پزشک انصاریان تغییر کرد؛ طب سنتی جایگزین شد

lokomotive ghatar.com ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ یک دیدگاه ۲۳۲

پزشک معالج علی انصاریان با نظر خانواده او تغییر خواهد کرد و قرار است یک پزشک طب سنتی جایگزین او شود.

قطار وبگردی: انصاریان که کمی بعد از بستری شدن مهرداد میناوند به دلیل سرایت ویروس کرونا به ریه ها به بیمارستان فرهیختگان مراجعه کرد و در آنجا بستری شد، در حال حاضر شرایط دشواری را تجربه می کند تا بنابر اخبار منتشره از سوی پزشکان وی، او نیز با درگیری شدید ریه شرایط وخیمی را پشت سر بگذارد.

انصاریان

در حالی که از بامداد روز گذشته حال جسمی علی انصاریان رو به وخامت بود و از مردم ایران درخواست شده بود برای شفای او دعا کنند، گروهی از پزشکان طب سنتی با حضور در بیمارستان فرهیختگان مدعی شدند که می توانند نسبت به تغییر وضعیت او اقدامات لازم را انجام دهند.

گروهی از پزشکان طب سنتی برای کمک به مداوای انصاریان به بیمارستان فرهیختگان رفتند و در گفت و گو با خانواده او اعلام کردند می‌توانند طی ۴۸ ساعت حال انصاریان را بهتر کنند، پس از این خبر گفته می شود در حالی که برادران و خواهران انصاریان با این موضوع مخالفت داشتند مادر انصاریان بعد از صحبت با اعضای خانواده رضایت داده تا این پزشکان اقدامات درمانی خود را برای تغییر وضعیت انصاریان آغاز کنند.

  (تصاویر) خروش اروپایی‌ها علیه محدودیت‌های کرونایی

پزشکان بیمارستان فرهیختگان در پی سرایت ویروس به بخش های پایینی ریه مجبور به استفاده از دستگاه ونتیلاتور شدند تا شرایط او وخیم تر نشود. البته نقطه امیدوار کننده این بود که بخشی از ریه های او که درگیر ویروس کرونا بود، کمی بهبود پیدا کرده است.

در شرایطی که تلاش کادر درمان برای بهبود وضعیت جسمی این ستاره سابق فوتبال ایران ادامه خواهد داشت، باید منتظر ماند و دید که آیا تغییر پزشک معالج و حضور یک پزشک طب سنتی می تواند وضعیت این ستاره سابق فوتبال و حال حاضر سینما را بهبود بخشد یا خیر.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرگزاری فوتبالی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx