تصمیم بزرگ کادر فنی پرسپولیس برای ستاره جدایی طلب

didi ghatar.com ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ یک دیدگاه ۴۹۲

کادرفنی پرسپولیس تصمیم نهایی درباره جدایی محمد انصاری را گرفته است و به او اعلام کرده که اجازه جدایی را برای ادامه فصل نخواهد داد.

قطار وبگردی: در حالی که محمد انصاری مدافع قدیمی باشگاه پرسپولیس امروز به ساختمان این باشگاه رفته بود تا در مذاکره با مدیران باشگاه بتواند با دریافت رضایت نامه به باشگاه سایپا بپیوندد، اما جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری با مخالفت با درخواست مدافع قرمزها این موضوع را به کادرفنی باشگاه و یحیی گل محمدی سپردند تا در رابطه با جدایی این بازیکن نظر نهایی را اعلام کند.

محمد انصاری پرسپولیس

مدافع پرسپولیس که در این فصل و پس از رفع آسیب دیدگی اش فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورده قصد دارد برای برگشت به دوران آمادگی خود به سایپا برود تا بتواند فرصت بیشتری برای حضور در زمین داشته باشد.

یحیی گل محمدی در واکنش به حضور انصاری در باشگاه بدون اطلاع کادرفنی گفت: ” صحبتی با انصاری نکردم واگر با باشگاه صحبت کرده این مسأله برایم عجیب است. در مورد جدایی او پیش زمینه ذهنی ندارم اما امروز صبح متوجه شدم، مثل اینکه به باشگاه رفته است. انتظار داشتم اول با من صحبت کند.”

  پرسپولیسی ها پیروانی را سورپرایز کردند+ عکس

محمد انصاری بعد از مخالفت سمیعی و شکوری با جدایی او با لباس شخصی در محل تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد تا مسائل مطرح شده درباره احتمال جدایی این بازیکن از جمع قرمزها را قوت پیدا کند اما موضع سرمربی پرسپولیس در حال حاضر مخالفت با جدایی انصاری است و مدیران این باشگاه هم طبق نظر کادرفنی با از دست دادن این بازیکن مخالفت کرده اند.

در شرایطی که پرسپولیسی ها مدافعان آماده‌ای چون سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در اختیار دارند و با حضور فرشاد فرجی و توافق با این بازیکن، انصاری جایی برای خود در پازل دفاعی قرمزها متصور نیست، او در تمرین امروز تیمش هم حضور پیدا نکرد تا پیام خود را از این طریق به یحیی گل محمدی اعلام کند.
باید منتظر ماند و دید که این مدافع قدیمی قرمزها پس از تجربه چهار قهرمانی لیگ برتر و دو نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در جمع قرمزها ماندنی خواهد بود یا او ادامه فوتبال خود را در تیمی دیگر پیگیری خواهد کرد.

  علاقه شدید یحیی به جذب این ستاره سپاهان / عکس

با این وجود به نظر می رسد محمد انصاری از تبریز هم درخواست داشته باشد. باشگاه تراکتور دست روی محمد انصاری مدافع پرسپولیس گذاشته است؛ بازیکنی که پیش تر نیز قرار بود با رقمی نجومی به تراکتور برود ولی این پیشنهاد مورد توجه انصاری که در میان نفرات مورد علاقه برانکو بود، قرار نگرفت و ترجیح داد بماند.

اما گفته می شود یکی از ایجنت ها که در ماجرای انتقال آرمان رمضانی به استقلال نقش داشته در تلاش است تا این بازیکن را هم راهی آبی ها کند.

باید منتظر ماند و دید ماجرای انصاری به کجا خواهد انجامید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: پارس فوتبال

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx