گریم و لباس‌های عجیب و متفاوت «کلبه عموپورنگ»! +تصاویر

baran ghatar.com ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۷۰۸

تست گریم و لباس متفاوت و عجیب اولین گروه از بازیگرانی که قرار است در مجموعه «کلبه عمو پورنگ» شبکه دو ایفای نقش کنند، نهایی و منتشر شد.

کلبه عمو پورنگ

مجموعه تلویزیونی «کلبه عموپورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی و نویسندگی برادران درویشعلی‌پور این روزها در حال سپری کردن مراحل انتخاب بازیگران، تست گریم و لباس، و طراحی نهایی دکور برنامه توسط ارغوان شیبانی است و تاکنون بازیگران بسیاری برای ایفای نقش در این مجموعه انتخاب شده‌اند.

محمدرضا داوود نژاد، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، امیر سهیلی، سوسن پرور و آرش نوذری بازیگرانی‌اند که تست گریم و لباس آنها نهایی شده و در روزهای آینده هم چهره‌های دیگری به این گروه اضافه و معرفی خواهند شد.


کلبه عمو پورنگ

کلبه عمو پورنگ

کلبه عمو پورنگ

کلبه عمو پورنگ

کلبه عمو پورنگ

کلبه عمو پورنگ

شهرام خلج، هنرمند شناخته شده سینما و تلویزیون کشور که بواسطه تجربه‌ها و آثار شاخص سینمایی و تلویزیونی‌اش مطرح است، طراحی گریم‌های خاص و پیچیده این مجموعه را بر عهده دارد و با هنرنمایی خود طراحی و اجرایی سه‌بعدی و هم‌سطح با طراحان جهانی در این مجموعه داشته و سحر گوران هم مطابق با فضای خاص برنامه و گریم‌ها، طراحی لباس این مجموعه را عهده‌دار است.

این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع و جذابی با رگه‌های طنز است و بزودی فیلمبرداری آن آغاز و برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما آماده خواهد شد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرگزاری تسنیم

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx