اجاره ویلا در نمک آبرود از سایت لوکس ویلا

dell ghatar.com ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ دیدگاه ۹۷

با فرا رسیدن روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، شاهد ترافیک های سنگینی در جاده چالوس هستیم. نمک آبرود منطقه ای توریستی و جذاب در انتهای جاده چالوس است که از دلایل مهم ترافیک سنگین این جاده سرسبز و زیبا هستیم.

رپورتاژ آگهی: اگر شما هم میخواهید تعطیلات خود را در نمک آبرود سپری کنید، اجاره ویلا در نمک آبرود همواره یکی از بزرگترین چالش های پیش رویتان خواهد بود. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با انواع ویلا در نمک آبرود و بهترین راه اجاره ویلا در این شهر بیشتر آشنا شوید.

اجاره ویلا در نمک آبرود از سایت لوکس ویلا

ابتدا نگاهی به شهرک توریستی نمک آبرود بیاندازیم

در دهه های گذشته، جمعیت در شهرهای نوشهر و چالوس روز به روز در حال افزایش بود و دولت چاره ای اندیشید تا با احداث شهرکی در نزدیکی چالوس، جمعیت این دو شهر را به سمت شهرک سرازیر کند. شهرک نمک آبرود در سال ۱۳۶۶ در زمینی به وسعت بیش از ۲۰۰هزار متر مربع ساخته شد و امروزه مقصدی بسیار جذاب و دیدنی برای گردشگران است تا بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند.

شهرک نمک آبرود جنگل ها و پارک های جنگلی بنفشه و شمشاد بسیاری دارد که جذابیت خاصی را به منطقه بخشیده است. این منطقه در غرب چالوس قرار داشته و کافیست بعد از اینکه به چالوس رسیدید، شهر را به سمت غرب ترک کرده و پس از طی کردن مسیری ۱۰ کیلومتری به نمک آبرود برسید.

اجاره ویلا در نمک آبرود با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

نمک آبرود شهری ساحلی به حساب می آید اما به لطف محبوبیت منطقه جنگلی و همچنین موقعیت جاذبه های دیدنی نمک آبرود که در منطقه جنگلی شهر قرار دارند، همواره گردشگران برای اجاره ویلا در نمک آبرود به سراغ اقامتگاه های واقع در منطقه سرسبز و خوش آب و هوای شهر می روند. در نمک آبرود تنوعی از ویلاها و اقامتگاه های مختلف وجود دارد و گردشگران می توانند متناسب با بودجه و سلیقه، میان سوئیت های ارزان قیمت، ویلاهای عادی تا ویلاهای لوکس و استخردار بهترین را انتخاب کنند.

در نظر داشته باشید همواره ویلاهای نمک آبرود با توجه به موقعیت و امکانات از نرخ اجاره روزانه متفاوتی برخوردار هستند اما این قیمت، طی روزهای عادی هفته ثابت بوده و در ایام خاص سال مانند روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، به لطف افزایش تقاضا برای اجاره ویلا، افزایش می یابند.

اجاره ویلا در نمک آبرود از سایت لوکس ویلا

اجاره ویلا استخردار در نمک آبرود و هرآنچه که باید بدانید

ویلاهای استخردار نمک آبرود همواره در دسته ویلاهای لوکس و جذاب شهر قرار دارند چراکه اکثر این ویلاها دارای ظاهری لوکس بوده و در کنار استخرهای روباز و یا سرپوشیده، از امکانات خاصی مانند میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو و غیره نیز برخوردار هستند و همچنین، در برخی از این ویلاها درکنار استخر، سونا و جکوزی نیز وجود دارد که در روزهای سرد سال فعال بوده و باعث افزایش قیمت اجاره روزانه ویلا طی فصل زمستان می شوند.

اگر به دنبال اجاره ویلا استخردار در نمک آبرود هستید، به موقعیت ویلا همواره توجه داشته باشید چراکه همانند سایر اقامتگاه ها، هرچقدر ویلا به مجموعه تفریحی تله کابین نمک آبرود نزدیک تر باشد، از قیمت بالاتری برخوردار می شود. از طرفی، ویلاهای استخردار سمت ساحل همواره ارزان تر از منطقه جنگلی هستند. در آخر این نکته را هم بدانید اکثر ویلاهای استخردار طی روزهای سرد سال، دارای استخرهای آبگرم می شوند که طرفداران خاص خود را دارند.

اجاره ویلا ارزان در نمک آبرود

پیش تر گفتیم اگر به دنبال اجاره ویلا ارزان در نمک آبرود هستید، می توانید به سراغ ویلاهای ساحلی شهر بروید. اما گردشگران بسیاری در سفر به نمک آبرود، قصد اجاره ویلا در منطقه جنگلی شهر را دارند لذا لوکس ویلا پیشنهاد می کند برای کاهش هزینه، یا در روزهای وسط هفته و غیر ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه به نمک آبرود سفر کنید، یا به سراغ اجاره سوئیت در نمک آبرود بروید و یا در میان ویلاهای به دور از مجموعه تله کابین، بهترین را متناسب با بودجه و سلیقه انتخاب کرده و بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنید.

اجاره ویلا در نمک آبرود از سایت لوکس ویلا

نگاهی به جاذبه های دیدنی نمک آبرود

نمک آبرود مقصدی است که گردشگران همواره بخش قابل توجهی از مدت سفر را طی طبیعت گردی و بازدید از جاذبه های دیدنی و تفریحات شهر صرف می کنند. در میان جاذبه های گردشگری نمک آبرود، مجموعه تله کابین همواره به عنوان شلوغ ترین، محبوب ترین و جذاب ترین تفرجگاه شهر شناخته می شود چراکه گردشگران می توانند با سوار شدن بر تله کابین و مراجعه به ارتفاعات شهر، باشگاه تیراندازی، سایت پروازی، شهربازی، سینما و غیره، بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند. همچنین اگر هم علاقه مند به طبیعت گردی هستید، در اطراف نمک آبرود پارک های جنگلی بسیاری وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست.

اگر به دنبال اجاره ویلا در شهر نمک آبرود بدون واسطه و با بهترین قیمت هستید، لوکس ویلا تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها در نمک آبرود را برای گردشگران در نظر گرفته تا پاسخگوی هر سلیقه و بودجه ای باشد. برای رزرو ویلا در نمک آبرود تنها یک تماس با کارشناسان ما فاصله دارید تا بهترین ویلای مورد نظر در منطقه ساحلی یا جنگلی نمک آبرود را انتهاب کنید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx