عکس / درختکاری احمدی نژاد و نوه‌هایش در میدان ۷۲ نارمک

lokomotive ghatar.com ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ دیدگاه ۷۸۷

محمود احمدی نژاد با همراهی نوه‌های خود، ظهر روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ به مناسبت روز درختکاری، با یاد و نام حقیقت بهار، امام زمان (عج)، یک اصله نهال درخت سرو در محل میدان ۷۲ نارمک تهران؛ غرس کردند.

درخت کاری احمدی نژاد

متن پیام احمدی‌نژاد در روز درختکاری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یده

در فرهنگ ملت ایران، ۱۵ اسفند، روز درختکاری است. مناسبت های سالانه و ماهانه ملت ایران، جزو زیباترین مناسبت ها و سنت های انسانی در طول تاریخ است. در هر فصل و ماهی، در هر تحول طبیعی و اجتماعی، ملت ایران سنت هایی دارد که از عمق فطرت انسانی و زندگی متعالی او در طبیعت نشات گرفته است.

امروز، روز درختکاری است. ما به این مناسبت، در خدمت فرزندان و نوه های عزیزم، یک درخت به نشانه خرمی و سبزی ایران عزیز، مردم عزیز ایران و همه بشریت کاشتیم.

درخت کاری احمدی نژاد

این درخت سرو است. درخت سرو یک درخت کاملا ایرانی است که همیشه سبز است. زمستان و پاییز و بهار و تابستان ندارد، همیشه سبز است مانند فرهنگ ملت ایران و تک تک ایرانی های عزیز که اندیشه، اراده، گفتار، مطالبات و آرمانهایشان، همیشه آرمان های انسانی و سبز است.

  عکس/احمدی نژاد با تیپی که قبلا ندیده‌اید

به امید اینکه هر چه زودتر بهار انسانی از راه برسد و گل وجود هر انسان، که یک حقیقت انسانی است، شکوفا بشود و جامعه انسانی، سرشار از دوستی، صلح، و محبت شود.

درخت کاری احمدی نژاد

تک تک ایرانی ها یک سرو هستند. تک تک ایرانی ها یک درخت تنومندی هستند که در دل کویر و در طوفان حوادث، پابرجا مانده اند، ایستاده اند، سایه گستراندند و وجود آنها از هیچ بحرانی به خطر نمی افتد و همه بحران ها را پشت سر خواهند گذاشت.

یک ملتی که همه وجودش، ثمر، بهره، سایه و آسایش برای دیگران است و تک تک اجزای وجودش، برای جامعه انسانی مفید است. ما به یاد تک تک ایرانی ها درخت کاشتیم، به یاد تک تک شهدایی که برای عزت ایران و عزت فرهنگ ملت ایران فداکاری کردند. به یاد تک تک کسانی که برای استقلال این سرزمین و استقرار عدالت و صلح و برادری در جهان، فداکاری کردند که ملت ما و همه ملت های جهان، موجودیت، آرامش و آینده خودشان را مدیون آنها هستند.

  عکس/ احمدی نژاد در میان بادیگاردهای زن و مرد ترکیه‌ای

درخت کاری احمدی نژاد

درختی کاشتیم که سایه آن بر سر نسل های آینده، گسترده خواهد شد و از برکات وجود درخت هایی که تک تک ملت ایران، با اندیشه، با خیرخواهی، با گفتار و مجاهدتشان در راه ارزش های انسانی می کارند، ان شاءالله ثمر خواهند داد و جهان را سرشار از عدالت و برادری خواهند کرد.

امیدواریم هر چه زودتر حضرت بهار(عج) که آرزوی تاریخی تک تک انسانها و همه مخلوقات عالم است، حجاب از چهره بردارند و دیدگان ما و دیدگان و دل های بشریت، با حقیقت و وجود نازنین بهار، بیش از گذشته آشنا شود و در رکاب بهار، برای شکوفایی همه انسانها حرکت کند، ان شاءالله.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: دولت بهار

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx