استوری تهدیدآمیز الهه منصوریان برای شوهر آینده‌اش!

baran ghatar.com ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ دیدگاه ۳۴۵

الهه منصوریان، قهرمان ووشوی جهان با یک استوری تهدیدآمیز برای شوهر آینده‌اش به ماجرای سمیرا زرگری، سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان واکنش نشان داد.

الهه منصوریان

‏سمیرا زرگری به دلیل مخالفت همسرش اجازه خروج از کشور را ندارد و ممنوع الخروج شد، فدراسیون اسکی هنوز درباره اینباره توضیحی نداده است؛ قرار بود زرگری به همراه تیمش برای شرکت در مسابقات جهانی به ایتالیا برود‌.

سمیرا زرگری

طبق اعلام فدراسیون اسکی در نبود خانم زرگر، مرجان کلهر که یکی از ملی‌پوشان به حساب می‌آید قرار است مسوولیت فنی تیم را برعهده بگیرد. آنچه به گوش رسیده این است که مدیران فدراسیون اسکی تلاش خود را تا لحظه آخر برای اعزام سرمربی تیم به کار بستند اما موفق نشدند.

این برای چندمین بار است که ورزشکاران زن کشورمان به دلیل عدم اجازه همسر از حضور در رقابت‌های برون‌مرزی باز می‌مانند. نیلوفر اردلان کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان و زهرا نعمتی قهرمان تیراندازی معلولان دو نمونه بارز این مساله هستند.

سمیرا زرگر، مربی تیم ملی اسکی زنان که از اعزام باز مانده و طبق گفته خودش هم اکنون در شمشک حضور دارد ضمن تایید تلویحی ممنوع‌الخروجی‌اش در پاسخ به سوال اعتماد در رابطه با اتفاقات رخ داده، گفت:«نمی‌خواهم مسائل شخصی و خانوادگی‌ام بازگو بشود.»

  پاسپورت مجری معروف صدا و سیما توقیف شد؟

او افزود: «منتظرم ببینم بعد از مسابقات جهانی آیا همچنان سرمربی تیم ملی برای رقابت‌های المپیک باقی می‌مانم یا نه و آن وقت صحبت خواهم کرد.»

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: برترین ها

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx