برای دستیابی به موفقیت آیا از قوانین آن پیروی می کنید؟

dell ghatar.com ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۰

همه ما بارها و بارها این دو کلمه قانون جذب را شنیده‌ایم و مطالب و جملاتی در این خصوص خوانده‌ایم، اما چه تعداد از ما دقیقا با این موضوع و تاثیر عمیق آن برای بدست آوردن و رسیدن به چیزهایی که آرزویشان را داریم، مطلع هستیم؟

ما در این مطلب سعی می‌کنیم در مورد قانون جذب کائنات بیشتر صحبت کنیم و به شما بگوییم چطور می‌توانید از قانون جذب برای کسب ثروت استفاده کرده و یا با بهره‌گیری از قانون جذب در روابط، به دوستی‌ها و ارتباطات خود با دیگران سر و سامانی داده و یا از آن برای جذب فرد دلخواهتان برای ازدواج استفاده نمایید. زیرا خیلی رک و پوست کنده باید به شما بگوییم هر چه که شما در این دنیا بدست می‌آورید چه خوب و چه بد همانی است که با استفاده از قانون جذب به سمت خودتان کشیده‌اید. اگر دوست دارید بیشتر در این مورد بدانید و با روش‌های استفاده از این قانون آشنا شوید و چیزهای مثبت را به سمت خود بکشید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.
 
قانون جذب چیست؟
این بیت معروف از حضرت مولانا را شنیده‌اید که:

این جهان کوه است و فعل ما ندا / سوی ما آید نداها را صدا

جهان را مانند کوهی در نظر بگیرید که مقابلش ایستاده‌اید و هرچه به آن بگویید پژواک آن صدا به شما باز می‌گردد. اگر کلمات بد و منفی به کار ببرید همان را می‌شنوید و اگر کلمات زیبا و مثبت به کار ببرید همان به گوش شما می‌رسد. این مورد نشان دهنده وجود نظم در جهان هستی است و انرژی خاصی که در آن جاری و ساری است. مثال ساده‌ای که بیان کردیم روشن می‎کند قانون جذب کائنات به این صورت است که هرچه شما بخواهید و بگویید به شما بخشیده می‌شود. اما شاید این سوال برای بسیاری به وجود آید که من به ثروت فکر می‌کنم و آن را می‌خواهم اما چرا به آن نمی‌رسم؟ و یا بگویید از قانون جذب برای ازدواج و جذب فرد دلخواهم تلاش بسیاری کرده‌ام اما هر بار جواب عکس گرفته‌ام و فرد دلخواه بیشتر از من دور شده است. پس حتما قانون جذب برای من اثری ندارد. این طور نیست زیرا شما چه بخواهید و چه نخواهید هر لحظه در حال استفاده از قانون جذب هستید. شما می‌دانید که چنین نیرویی وجود دارد اما روش استفاده از آن را بلد نیستید مثل آن که یک وسیله برقی را در اختیار شما گذاشته باشند و شما با چیستی آن آشنا باشید اما روش روشن کردن و استفاده از آن را ندانید. ما در ادامه به سه عامل بسیار مهمی که در استفاده از قانون جذب کائنات موثر است خواهیم پرداخت.
 
سه عامل مهم در قانون جذب
همان طور که گفتیم از قانون جذب کائنات می‌توان برای بدست آوردن هر چیزی که می‌خواهید استفاده کنید، ثروتمند شوید، با فردی که به او علاقمندید ازدواج کنید، در روابط کاری و شغلی موثر باشید و آن را رونق دهید، حتی بیماری‌های سخت خود را درمان کنید و شفا یابید. قانون جذب برای موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی کاربرد دارد به شرط آن که روش استفاده از آن را بدانید. برای استفاده درست از قانون جذب توجه به سه عامل زیر می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی نماید.

  • قدردانی و شکرگزاری:
  برای داشتن زندگی هدفمند، این ۴ مانع را حتما رها کنید!

خداوند در قرآن می فرماید:
 
شکر نعمت نعمتت افرون کند، کفر نعمت از کفت بیرون کند.
قانون شکرگزاری یکی از مواردی است که می‌تواند در جذب خواسته‌ها از طریق قانون جذب نقش مهمی داشته باشد. زیرا با شکرگزاری در مدار اتفاقات خوب و مثبت قرار می گیرید. هرچه شکرگزارتر باشید و از داشته هایتان احساس رونی خوبی داشته باشید، بیشتر کسب می کنید.

همیشه شکرگزار چیزهایی که دارید باشید مهم نیست که داشته‌ها تا چه اندازه کم و ناچیز باشد، همیشه می‌توان چیزی برای قدردانی از پروردگار پیدا کرد. هنگامی که آن‌ها را بیابید و به خاطر داشتن‌شان شکرگزار و خوشحال باشید، به شما چیزهای بیشتری داده خواهد شد. بدن سلامت، توانایی کار کردن، خانواده داشتن و.. می‌تواند نمونه‌ای از چیزهایی باشد که باید برای آن‌ها شکرگزاری کرد تا قانون جذب برای موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی کارایی خود را نشان دهد.
 

  • ایمان و باور به دریافت آنچه می‌خواهید:

همین که بگویید من در حال استفاده از قانون جذب هستم، برای رسیدن به خواسته‌تان کافی نیست. شما باید رسیدن به خواسته‌تان که می‌تواند جذب ثروت و یا رسیدن به یک موقعیت شغلی و .. باشد را دیده باشید و آن را باور کرده باشید. هنگامی که چیزی را می‌خواهید باید گفتارتان و رفتارتان با هم همسو باشد. نمی‌توانید در گفته‌هایتان پول را چرک کف دست بدانید اما منتظر باشید به ثروتی زیاد دست یابید. نباید همسر خوب و شایسته فردی را مسخره کنید در حالی که خودتان می‌خواهید چنین همسری نصیبتان شود. ما در این مطلب سعی می‌کنیم از مثال‌هایی ملموس که در زندگی همه ما دیده می‌شود استفاده کنیم تا درک قانون جذب برای شما ملموس باشد. دیگر آن که همیشه خودتان را در آن موقعیتی که دوست دارید داشته باشید، ببینید. به عنوان مثال اگر به شغل معلمی علاقه دارید، خودتان را همواره در حال آموزش دادن به شاگردان‌تان تصور نمایید.
 

  • شاد و خوشحال بودن را فراموش نکنید:
  برای داشتن زندگی هدفمند، این ۴ مانع را حتما رها کنید!

شادی حالتی از ذهن است. هنگامی که شما شاد و خوشحال هستید و می‌خندید به این معنی است که من از داشته‌هایم احساس رضایت دارم و بخاطر بودنشان خوشحالم. بسیاری از افراد را دیده‌اید که حتی با داشتن قرض و بدهی و یا بیماری باز هم خنده را فراموش نمی‌کنند و همواره انرژی مثبت دارند و آن را به دیگران نیز انتقال می‌دهند؟ شما برای استفاده درست از قانون جذب باید شاد و بخشنده باشید و از هر فرصتی که پیش می‌آید استفاده کنید، حتی با خرید یک هدیه کوچک برای خودتان و دیگران، رفتن به یک پیاده روی در یک روز زیبا، قرار گرفتن در جمع دوستان و گذراندن ساعتی به خنده و شادی می‌تواند از استرس‌ها و غم‌هایی که همه ما را در طول روز احاطه می‌کنند، نجات دهید. قانون جذب کائنات از شما می‌خواهد شاد باشید و با احساس رضایت و شادمانی از قانون جذب برای کسب ثروت، ازدواج و .. استفاده نمایید.
 
دوره‌های قانون جذب یکشو
ما در این مطلب سعی کردیم شما را بیشتر با واژه قانون جذب و همچنین تاثیری که می‌تواند در رسیدن شما به خواسته‌هایتان داشته باشد آشنا کنیم. اما برای اینکه بیشتر با جزئیات قانون جذب برای موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی آشنا شوید و یاد بگیرید چگونه از قانون جذب برای ازدواج، کسب ثروت و همچنین ایجاد رابطه خوب با دیگران و… استفاده نمایید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مبحث عمیق و بسیار گسترده و البته منحصربفرد را در گروه تحقیقاتی یکشو دنبال نمایید. برای این منظور کافیست سری به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی www.yeksho.ir  بزنید تا بتوانید از مطالب و محصولات گسترده‌ای که در این خصوص آماده شده است، برای آشنایی بیشتر با قانون جذب بهره مند شوید. یکشو با استفاده از محصولات آموزش قانون جذب ویدئوهای آموزشی و انگیزشی، پادکست، کتاب و مقالات متنوع به شما راهکارهای استفاده از قانون جذب کائنات را آموزش خواهد داد. دوره توانگری و کتاب خدای من از محصولات بسیار تاثیرگذار و فوق العاده ای است که توسط استاد کوکائیان تهیه و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx