تصویری جالب از وریا غفوری عصبانی که سوژه شد

lokomotive ghatar.com ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ دیدگاه ۸۳۲

در حالی که استقلالی ها تصور پیروزی آسانی مقابل نساجی را داشتند، اما تا دقایق پایانی به در بسته خوردند تا در نهایت با تک گل هوشمندانه فرشید اسماعیلی پیروز شدند.

قطار وبگردی: این شرایط قبل از گل استقلال باعث شد تا شاگردان فکری عصبی شوند. عصبانی‌ترین استقلالی داخل زمین وریا غفوری بود که یک کارت زرد مفت را از داور بازی گرفت.

پس از این کارت غفوری خواست که او را از زمین بازی بیرون بکشند. در دقیقه ۷۵ احمد موسوی به جای کاپیتان به بازی آمد و وریا از سمت تونل ورودی بیرون رفت. هنگام خروج، وریا تابلوی تبلیغاتی را کنار زده تا به رختکن برود و در این هنگام تصویر جالبی توسط عکاسان شکار شد. انگار کاپیتان آبی ها برای خروج از زمین سوار اتومبیل می‌شود.

وریا غفوری کاپیتان استقلال

غفوری که مشخص بود بیش از حد عصبانی است و توان ادامه بازی را ندارد، رو به نیمکت تیم فریاد زد که او را از زمین بازی بیرون بکشند. اتفاقی که پس از دقایقی نیز رخ داد.فکری در دقیقه ۷۵ سیداحمد موسوی را به بازی فرستاد و وریا غفوری از زمین بازی بیرون رفت. کاپیتان آبی ها از سمت تونل ورودی استادیوم بیرون رفت و در حین خروج نیز زیر توپی که در آنجا قرار داشت زد و لگدی را نیز به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین زد که در عکسهای امیرحسین خیرخواه قابل مشاهده است.

  مهاجم جوانی که استقلال و پرسپولیس او را می‌خواهند +عکس

وریا غفوری کاپیتان استقلال

در حالیکه هنوز مشخص نیست کاپیتان استقلال به چه دلیل تا این حد عصبانی بود، اما او پس از لحظاتی وسایلش را در رختکن جمع و استادیوم آزادی را نیز ترک کرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: ورزش 3

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx