ferdos gymito.com ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ دیدگاه ۶۴

هشدار در مورد رژیم شیر و موز: اگرچه رژیم شیر و موز یکی از بهترین رژیم‌های غذایی است و بدن شما در طول مدت استفاده از این رژیم انواع مواد مغذی را دریافت می‌کند اما ادامه دادن این رژیم غذایی به هیچ عنوان برای طولانی مدت توصیه نشده است.

این رژیم برای اولین بار توسط پزشکی با عنوان جی.هاروپ جونیور، پیشنهاد شده است. تحصیلات دانشگاهی این فرد نشان می‌دهد که او از دانشگاه جان هاپکینز فارغ‌التحصیل شده است و می‌توان به گفته‌هایش اعتماد کرد.

همان‌طور که از نام رژیم پیش رویتان معلوم است، این رژیم تنها با خوردن شیر موز میسر می‌شود. شیری که در این رژیم استفاده خواهد شد بدون چربی یا کم‌چرب خواهد بود. به صورت مختصر اگر بخواهیم این رژیم را معرفی کنیم باید در طول روز ۴ عدد موز به همراه چند لیوان شیر باید میل کنید.

  این میوه پاییزی قاتل بی رحم کرونا و سرماخوردگی

اگر از آب آناناس یا نارگیل استفاده کنید علاوه بر موارد بالا، بدن شما به مقدار زیادی الکترولیت دریافت خواهد کرد که برای عملکرد خود لازم و ضروری است. برای شام هم خوردن مقداری سبزی‌های پخته شده به منظور داشتن فیبر کافی و همچنین عدم احساس گرسنگی در بعد از شام یک گزینه مناسب برای شما است.

در هنگام شروع رژیم شما احساس خواهید کرد مقدار در انجام دادن کارهای روزانه دچار افت انرژی شده‌اید، این مقدار افت انرژی طبیعی است اما اگر متوجه شدید که این مقدار بیش از حد انتظارتان است، ادامه دادن رژیم برای شما توصیه نمی‌شود.
زنان به هنگام زمان قاعدگی نباید از این رژیم استفاده کنند. چرا که این رژیم فاقد هر گونه مواد آهن، روی و همچنین مس است و می‌تواند باعث کاهش سطح هموگلوبین خون شود. اما اگر می‌خواهید و اصرار دارید که از این رژیم استفاده کنید می‌توانید در کنار شیر و موز از مواد مغذی دارای آهن و روی بهره بگیرید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  رژیم غذایی سوئدی برای کاهش وزن در کمتر از ۱۳ روز + لیست رژیم غذایی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx