گفتم ماسک بزن، مغازه‌ام را آتش زد

dell ghatar.com ۰۸ آذر ۱۳۹۹ دیدگاه ۴۳۷

رییس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی مغازه موتور سازی در تهرانپارس خبر داد.

سرهنگ مجتبی سهرابی منش  گفت: پنج شنبه ششم آذرماه جوانی ۲۷ ساله به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس مراجعه و اظهار داشت، مغازه موتورسازی وی توسط یکی از اهالی محل به آتش کشیده شده و از قبل وی را تهدید به آتش کشیدن مغازه اش کرده است.

وی عنوان کرد: شاکی توضیح داد، ساعت ۱۵:۰۰ روز چهار شنبه پنجم آذرماه در حال خرید از سوپر مارکت بودم که با یکی از مشتریان مغازه که ماسک نزده بود و مدام سرفه می‌کرد بحثم شد در ادامه با بالا گرفتن مشاجره طرف مقابل که من را می‌شناخت و اصطلاحا بچه محل هم بودیم من را تهدید کرد و گفت، مغازه ات را به آتش می‌کشم و خودت را هم می‌کشم؛ امروز (پنجشنبه حوالی ظهر) همسایه‌های مغازه به من زنگ زدند و گفتند، مغازه موتور سازی ام در حال سوختن است.

  جزئیاتی تلخ از مهماندار قطاری که مدیر و نامادری‌اش را کشت

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه احتمال می‌رفت متهم برای عملی کردن تهدیدهایش به منزل شاکی نیز مراجعه کند، با دستور قضائی بلافاصله تیم عملیات کلانتری به منزل شاکی مراجعه کردند و گشت زنی‌های نامحسوس در اطراف منزل شاکی آغاز شد.

رییس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس بیان داشت: همچنین تیمی از ماموران کلانتری به مغازه شاکی مراجعه و پس از تحقیقات محلی، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم اخذ شد.

وی اضافه کرد: در این حین متهم به منزل شاکی مراجعه و در حالی که با سلاح سرد فریاد می‌زد “مغازه ات را من آتش زدم خودت را هم می‌کشم” بلافاصله تیم عملیات کلانتری متهم را در یک عملیات پلیسی خلع سلاح و وی را دستگیر کردند.

کلانتر محله تهرانپارس با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های اولیه به آتش کشیدن عمدی مغازه موتورسازی اعتراف کرد، افزود: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

  ببینید/حمله بی‌شرمانه سارقین موبایل بعد از سرقت به یک شهروند با قمه!

منبع: خبرآنلاین

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx