راپورت دوباره استقلالی‌ها به AFC علیه پرسپولیس/ محرومیت جدید؟ +عکس

aflatoon ghatar.com ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ (۳) دیدگاه ۳۵۸۷

هواداران استقلال خطاب به کنفدراسیون فوتبال آسیا : عیسی آل کثیر تخلف کرده و باید محروم شود.

قطار وبگردی: هواداران استقلال مطلبی را به شکل انگلیسی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده اند و خواهان محرومیت دوباره عیسی آل کثیر هستند.

چند روز پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که تهیه کننده آن که به صورت مخفیانه مبادرت به تهیه فیلم از تمرین پرسپولیس کرده بود، مدعی شده بود که عیسی آل کثیر با وجود به پایان نرسیدن دوران محرومیتش در ورزشگاه شهید کاظمی مشغول به تمرین است، ویدیویی که البته کیفیت آن خیلی مناسب نبود و از سوی عیسی آل کثیر و باشگاه پرسپولیس تکذیب شد.

این ویدیو که کیفیت نامطلوبی دارد و چهره‌ها در آن به صورت واضح، مشخص نیستند، با صدای نفس های تندتند فیلم بردار همراه شده تا پنهانی بودن ضبط را منتقل کند. البته هنوز مشخص نیست که چه کسی این ویدیو را ضبط کرده است.

  محکومیت گل گهر با ۰-۳ شدن بازی‌ها / سه امتیاز به حساب استقلال، سپاهان و پیکان

در گراندز حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده که آل کثیر «از تمام فعالیت های فوتبالی» محروم است و حالا موافقان این اظهارنظر، می‌گویند که حضور در زمین تمرین اختصاصی پرسپولیس با کیت رسمی این تیم، مصداق بارز فعالیت فوتبالی محسوب می‌شود.

از همین رو بعضی از هواداران استقلال که این را تخلف آل کثیر می دانستند و با آماده کردن یک متن و ارسال آن برای AFC منتظر محرومیت دوباره آل کثیر بودند.

عیسی آل کثیر پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس هم در واکنش به این خبر اعلام کرد که آل کثیر جدیدا تمرینی در ورزشگاه شهید کاظمی نداشته است.

ایمان فرزین، ناظر سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در مصاحبه ای که انجام داد، اعلام کرد که خطری آل کثیر را تهدید نمی کند.

عیسی آل کثیر روز سیزدهم مهر ماه به دلیل آنچه حرکت نژادپرستانه عنوان شد، از فعالیت های فوتبالی شش ماه محروم شد و حالا تنها ۶ روز تا پایان محرومیتش باقی مانده و هواداران پرسپولیس امیدوارند که در بازی روز ۱۴ فروردین برابر شهرخودرو، حداقل تیم را همراهی کند اما حالا این موضوع، جنجال تازه ای را به وجود آورده است؛ جنجالی که کاربران شبکه های اجتماعی نیز درباره آن اظهارنظر می‌کنند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  رامین رضاییان هم از پرسپولیس دور شد
منبع: ورزش 3

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
3
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx