معرفی شرکت کریوت، تولیدکننده سیستم های ردیاب خودرو و مدیریت ناوگان

dell ghatar.com ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ دیدگاه ۸۲

شرکت کریوت که توسط مجموعه ای از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شده ، در زمینه طراحی و ساخت سیستم های مدیریت ناوگان فعالیت می نماید. این شرکت از سال ۹۶ فعالیت خود را با ساخت ردیاب آغاز نمود و به مرور زمان و تکمیل تیم مشاورین و متخصصین این شرکت ، سامانه های هوشمند مدیریت و ردیابی ناوگان و خودرو  را در حد و اندازه سیستم های سطح اول بین المللی ارائه می دهد.

شرکت کریوت تولیدکننده سیستم های ردیاب خودرو و مدیریت ناوگان

رپورتاژ آگهی: امروزه با تغییر شرایط کسب و کارها از وضعیت سنتی به مدرن ، نرم افزارها و سخت افزارهای متنوعی در هر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان برخی از سیستم های پیشرفته کسب و کار ، کاربرد بیشتر و مشترکی در بسیاری از صنایع دارند. مدیریت ناوگان های خودرویی یکی از مسائل چالش برانگیز در بسیاری از کسب و کارها ، مانند صنایع غذایی، نفت و گاز و پتروشیمی ، حوزه درمان و نیروهای امدادی ، نیروهای مسلح ، حمل و نقل شهری ، به شمار می رود. زیرا با مدیریت بهینه مصرف سوخت و ردیابی و مسیریابی خودروها ، نه تنها هزینه های سازمان کاهش می یابد ، بلکه موجب ارتقای عملکرد کارکنان و افزایش عمر وسائل نقلیه می گردد. اینجاست که باید اشاره کنیم ،  محصولات و خدمات کریوت نقش کلیدی و موثری در بازدهی بیشتر کسب و کارهای مرتبط با ناوگان های خودرویی دارد.

جدا از فعالیت و ارائه خدمات به سازمان ها و شرکت های بزرگ ، بخشی از تمرکز کریوت ، ارائه محصولات و خدمات به اشخاص به منظور بهره برداری های شخصی است.

کریوت با طراحی همزمان نرم افزار و دستگاه ردیاب خودرو ، نیاز مصرف کنندگان داخلی به خرید برندهای خارجی و گران قیمت را از بین برده و با ساخت ردیاب پیشرفته خودرو و مجهز به چند سیستم ردیابی ، در عین حال که حرف اول را از نظر کیفیت نرم افزاری و سخت افزاری در ایران می زند ، جز ارزان ترین ها نیز محسوب می شود. تا جایی که نمونه های خارجی چنین تکنولوژی با ۳ برابر قیمت به فروش می رسند و عملا هیچ برتری نسبت به ردیاب کریوت ندارند

فعالیت های شرکت کریوت

در حال حاضر بیشترین فعالیت های کریوت در زمینه های طراحی و راه اندازی سیستم های مدیریتی ناوگان و خودرو می باشد. کریوت محصولات خود را به بازار ارائه نموده و اگرچه فروشگاه آنلاین این شرکت امکان خرید دستگاه و نرم افزارهای ردیابی برای اشخاص را فراهم نموده است ، اما همکاری های سازمانی با برندهای بزرگ و شناخته شده ایران ، موجب تمرکز بیشتر بر فعالیت های B2B این شرکت شده است. برای آشنایی بیشتر با این شرکت ، فعالیت و خدماتی که ارائه می دهد ، نکات زیر را تشریح می کنیم.

  باک خالی بنزین و بلایی که سر خودرو می آورد

 ساخت و فروش دستگاه و سخت افزار ردیابی

یکی دستگاه فوق پیشرفته ، مجهز به GPS و Gsm  که با نصب مخفی روی هر خودرویی امکان ارتباط آنلاین و سریع با خودرو را در هر شرایطی فراهم می نماید. این دستگاه که بیشتر با نام ردیاب خودرو شناخته می شود ، توسط متخصصین ایرانی و براساس استانداردهای جهانی و هم تراز نمونه های برتر خارجی طراحی و ساخته شده است. مقاومت بالا در مقابل رطوبت ، دما و ضربه ، موجب شده تا گارانتی طولانی مدت کریوت را شامل شود. از مزایای این دستگاه ، قابلیت نصب سیم کارت ، مخفی شدن در مکانی به دور از چشم راننده و اشخاص دیگر ، ارسال اطلاعات انلاین در هر ثانیه ،  امکان ذخیره سازی اطلاعات با ظرفیت بالا و سایز کوچک آن است. برای راه اندازی تمامی خدمات و سرویس های کریوت این دستگاه ضروری است و تمامی سامانه های مدیریت ناوگان ، ردیابی خودرو ، مکانیابی خودرو ، مدیریت مصرف سوخت ، جلوگیری از سرقت وسله نقلیه ، مدیریت توزیع محصولات و… با استفاده از این دستگاه قابل انجام است. البته نرم افزارهای نصب شده بنا به خواست و نیاز مشتری متفاوت هستند که سرویس های متنوعی را ارائه می دهند. دستگاه ردیاب مجهز به باتری با شارژ طولانی مدت می باشد و حتی با قطع برق خودرو نیز از دسترس خارج نمی شود.

طراحی و فروش نرم افزار ردیابی خودرو

یکی از محبوب ترین و عمومی ترین محصولات کریوت ، نرم افزار ردیاب خودرو است که هم بر روی رایانه های شخصی و هم گوشی های اندروید و ios قابل نصب است. این نرم افزار به راحتی امکان برقراری ارتباط با دستگاه نصب شده روی خودرو را می دهد و شما در هر لحظه می توانید از شرایط  خودرو اطلاع کاملی داشته باشید. حتی اگر خودرو به مناطق دور افتاده یا خارج از محدوده شهری نیز منتقل شود ، به راحتی در دسترس و کنترل شما خواهد بود. این تکنولوژی به دلیل اینکه مانع از سرقت خودروها می شود ، محبوبیت زیادی در بین عموم مردم دارد. نکته جالب اینجاست که چون دستگاه مخفی است ، به هیچ وجه توسط سارق قابل مشاهده نمی باشد.

  مشخصات خودروی سدان جدید سایپا +عکس

طراحی نرم افزار مدیریت پخش محصولات

یکی از محصولات نرم افزاری کریوت ، برنامه یا اپلیکشین مخصوص توزیع و پخش محصولات است  که بیشتر توسط تولیدکنندگان صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک این نرم افزار نه تنها هزینه های جاری وسائل نقلیه مدیریت می شود و به طور شگفت انگیزی کاهش می یابد ، بلکه زمان تحویل محصولات ، جلوگیری از عدم فساد محصول ، مدیریت انبار ، زمانبندی تحویل های چند مقصده در یک روز و بسیاری از فرآیند های دیگر در زنجیره تامین و فروش به حالت بهینه در می آیند. در بسیاری از مواقع باتوجه به مشاوره های کریوت به مشتریان سابق ، حتی کاهش تعداد خودروها و آزادسازی بخشی از سرمایه شرکت مشاهده شده که نقش فوق العاده ای در سودآوری کارفرما داشته است.

مشاوره مدیریت ناوگان

مهم نیست ناوگان وسائل نقلیه شما بزرگ است یا کوچک. شامل ۵ خودرو است یا ۵۰ یا ۵۰۰٫ در هر صورت شما نیاز به مدیریت صحیح و اصولی ناوگان خود جهت افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها دارید. این امر به کمک مشاوره های متخصصین کریوت انجام پذیر است.

دانش و تجربه مشاورین ناوگان کریوت ، چیزی فراتر از سخت افزار و نرم افزارهای مدیریتی است که برای تمامی سازمان های کوچک و بزرگ ارائه می شود. یک مشاور ناوگان در ایجاد یک استراتژی مدیریتی که نیازهای خاص ناوگان خودروی شما را به روشی کارآمد و موثر برطرف می کند ، نقش اساسی داشته باشد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx