احمدی نژاد برای جمع کردن افراد در مقابل خانه اش هزینه می کند

dell ghatar.com ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ یک دیدگاه ۲۹۱

محمدمهاجری درباره افرادی که احمدی نژاد می گوید برای دعوت او به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری جلوی خانه او جمع می شوند به برنا گفت:این افراد را با هزینه زیاد به تهران می آورند و حتی به بعضی از آنها نمی گویند مقصد سفر کجاست.

الان که اطلاعات این موضوع لو رفته که افراد را تطمیع می کنند و هزینه های سفر و غذا و اسکان آنها را می پردازند، احمدی نژاد با نامه نوشتن به روحانی و ادعای اینکه با چندنفر در برابر خانه او برخورد شده، می خواهد فضا را شلوغ کند تا موضوع ساماندهی افراد و هزینه های انتقال آنان فراموش شود.

مهاجری تاکید کرد: احمدی نژاد می خواهد آرتیست در صحنه سیاسی کشور باشد و یکی از راههای آرتیست شدن  ایجاد این فضا است.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه رای آوری احمدی نژاد توهم است، اظهار کرد: امروز احمدی نژاد می داند که در هیچ انتخاباتی تایید صلاحیت نمی شود و اگر تایید صلاحیت شود، رای نمی آورد.

او اضافه کرد: احمدی نژاد یکی از فاسدترین دولت‌ها را در طول تاریخ ایران داشت او در ایام پایانی دولتش  ۱۸ میلیاردتومان از پول ریاست جمهوری را برداشت تا خرج دانشگاهی کند که وجود خارجی نداشت الحمدالله آن زمان متوجه شدند و جلوی این فساد گرفته شد ولی سایر پرونده های او هرگز بررسی نشد.

  عکسی جنجالی از احمدی نژاد و نماینده مجلس در سفر به ترکیه

او یادآور شد: قوه قضائیه در ۸ سال گذشته هیچ کار جدی در مورد رسیدگی و محاکمه احمدی نژاد انجام نداده است. ببینید در امریکا با ترامپ چه کردند. او در مقابل افکار عمومی محاکمه شد اما در مورد احمدی نژاد حتی یک احضار ساده صورت نگرفته است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرآنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx