تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان

didi ghatar.com ۲۷ دی ۱۳۹۹ دیدگاه ۷۱۸

زن تهرانی در شرق تهران که منتظر تاکسی بود سوار بر ارابه شیطان شد و ۲ مرد شیطان صفت در جاده لواسان نقشه شوم خود را به اجرا گذاشتند.

قطار وبگردی: اوایل دی ماه سال جاری زن جوانی با حضور در اداره پلیس از سناریوی گرفتار شدن در دام ۲ زورگیر شیطان صفت که او را هدف تجاوز قرار داده بودند خبر داد.

تجاوز در جاده لواسان

تجاوز به زن جوان در شرق تهران
زن جوان که ملیحه نام دارد به ماموران گفت: در شرق تهران منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ با ۲ سرنشین مرد جلوی پام توقف کرد و چون فکر می کردم راننده مسافرکش و مرد کناری اش مسافر است سوار بر خودرو شدم.

وی افزود: راننده در مسیر از من و مرد دیگر اجازه گرفت تا در میان راه بنزین بزند و همه چیز عادی به نظر می رسید که پس از بنزین زدن ناگهان در اتوبان تغییر مسیر داد و به سمت جاده لواسان رفت و در آنجا با زور و تهدید مرا مورد تجاوز قرار دادند. فقط التماس می کردم اما آنها گوش نمی دادند سپس گوشی موبایل و ۸۰۰ هزار تومان پول نقدی که همراهم بود را سرقت کردند.

  ادعای متهم به تجاوز به ۹ دختر

زن جوان ادامه داد: مردان شیطان صفت پس از اجرای نقشه شوم شان مرا در شرق تهران از خودرو به بیرون پرت کرده و به سرعت پا به فرار گذاشتند.

ردیابی مردان شیطان صفت
قاضی دادگاه کیفری یک استان تهران با توجه به حساسیت موضوع دستور داد تا تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری ۲ مرد شیطان صفت وارد عمل شوند و ماموران در تحقیقات ابتدایی به پمپ بنزین رفته و در بررسی دوربین های مداربسته موفق شدند شماره پلاک خودروی مردان شیطان صفت را ردیابی کنند و در ادامه دستور توقیف خودرو صادر شد.

۲ مرد مورد آزارگر دستگیر شدند
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ۲۱ دی ماه امسال ۲ مرد به نام های حمید و ارسلان سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

  تجاوز ۵ مرد به زن جوان در شرق تهران

متهمان ابتدا خود را بی‌گناه معرفی می کردند، اما وقتی پیش روی زن جوان قرار گرفتند به اقدام شیطانی خود اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، ۲ متهم به دستور قاضی پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران به زندان رجایی شهر منتقل شدند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx