گزینه احمدی نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ لو رفت +عکس

aflatoon ghatar.com ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ دیدگاه ۳۹۱

برپایه این گزارش و بر اساس شنیده‌ها از منابع خبری، محمد عباسی وزیر دولت نهم و دهم که هم‌اکنون با حکم مقام معظم رهبری عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان را نیز دارد، گزینه مورد حمایت احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود.

در روزهای منتهی به ا نتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اخبار متفاوتی از جریان‌های سیاسی کشور به گوش می‌رسد؛ در این میان، علاوه بر جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی، جریان آقای احمدی‌ نژاد سعی دارد به عنوان ضلع سوم وارد انتخابات شود.

گرچه هنوز نمی‌توان درباره ثبت‌نام یا عدم ثبت‌نام احمدی‌نژاد در انتخابات نظر دارد اما آنچه به گوش رسیده این است که احمدی‌نژاد نمی‌تواند در مقابل رد صلاحیت احتمالی، بی‌تفاوت باشند و عرصه رقابت سیاسی را ترک کند. او نشان داده چه با حضور و چه با عدم حضور در انتخابات فردی فعالی در عرصه سیاسی بوده و صرف رد صلاحیت احتمالی برای حضورش در عرصه رقابت سیاسی، منعی نشده است.

گرچه اظهارات اخیر و بعضا رفتارها و مصاحبه‌های هنجارشکن محمود احمدی‌نژاد شرایط را برای تائید صلاحیت او سخت‌تر از پیش کرده است اما به گفته سخنگوی شورای نگهبان هیچ کس حتی هیچکدام از اعضای شورای نگهبان هم نمی‌توانند درباره تائید یا رد صلاحیت افراد اظهار نظری داشته باشند چرا که به گفته سخنگوی شورای نگهبان، روند بررسی صلاحیت کاندیدای ریاست‌جمهوری تابع یک مکانیزمی است که اجرای آن به صورت روشمند دنبال خواهد شد.

  احمدی‌نژاد: اجازه پخش سریال قهوه تلخ مهران مدیری را من گرفتم

در میان، برخی شنیده‌ها حاکی است که محمود احمدی‌نژاد در صورت رد صلاحیت از یکی از وزرا یا معاونان خود در دوران ریاست‌جمهوری حمایت خواهد کرد تا در صورت پیروزی بتواند به گفته خودش در عرصه مدیریتی کشور موثر باشد. از بین گزینه‌های که گفته می‌شود ممکن است مورد حمایت آقای احمدی‌نژاد باشد، باید سراغ گزینه‌های را گرفت که احتمال تائید صلاحیت آنها بالاست.

بر پایه این گزارش و بر اساس شنیده‌ها از منابع خبری، محمد عباسی وزیر دولت نهم و دهم که هم‌اکنون با حکم مقام معظم رهبری عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفانرا نیز دارد، گزینه مورد حمایت احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود.

محمد عباسی در سابقه مدیریت اش وزیر تعاون در دولت نهم، اولین وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس هفتم، مشاور احمدی نژاد در آمریکای لاتین، عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی مدیریت و برنامه ریزی ، معاون برنامه ریزی استانداری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مازندران دیده می شود در سال ۹۳ هم با حکم مقام معظم رهبری به عنوان عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان منصوب شده است یعنی رزومه اش از برخی افرادی که در این ایام احساس تکلیف می کنند که در انتخابات شرکت کنند، پر بار تر است

  احمدی‌نژاد: آمریکا و روسیه بر سر ایران و اوکراین معامله کردند

شورای نگهبان هم بنا به مصداق هایی که تاکنون از او افکار عمومی شاهده بوده اند به احتمال زیاد صلاحیت وی را تائید کند چرا که علاوه بر سابقه اجرایی، شرایط مناسبی برای تائید صلاحیت دارد.

این گمانه‌زنی با سفرهای هفته پیش عباسی به بندرعباس و ساری و شنیده‌ها از تشکیل ستادهای انتخاباتی او در کلان‌شهر ها در حال تقویت شدن است و گفته شده احتمالا یکی از وزرای دولت نهم ریاست ستاد انتخاباتی عباسی را به عهده خواهد گرفت.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx