخامت برش دستگاه‌های پلاسما را برش دهند اما شما می توانید از دستگاه برش لیزر شرکت رادوکس برای برش انواع مختلف فلزات نظیر طلا، نقره، آهن، پلاتین، برنج، کروم، استیل و همچنین جهت برش غیر فلزات همانند مقوا، ام دی اف، چرم، لاستیک، پلکسی، جیر، چوب، کف پوش و موکت و … استفاده کنید.
 
برش فرز cnc
در این نوع برش به جای لیزر از نوک فرز جهت برش استفاده می‌شود. برش با دستگاه فرزcnc رادوکس نظیر برش لیزری برای برش و حکاکی انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.
 
تفاوت های برش لیزر و برش فرز
تفاوت اصلی میان  برش فرز و برش لیزری را در عمق برش و حکاکی می توان یافت.

در برش لیزر برخلاف  cnc، نمی‌توان برای میزان عمق حک و سطح‌برداری عدد تعیین کرد؛ به‌ عبارتی در حک لیزری فقط می‌توان قدرت و سرعت را تغییر داد ولی در cnc می‌توان بعنوان مثال ۱ سانتی‌متر سطح‌برداری کرد.

برای حکاکی‌های ظریف مثل چهره استفاده از لیزر مناسب‌تر است. اما حکاکی cnc شبیه منبت است و به‌عبارتی حک سه ‌بعدی انجام می‌دهد (به عنوان نمونه به ساخت سنگ قبر می‌ توان اشاره کرد)

لبه قطعات در برش لیزری برخلاف برش cnc می‌سوزد (در برش و حکاکی لیزری چوب سیاهی ناشی از سوختگی مشهود است)

برش لیزری دارای خط برشی بسیار ریز است (بسته به جنس حدود ۰٫۰۵ تا ۰٫۲ میلی‌متر). اما برش cnc دارای خط برشی چند میلی‌متری است. همچنین برش cnc در برش گوشه‌ها دچار مشکل است و نمی‌تواند کنج‌ها را به صورت تیز و قائم برش بدهد.
 
رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx