همه چیز در مورد شیشه رنگی لاکوبل

dell ghatar.com ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۵

استفاده از شیشه رنگی در دکوراسیون داخلی به دلیل استقامت و زیبایی بی همتایی که دارد بسیار رایج شده است.

رپورتاژ آگهی: شیشه لاکوبل، دارای دو سطح زیرین و رویی است که قسمت زیرین رنگ آمیزی می شود. در حالت کلی به شیشه ای که دارای لایه ای رنگی باشد، شیشه لاکوبل می گویند. از این نوع شیشه بیشتر به عنوان دیوارپوش یا برای روی کابینت ها استفاده می شود. در این مقاله شما می توانید با این نوع شیشه و بهترین سایت های فروش شیشه رنگی آشنا شوید.

شیشه رنگی لاکوبل

تاثیر شیشه رنگی در دکوراسیون داخلی

از شیشه لاکوبل، می توان به عنوان دیوارپوش آشپزخانه یا سرویس دستشویی و حمام استفاده کرد. این نوع دیوار بسیار مستحکم بوده و در برابر تغییرات دما از استحکام زیادی برخوردار است. اما آنچه موجب گرایش طراحان داخلی به استفاده از این نوع شیشه شده، وجود تنوع رنگی در آن است. استفاده از شیشه و آینه در دکوراسیون داخلی باعث می شود که فضا بزرگتر دیده شود. از طرفی انعکاس نور در محیط بیشتر شده و فضا روشن تر می شود. رنگی بودن این نوع شیشه موجب ایجاد فضایی شاد و پرانرژی می شود. جدا از تاثیرات روحی و زیبایی شناسی، شیشه لاکوبل مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به بررسی بیشتر این مزایای خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از شیشه لاکوبل

استفاده از رنگ های شاد و براق در دکوراسیون داخلی موجب نشاط افراد می شود. اما این تنها یک مورد از مزایای استفاده از این نوع شیشه در دکوراسیون داخلی است. از دیگر خصوصیت های شیشه لاکوبل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب راحت
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • قابلیت شستشو راحت
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر حرارت
  • دارای تنوع رنگی بالا

به همین دلیل است که امروزه فروش شیشه رنگی بیش از گذشته رونق یافته است. بسیاری از طراحان داخلی از این نوع شیشه تنها برای خانه یا محیط کار استفاده نمی کنند؛ بلکه از آن در محیط هایی مانند مهد کودک نیز می توان استفاده کرد؛ چرا که چسباندن کاغذ و مقوا روی شیشه و پاک کردن جای آن بسیار ساده است. برای تمیز کردن شیشه لاکوبل تنها به دستمال نرم و مایع شیشه شور نیاز دارید.

آیا شیشه لاکوبل نیز دارای درجات کیفی متفاوتی است؟

بله. شیشه رنگی نیز مانند سایر شیشه های دارای درجات کیفی متفاوتی است. شیشه کریستال از نظر مقاومت در درجه اول، شیشه کلیر در درجه دوم و شیشه فلوت در سویم جایگاه از نظر کیفی قرار دارد. شیشه های کریستال، به دلیل خالص بودن از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و هیچگونه ناخالصی ندارند. به همین دلیل است که شفافیت آن ها بسیار بیشتر از سایر انواع شیشه است. در شیشه های معمولی از روی رنگ شیشه می توانید متوجه نوع شیشه بشوید. اگر رنگ شیشه سبز یا کاراملی باشد، کلیر یا فلوت است اما اگر سفید باشد کریستالی خواهد بود.

آیا می توان رنگ دلخواه را برای ساخت شیشه رنگی سفارش داد؟

فروش شیشه رنگی امروزه بسیار رایج شده است اما شاید هر تولیدکننده ای تمامی طیف های رنگی را تولید نکند و یا سفارش های خاص را نپذیرد. گران بودن رنگ های کوره ای از یک طرف و محدود بودن این گونه سفارشات از طرفی دیگر باعث این موضوع می شود. اما اگر به دنبال بهترین ها در زمینه فروش شیشه رنگی هستید، پیشنهاد می کنیم از طریق سایت نیازیتو با بهترین شرکت های تولید و فروش شیشه رنگی بیشتر آشنا شوید. برخی از این شرکت ها در صورتی که سفارش شما به حد نصاب برسد، می توانند شیشه لاکوبل را به هر رنگی که می خواهید تولید کنند.

شیشه رنگی لاکوبل

نکاتی که در مورد شیشه لاکوبل باید بدانید

شیشه لاکوبل، دارای مقاومت زیادی است اما یادتان باشد که این نوع شیشه به هیچ‌وجه ضد خش نبوده و نباید آن را با سیم ظرف‌شویی یا اسکاچ تمیز کنید. شیشه لاکوبل در ۴۶۰ درجه سانتیگراد پخته می شود که به این نوع شیشه، سکوریت گفته می شود. گرچه مقاومت شیشه در این حالت بسیار بیش از حال خام است؛ اما همچنان نسبت به اشیا تیز حساس بوده و ضد خش نیست. بنابراین، نه تنها از کشیده شدن سیم زبر به روی آن باید خودداری کنید، بلکه یادتان باشد که برخورد هرگونه شی‌ء نوک تیز می توان منجر به ایجاد خط و خش یا حتی منجر به ترک و خورد شدن شیشه سکوریت شود.

خرید شیشه لاکوبل

جمع بندی
فروش شیشه رنگی لاکوبل امروزه جزو مشاغل پردرآمد محسوب می شود؛ اما خرید این نوع شیشه از هر تولیدکننده ای صلاح نیست؛ چرا که علاوه بر کیفیت شیشه، کیفیت رنگ آن نیز باید بسیار خوب باشد تا در آینده از خرید خود پشیمان نشوید. همان طور که در متن نیز ذکر شد، استفاده از شیشه رنگی در دکوراسیون داخلی امروزه بسیار رایج گشته است. این نوع شیشه نه تنها بسیار زیبا و شفاف اند بلکه در مقاومت و استحکام نیز بی رقیب است. به همین دلیل است که طراحان داخلی از این نوع شیشه در آشپزخانه یا سرویس دستشویی و حمام بیشتر استفاده می کنند. شیشه لاکوبل در برابر تغییرات دما بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربه نیز مقاوم اند، اما یادتان باشد که برخورد شدید شی‌ تیز به آن می تواند موجب خرد شدن این نوع شیشه شود. برای خرید شیشه لاکوبل، پیشنهاد می کنیم به سایت نیازیتو مراجعه کنید و با بهترین های فروش شیشه رنگی در تهران و شهرستان ها آشنا شوید. بدین منظور می توانید از طریق سایت niazito.com با برترین کسب و کارها در هر زمینه ای آشنا شوید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx