اولین تصاویر از حمله تروریستی به کشتی ایرانی در مدیترانه +جزئیات

lokomotive ghatar.com ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ دیدگاه ۴۵۳

اولین تصاویر منتشر شده از آسیب وارده به کشتی کانتینربر ایران شهرکرد که در آب‌های بین‌المللی دریای مدیترانه مورد حمله تروریستی قرار گرفته است.

>قطار وبگردی: بر اساس گزارش دریافت شده، پس از اصابت شئ انفجاری به بدنه کشتی، آتش سوزی مختصری در محل انفجار رخ داده که با تلاش به موقع فرمانده و خدمه کشتی آتش بلافاصله مهار شد.

حمله تروریستی به کشتی ایرانی

حمله تروریستی به کشتی ایرانی

حمله تروریستی به کشتی ایرانی

حمله تروریستی به کشتی ایرانی

علی غیاثیان سخنگوی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: بدنبال رخداد اصابت شئ انفجاری به کشتی کانتیربر ایران شهرکرد که روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه در آبهای بین المللی در دریای مدیترانه رخ داد، بخشی از بدنه کشتی دچار آسیب شد.

او گفت: این شناور که متعلق به شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی است از ایران به مقصد اروپا‌ در حرکت بوده است.

غیاثی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش دریافت شده، پس از اصابت شئ انفجاری به بدنه کشتی، آتش سوزی مختصری در محل انفجار رخ داده که با تلاش به موقع فرمانده و خدمه کشتی آتش بلافاصله مهار شد.

او افزود: در این حمله تروریستی خوشبختانه به هیچیک از خدمه شناور تجاری ایران آسیبی وارد نشده است.

غیاثی گفت: کشتی ایران شهرکرد پس از بررسی میزان آسیب دیدگی و ترمیم خسارتهای وارد شده به مسیر خود ادامه خواهد داد.

سخنگوی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی با اشاره به اقداماتی که برای شناسایی منشاء حمله به کشتی تجاری ایران آغاز شده است گفت: اینگونه اقدامات تروریستی که مصداق راهزنی دریایی است بر خلاف قوانین بین المللی در خصوص امنیت کشتیرانی تجاری بوده و پیگیری های حقوقی برای شناسایی عاملین آن از طریق نهادهای ذیربط بین المللی انجام خواهد شد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: نور نیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx