پژمان جمشیدی: کارم برای انصاریان دلی بود

baran ghatar.com ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ دیدگاه ۳۴۰

اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تحت تاثیر زنده‌یاد علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون بود.

پژمان جمشیدی

«پژمان جمشیدی» با اشاره به اتفاقات اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گفت: اگر من حرفی زدم و یا کاری را انجام دادم دلی بود.

در این مراسم که جمعی از هنرمندان حاضر در این دوره از جشنواره مانند الناز حبیبی، بهرنگ علوی و پژمان جمشیدی، از علی انصاریان سخن گفتند.

در پایان این کلیپ‌، از حاضران درخواست شد که بایستند و به افتخار علی انصاریان دست بزنند.

رفاقت علی انصاریان و پژمان جمشیدی مربوط به یک سال و ده سال نیست. آنها بیش از ۲۰ سال با هم رفاقت کردند. آنها از تیم ملی جوانان با یکدیگر همبازی بودند و این با هم بودن در پرسپولیس و تیم ملی بزرگسالان ادامه پیدا کرد. این رفاقت پس از پایان فوتبال شان هم ادامه پیدا کرد.

پژمان جمشیدی با اشاره به اتفاقات اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: اگر من حرفی زدم و یا کاری را انجام دادم دلی بود.

  عکس/ استایل میلاد کی‌مرام در سومین روز جشنواره فجر

وی افزود: اولین حضور علی انصاریان در جشنواره فجر بود و همان‌طور گه گفتم خیلی دوست داشتم او خودش زنده بود و می‌توانست فیلمش را در جشنواره ببیند.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: علی انصاریان و مهرداد میناوند دو تن از دوستان صمیمی و عزیز من بودند که دیگر در قید حیات نیستند اما یاد و خاطره این عزیزان همیشه با من خواهد بود.

جمشیدی در پایان گفت: دلم برای خاطرات روزهایی که با انصاریان و میناوند بودم تنگ شده است و این روزها آن را در ذهنم مرور می‌کنم.

«علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  تصاویر/ فرش قرمز فیلم «برف آخر» با حضور امین حیایی و رضا عطاران
منبع: فوتبالی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx