فروش گوسفند زنده در تهران و حومه با نرخ تولیدی

dell ghatar.com ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ دیدگاه ۵۰

قیمت گوسفند زنده کشتار یکی از موضوعات و مباحثی است، که افرادی که به دنبال ذبح و قربانی کردن گوسفند زنده هستند به دنبال آن هستند. تا بتوانند با کسب اطلاعات جامعی درباره قیمت کشتار گوسفند، با قیمت مناسب و خوبی به خرید انواع دام اقدام کنند.

رپورتاژ آگهی: به این خاطر برای کمک به چنین افرادی در این بخش به بررسی بهتر موضوع قیمت گوسفند زنده کشتار خواهیم پرداخت، تا اطلاعات دقیقی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم و شما بتوانید با این اطلاعات و مراجعه به مراکز عرضه دام معتبر، به دلخواه به خرید دام با قیمت مناسب اقدام کنید.

فروش گوسفند زنده در تهران

قیمت گوسفند کشتار
در حال حاضر به خاطر شرایط اقتصادی بسیار نا به سامان ایران نمی‌توان قیمت واحد و مشخصی را برای گوسفند زنده و انواع دام در نظر گرفت. اما ما سعی خواهیم کرد تا با ارائه اطلاعاتی درباره قیمت دام بتوانیم شما عزیزانی که قصد خرید گوسفند را دارید را بیشتر با این موضع آشنا کنیم. و شما بتوانید با مراجعه به مراکز عرضه دام زنده شهرداری تهران و کرج به خرید یک دام سالم و بهداشتی بپردازید. به این خاطر اگر به دنبال کسب بهترین اطلاعات ممکن در زمینه خرید دام کشتار هستید ما را تا پایان این مقاله همرای کنید.
 
امروزه در بین گوسفندان و انواع دام نژادهای بسیار مختلف و متنوعی وجود دارد که هر کدام از آنها دارای خصوصیات و ویژگی‌های بسیار خاصی می‌باشند. و در عین حال دارای قیمت‌های بسیار متنوعی نیز می‌باشند، و همین علت نیز باعث شده است تا قیمت دام در بازار دارای تغییرات بسیار گسترده‌ای باشد. اما در ادامه به صورت اختصاصی و بسیار دقیق ما قیمت انواع گوسفند و دام را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فروش گوسفند زنده در تهران

گوسفند زنده
یکی از منابع اصلی خوراک انسان در این جهان را گوشت قرمز تشکیل می‌دهد. که درصد بسیار زیادی از این منابع گوشت از گوسفند زنده به دست می‌آید. به این خاطر افراد بسیار زیادی در جهان به پرورش و نگهداری انواع گوسفند مشغول هستند، تا از این طریق بتوانند علاوه بر کسب سود و درآمد برای خود نیاز افراد مختلف را نیز بر طرف کنند. البته در این بین نگهداری و پرورش هر نوع گوسفند با انواع نژاد نیازمند اطلاعات بسیار خاصی می‌باشد تا دامدار بدون مشکل بتواند دام مورد نظر خود را پرورش دهد.
 
انواع نژاد گوسفندان
همانطور که شما عزیزان اطلاع دارید در جهان انواع مختلفی و متنوعی نزاد گوسفند وجود دارد، که هر کدام از آنها دارای خصوصیات و ویژگی‌های بسیار خاصی هستند. و همین امر نیز باعث شده است که هر کدام از آنها در بازارهای مختلف دارای قیمت و ارزش های بسیار متفاوتی باشند. در ایران نیز بر اساس منطقه و شرایط آب و هوایی انواع نژادهای گوسفند زنده و دام وجود دارد که هر کدام از آنها نیز دارای خصوصیاتی می‌باشند، و دامداران بر اساس این خصوصیات به تهیه پرورش یک نوع نژاد می‌پردازند.
 
هر نوع نژاد دامی مختص به یک نوع شرایط آب و هوایی جوی هستند، و در چنین شرایط به رشد بسیار خوبی دست پیدا خواهند کرد. به طور مثال گوسفند کردی در شرایط آب و هوایی سرد و کوهستانی غرب کشور می‌توانند به زندگی بپردازند. و به این خاطر دامدارانی که در جنوب کشور هستند بنا به آب و هوای بسیار گرمی که دارد این منطقه نمی‌توانند به نگهداری و پرورش این نوع گوسفند بپردازند. زیرا در چنین شرایطی دام دارای بازدهی لازم نیست و ممکن است که حیوان تلف شود.

فروش گوسفند زنده در تهران

خصوصیات مختلف نژادهای دام
همانطور که گفتیم هر نژادی دارای ویژگی‌ها و خصوصیات ظاهری بسیار زیادی می‌باشد. به این صورت که بعضی از این نژادها گوشتی هستند و دامداران برای مصرف گوشت آنها و همچنین فروش دست به نگهداری و پرورش آنها خواهند زد. در این بین نوعی دیگری وجود دارد که چند قلو زا و دارای ژن هستند و دامداران به خاطر تولید مثل و فروش بره‌ها دست به پرورش و نگهداری آنها خواهند زد تا از این طریق بتوانند به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.
 
گوسفند زنده
همچنین نژادهای دیگری مانند نژاد قره گل وجود دارد که با عنوان نژاد پشمی شناخته می‌شود. که دامداران بیشتر برای تولید پشم و فروش آنها دست به نگهداری این چنین دام‌هایی خواهند پرداخت، تا از این طریق سالیانه به سود خیلی خوبی دست پیدا کنند. البته نژادهای دیگری نیز وجود دارد که دامداران برای استفاده از فرآورده‌ها و محصولات مختلف مانند شیر، و غیره به پرورش آنها خواهند پرداخت.
 
با این تعاریفی که ما به آن پرداختیم شما می‌توانید بر اساس هدف خود از دامداری و همچنین شرایط آب و هوایی منطقه خود، دست به انتخاب یک نوع خاص بزنید تا از این طریق بتوانید به سود بسیار عالی در یک مدت کوتاه برسید.
 
قیمت دام زنده
در حال حاضر ما به طور قطع نمی‌توانیم قیمت دام کشتار و گوسفند زنده را به صورت دقیق خدمت شما عزیزان بگوییم. زیرا با شرایطی که بر کشور حاکم است ممکن است قیمت دام امروز نسبت به دیروز و حتی فردا بسیار متغیر باشد. اما برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت دام در کشور شهرداری خود دست به عرضه و ارائه قیمت گوشت مصرفی دام خواهد پرداخت، تا مصرف کنند به راحتی بتوانند با یک قیمت مشخص و با مراجعه به مراکز معتبر عرضه دام goosfandzende.com به خرید انواع دام بپردازند.
 
در حال حاضر و به خاطر وجود تعداد زیادی دام در داخل کشور قیمت گوسفند زنده چیزی در بین ۳۵ الی ۴۵ هزار تومان در شهر تهران و کرج می‌باشد. که این قیمت نیز در شهرداری تصویب شده است و تمام مراکز کشتار دام موظف به اجرای ان می‌باشند. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دام کشتار در شهرهای دیگر مانند قم، اصفهان، تبریز و … به شهرداری و مراکز عرضه گوسفند مراجعه کنید.
 
خرید دام کشتار در تهران و کرج
در تهران و همچنین مراکز و کشتارگاه‌های مختلفی برای عرضه دام وجود دارند، که افراد مختلف می‌توانند در مراسمات مذهبی مختلف مانند محرم و عید قربان به آنها مراجعه کنند و به خرید انواع گوسفندان بپردازند. البته در این بین شما باید به این نکته توجه کنید که باید از یک مرکز بهداشتی و معتبر که دارای قصاب‌های حرفه‌ای و ماهر می‌باشد مراجعه کنید. زیرا در چنین مکانی علاوه بر اینکه می‌توانید با قیمت مصوب به خرید دام و حیوان مورد نظر خود بپردازید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx