۵ ایده کسب درآمد از اینستاگرام تا میلیونر شدن!

dell ghatar.com ۲۶ آبان ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۰۰

کسب درآمد از اینستاگرام، آمار و ارقام مربوط به میزان درآمد حاصل از آن و همچنین شیوه‌های درآمدزایی از طریق این شبکه این روزها به یک بحث داغ میان افراد تبدیل شده است! اگر فکر می‌کنید درآمدزایی از اینستاگرام ممکن نیست، تا انتها با ما همراه باشید.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

به نظر شما امکان کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد؟ چگونه بدون سرمایه اقدام به درآمدزایی کنیم؟ ۵ ایده محبوب برای درآمدزایی از اینستاگرام را در این مقاله بخوانید و مطمئن باشید با اجرای درست و اصولی آن‌ها، شما نیز به درآمدهای میلیونی از اینستاگرام خواهید رسید!
 

پول درآوردن در اینستاگرام؛ از شایعه‌ تا واقعیت!

چگونه درآمدزایی از طریق یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام آن هم بدون سرمایه اولیه ممکن است؟رسیدن به درآمدهای چند صد میلیونی در ماه؟! انگار کسی این شایعات را باور نمی‌کند!

بگذارید از یک تجربه شخصی برایتان بگویم؛ چندی پیش در صفحه اینستاگرامم در یک نظر سنجی از مخاطبانم خواستم تا نظرشان را راجع‌به یک ایده کسب و کار برای درآمدزایی از طریق اینستاگرام بگویند؛ نتیجه جالب بود!

حدود ۷۰ درصد از این افراد اصلا باور نداشتند که می‌توانند از اینستاگرام به درآمد برسند! ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام زیاد هستند اما چرا اکثریت یک جامعه آماری خیلی کوچک، رسیدن به درآمدن از طریق اینستاگرام را باور نمی‌کردند؟!

قطعا نداشتن اطلاعات کافی راجع‌به شیوه‌های کسب درآمد از اینترنت، مانع از اجرایی شدن ایده‌های کسب و کار می‌شود.

در این مقاله می‌خواهم به شما بگویم که کسب درآمد از اینستاگرام و حتی رسیدن به درآمدهای میلیونی در ماه، به سادگی ممکن است فقط باید شیوه‌های درست آن را بدانید.
 

کسب درآمد از اینستاگرام چگونه است؟

بعد از آنکه باور کردید امکان کسب درآمد بدون سرمایه و تنها از طریق اینترنت وجود دارد، قطعا دوست دارید بدانید که چگونه باید از این راه به درآمد برسید؟

شاید اگر چندین سال قبل کسی به ما می‌گفت که می‌تواند کمک کند تا از طریق اینترنت پولدار شویم، برچسب کلاهبرداری و شایعه را به آن می‌چسباندیم!

اما در دنیای امروز، درآمدزایی از طریق اینترنت دیگر به یکی از شیوه‌های اصلی کسب درآمد تبدیل شده است و روز به روز افراد بیشتری نیز در حال حرکت به این سمت هستند.

شما کجای این مسیر قرار دارید؟ آیا هنوز اعقتاد دارید بدون خارج شدن از خانه نمی‌توان پول درآورد؟! اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد در خانه را نیز به سادگی ممکن کرده‌اند.

می‌دانید هم اکنون چندین هزار شغل خانگی وجود دارد که چرخشان تنها با کمک شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام می‌چرخد؟

می‌خواهم به شما بگویم که به اندازه تک تک کاربران حاضر در اینستاگرام، راه داریم برای رسیدن به درآمد از این شبکه اجتماعی؛ و این ابدا اغراق نیست!

چرا که اینستاگرام فرصتی را فراهم کرده تا هر فردی با تخصص، هنر و یا شیوه فعالیت خود بتواند کسب درآمد کند!
 

کسب درآمد بدون سرمایه

کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه هم ممکن است؟ این سوالی است که اغلب پرسیده می‌شود. در پاسخ به این سوال باید بگویم اساسا میان کسب درآمد بدون سرمایه و اینستاگرام رابطه مستقیمی وجود دارد!

اگر به فکر راه‌اندازی یک بیزینس پرسود هستید، اصلا کجا بهتر از این شبکه اجتماعی فوق‌العاده؟! اینستاگرامی که ابتدا تنها با هدف سرگرم کردن کاربران خود پا به دنیای شبکه‌های اجتماعی گذاشته بود، امروز به یکی از بازوهای اصلی بیزینس‌ها تبدیل شده است.

عموما می‌توانیم کسب و کارها را در اینستاگرام به دو دسته تقسیم کنیم:

  • بیزینس‌هایی که برای رشد بیشتر، هویت آنلاین و بقای برندشان به اینستاگرام آمده‌اند.
  • کسب و کارهایی که در اینستاگرام شکل گرفتند و پا به پای آن رشد کرده و بزرگ شدند.

به نظرتان کدام یک از این دو دسته موفق‌تر هستند و یا درآمد بیشتری از اینستاگرام نصیبشان شده است؟ نمی‌توان پاسخ قطعی به این سوال داد چراکه راز موفقیت و پولسازی در اینستاگرام، ایجاد یک رابطه تعاملی مثبت و سازنده با کاربران است.

بنابراین تفاوتی نمی‌‎کند که بیزینستان جزو کدام دو مورد فوق باشد؛ اگر کاربران این شبکه اجتماعی به شما و نحوه فعالیتتان علاقه نشان دهند، برنده این بازی شما هستید!

اما چه ایده‌هایی برای درآمدزایی بدون سرمایه وجود دارد؟
 

آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام

پیدا کردن یک ایده برای رسیدن به درآمد از اینستاگرام بیش از آنکه به آموزش نیاز داشته باشد، به هوش و ذکاوت خودتان بستگی دارد.

به نظرتان اولین واینری که با ایده تولید ویدئوهای کمدی و آپلود آن‌ها در اینستاگرام موفق به کسب درآمدهای نجومی شد، این ایده را از چه کسی آموزش دیده بود؟ ایده‌های پولسازی از اینستاگرام آموزش دادنی نیستند بلکه توسط افراد باهوش خلق می‌شوند!

  ۱۷ ضربه مرگبار تبر به خاطر کری خوانی در اینستاگرام

اما برای درآمدزایی به کمک اینستاگرام حتما به یک ایده دست اول و فعالیتی که کسی قبل از شما آن را انجام نداده باشد احتیاج ندارید. مزیت اینستاگرام این است که حتی می‌توانید با دنبال کردن رد پای دیگر افراد شما نیز مانند آ‌ن‌ها به درآمد برسید.

فعالیت اصولی در اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگری مستلزم شناخت کامل آن شبکه و ماهیت آن است. اگر به دنبال آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام هستید، قبل از هر چیزی باید با رفتار کاربران در این شبکه و نحوه حضور و فعالیت در آن به خوبی آشنا باشید. پس از آن می‌توانید برای آموزش‌های اختصاصی‌‎تر اقدام کنید.

معرفی جذاب‌ترین ایده‌ها

همان‌طور که کمی پیش هم اشاره کردیم، پولسازترین ایده درآمدزایی از اینستاگرام، ایده‌ای است که قبلا توسط دیگر کاربران این شبکه اجتماعی امتحان نشده باشد و در عین حال بتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کاربران و احساسات آن‌ها بگذارد.

می‌توانید چنین ایده‌ای را خلق کنید؟ اگر جوابتان مثبت است اینستاگرام به راحتی مسیر را برایتان فراهم می‌کند تا به یک میلیونر خودساخته تبدیل شوید و کسب درآمد در خواب را هم تجربه کنید!

اما اگر پاسختان منفی است نگران نباشید؛ ایده‌هایی که در حال حاضر برای غول‌های اینستاگرامی پولسازی می‌کنند آنقدر پتانسیل دارند که شما را هم به درآمد بالا و نامحدود برسانند!

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام حتی آن‌هایی که توسط شمار زیادی از افراد در حال استفاده هستند، اگر به خوبی و با اصول اجرا شوند می‌توانند راه کسب درآمد از اینترنت را برای شما نیز باز کنند.

بیایید با چند مورد از رایج‌ترین این ایده‌ها آشنا شویم.
 

۱- یک اینفلوئنسر اینستاگرامی شوید

یکی از ایده های کسب درآمد از اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ است. اما به چه کسی اینفلوئنسر گفته می‌شود؟

اینفلوئنسرها در اینستاگرام کسانی هستند که به واسطه حرفه و تخصصی که دارند، می‌توانند تاثیرگذار باشند. به عبارتی نظرات و گفته‌های این افراد برای مخاطبانشان حائز اهمیت است.

بنابراین هر تخصصی که داشته باشید، اگر بتوانید جریان‌ساز باشید و فالوورهایتان را تحت تاثیر خود قرار دهید، شما هم می‌توانید یک اینفلوئنسر باشید!

این اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در زمینه‌های مختلفی از جمله گردشگری، موسیقی، تکنولوژی و … فعالیت می‌کنند. اما سوالی که پیش می‌آید این است که شیوه کسب درآمد آن‌ها به چه صورت است؟

به طوری کلی در شیوه‌هایی مانند بلاگری و یا اینفلوئنسر مارکتینگ، کسب درآمد با فالوور بالا و قدرت این فالوورها امکان پذیر است. تبلیغات شاهراه رسیدن به درآمد برای این دسته از بیزینس‌های اینستاگرامی است. در ادامه تبلیغات و انواع آن در اینستاگرام را به صورت مفصل بررسی می‌کنیم.
 

۲- بلاگر شدن هم یکی دیگر از ایده‌ها است!

اگر می‌پرسید چگونه با تبلیغات درآمد خود را در اینستاگرام بیشتر کنیم باید بگوییم که یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد به کمک تبلیغات، تبدیل شدن به یک بلاگر اینستاگرامی است.

بلاگرها در اینستاگرام کسانی هستند که راجع‌به روزمرگی‌ها و لایف استایل خود در صفحه‌شان می‌نویسند و تولید محتوا می‌کنند. برای بلاگری نیز زمینه‌های مختلفی وجود دارد:

  • بلاگر در زمینه سفر
  • بلاگر در زمینه غذا و خوراکی
  • بلاگر در زمینه تکنولوژی و …

بلاگر شدن هم یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های کسب درآمد در خانه با کمک اینستاگرام است. اغلب بلاگرهای اینستاگرامی، خانم‌های خانه‌داری هستند که توانسته‌اند با کمک اینستاگرام‌گردی خود به درآمدهای خیلی خوبی در ماه برسند.

برای بلاگر شدن یکی از بزرگ‌‎ترین ویژگی‌هایی که باید داشته باشید، قدرت برقراری ارتباط با مخاطبانتان است. تعامل مداوم و مثبت با کاربر یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای لازم برای حذف نشدن بلاگرها از میدان رقابت این بیزینس است!
 

۳- تولید محتوا کنید؛ محتوا همیشه پولساز است!

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام، تولید محتوا در این شبکه اجتماعی است. هر چند هر کاربر در اینستاگرام به نحوی در حال تولید محتوا است، اما برای رسیدن به پول، باید محتوای هدفمند و کاربردی تولید کنید!

  حضور وزیر ارتباطات در اینستاگرام چگونه است؟

محتوای آموزشی با چاشنی سرگرمی

یکی از بهترین زمینه‌های تولید محتوا در اینستاگرام، تولید محتوای آموزشی است. هر حرفه و یا تخصصی دارید که می‌توانید در آن زمینه آموزش دهید، یک راه پولسازی از اینستاگرام است.

البته فراموش نکنید که کاربر اینستاگرامی برای آموزش دیدن به این شبکه نیامده است؛ اگر مانند یک معلم بداخلاق فقط آموزش بدهید و بروید، کاربر خیلی ساده شما را کنار می‌گذارد!
 

محتوای سرگرمی

گروه دیگری از محتوا که به راحتی می‌توانند مخاطب جذب کنند، محتواهای سرگرمی هستند. اگر بتوانید یک پیج فان و سرگرمی بزرگ راه بیندازید، شما هم می‌توانید از تبلیغات در پیجتان درآمد خوبی کسب کنید.
 

۴- همکاری در فروش؛ ساده‌ترین راه رسیدن به درآمد

یکی از ایده های رایج و محبوب کسب درآمد از اینستاگرام، همکاری در فروش است. همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام این روزها بیشتر به یک بازار آنلاین شبیه شده که تعداد زیادی فروشنده و خریدار را گرد هم آورده است.

بسیاری از افراد برای فروش بیشتر با وجود داشتن یک فروشگاه حضوری، اقدام به فروش آنلاین نیز می‌کنند. این دسته از افراد هم اگر با استراتژی‌ فروش و بازاریابی در اینستاگرام آشنا باشند، به راحتی می‌توانند درآمدشان را افزایش دهند.

اما راهی هم وجود دارد که بدون سرمایه، با فروش از اینستاگرام به درآمد برسید!!

و آن ایده، همکاری در فروش است. سیستم‌های همکاری در فروش و یا افیلیت مارکتینگ، سیستم‌هایی هستند که در ازای فروش محصولاتشان پورسانت می‌دهند.

در صورت عضویت در یک سیستم همکاری در فروش، نه نیازی به سرمایه اولیه برای تامین کالا دارید و نه نیازی است که در محل خاصی حضور داشته باشید!

همکاری در فروش یک ایده عالی برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی است که رسیدن به درآمد از طریق آن به سادگی امکان پذیر است.

برای کسب درآمد بدون سرمایه از طریق همکاری در فروش، به تجهیزات خاصی هم نیاز نخواهید داشت. می‌توانید از طریق وبسایت و یا حتی شبکه‌های اجتماعیتان بفروشید و پورسانت دریافت کنید.
 

۵- تبلیغات؛ شاهراه درآمدزایی در اینستاگرام

تمام ایده‌هایی که در قسمت‌های قبل خواندید برای اینکه شما را به درآمدهای بیشتر برسانند، از مسیر تبلیغات در اینستاگرام می‌گذرند!

فکر می‌کنید کانال درآمدزایی اینفلوئنسر و یا بلاگرها از چه مسیری می‌گذرد؟! خب معلوم است؛ تبلیغات!

جنگ و رقابت عجیبی که در اینستاگرام حتی میان اینفلوئنسرهای بزرگ در جریان است، تنها بر سر جذب فالوور بیشتر است! هر چه فالوور بیشتری داشته باشید، تعرفه‌های تبلیغات گران‌‎تر و در نتیجه کسب درآمد از این راه نیز بیشتر می‌شود.

پس به عبارتی باید بگویم که هیچ سقفی برای کسب درآمد از تبلیغات در اینستاگرام وجود ندارد؛ هر چه فالوور بیشتری جذب کنید پول بیشتری هم در حساب بانکیتان ذخیره می‌شود!

راه‌های پول درآوردن در اینستاگرام با تبلیغات، متعدد هستند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
 

تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ

یکی از رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات توسط اینفلوئنسرها است. از آنجایی که این اینفلوئنسرها تاثیر خوبی بر روی فالوورهایشان دارند، اغلب بیزینس‌ها تمایل دارند تا از طریق یک اینفلوئنسر تبلیغ شوند.

تبلیغات به کمک اینفلوئنسرها بازدهی فوق‌العاده‌ای به دنبال دارد. بنابراین حتی اگر یک میکرو اینفلوئنسر هم باشید، باز هم به درآمد قابل توجهی خواهید رسید!
 

تبلیغات اسپانسری

یکی دیگر از شیوه‌های تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات اسپانسری و یا Promote است که پیشنهادی از جانب خود کمپانی اینستاگرام می‌باشد. به عبارتی اینستاگرام این فرصت را در اختیار پیج‌های بیزینسی قرار داده تا بتوانند خودشان را برای جامعه آماری هدفمندتری پروموت کرده و از این طریق فروش و درآمدشان را افزایش دهند.
 

تبلیغات بازدیدی

یکی از رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغات و کسب درآمد از اینستاگرام، تبلیغات بازدیدی است. صفحات پربازدید در اینستاگرام می‌توانند با گرفتن تبلیغ دیگر صفحات و یا کسب و کارها، درآمدزایی کنند. تعرفه این شیوه تبلیغات بر حسب تعداد بازدید از پست و یا استوری تبلیغاتی محاسبه می‌شود. بنابراین پر واضح است که هر چه فالوور بیشتری داشته باشید، درآمد بیشتری نیز این شیوه کسب خواهید کرد!

منبع: https://dayanaffiliate.com/blog/idea-of-making-money-on-instagram/

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx