چقدر با عمل لابیاپلاستی آشنایی دارید؟

dell ghatar.com ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۹۷

لابیاپلاستی عمل جراحی زیبایی واژن برای خانم ها است. این عمل جراحی زیبایی و جوانی را به ناحیه تناسلی شما برمی گرداند. زیبا بودن هر قسمت از بدن برای بیشتر خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است. لابیاپلاستی کمک زیادی را برای زیباتر کردن ناحیه تناسلی به شما می کند. در این مطلب قصد داریم اطلاعات دقیق و کاملی را درباره ی این جراحی به شما کاربران عزیز ارائه دهیم.

رپورتاژ آگهی: انجام چند زایمان و گذشت سن ممکن است باعث از بین رفتن زیبایی واژن شما گردد. انجام چند زایمان طبیعی شکل و ظاهر اندام تناسلی شما را به طور کلی تغییر می دهد. اگر دوست داشته باشید جوانی و شادابی را مانند قبل احساس کنید عمل لابیاپلاستی را به شما پیشنهاد می دهیم. این جراحی زیبایی دارای کمترین میزان درد و خونریزی است و دوران نقاهت آن به آسانی و سریع تمام می شود. توجه داشته باشید که انجام این عمل حتما باید توسط جراح لابیاپلاستی حرفه ای انجام گردد. در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای شما پیش آید. لابیاپلاستی راهی آسان برای دستیابی دوباره به جوانی است.

لابیاپلاستی عمل جراحی زیبایی واژن

نحوه ی انجام جراحی لابیاپلاستی چگونه است؟

برای انجام این عمل می توان برای برش ها یا از لیزر استفاده کرد و یا به صورت کلاسیک تیغ های جراحی می توانند این کار را انجام دهند. بعد از انجام زایمان طبیعی لبه ها و یا لابیاهای واژن به دلیل فشار بزرگ تر می شود و حالت افتاده ای به وجود می آید. در عمل لابیاپلاستی قسمت های اضافی و افتاده لابیاها را بریده و برمی دارند. بخیه این نواحی به وسیله ی ماده ای انجام می گردد که توسط بدن جذب می شود.این جراحی می تواند تیرگی های قسمت لابیامینور را نیز از بین ببرد اما در ناحیه لابیاماژور و کشاله های ران می تواند از لیزر های سفید کردن واژن استفاده کنید.

پس فکر نکنید بعد از زایمان طبیعی دیگر قرار نیست اندام تناسلی زیبایی داشته باشید و از رابطه جنسی نهایت لذت را ببرید.

لزومی برای بیهوشی در این عمل جراحی نیست و شما می توانید به راحتی به وسیله ی بی حسی موضعی تحت عمل قرار بگیرید. نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و امکان انجام سرپایی لابیاپلاستی وجود دارد. با انجام بی حسی شما هیچ دردی را طی عمل حس نخواهید کرد و خونریزی نیز به میزان بسیار کمی خواهد بود. در واقع طی این عمل زیبایی کمترین میزان درد و خونریزی وجود خواهد داشت. شما به راحتی می توانید بعد از عمل دوران نقاهت خود را در خانه بگذرانید و تا بهبود کامل استراحت نمایید.

  اعضای بدن قربانی جراحی زیبایی اهدا شد/گزارش تصویری

دوره نقاهت عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

دوره ی نقاهت بعد از لابیاپلاستی حدود یک ماه یا چهار هفته می باشد. به دلیل سنگین نبودن این جراحی نیاز به دوران نقاهت زیادی نیست. بهتر است تا یک ماه از فعالیت های سنگین بپرهیزید و استراحت داشته باشید. روزهای اول ممکن است کمی درد و یا تورم وجود داشته باشد که می توان با مصرف مسکن ها و استفاده از کمپرس آب سرد آن را کمتر نمود. معمولا یک هفته بعد از لابیاپلاستی فرد توان انجام کارهای شخصی خود را دارد ولی تا یک ماه بهتر است استراحت نماید. و از انجام فعالیت های سخت بپرهیزد.

توصیه می شود فرد در روزهای اول دراز بکشد و از نشستن طولانی بپرهیزد. تا دو روز نباید به حمام بروید و بعد از دو روز دوشی سرپایی با آب ولرم بگیرید و از نشستن در وان به طور جدی پرهیز کنید. به قسمت تناسلی خود صابون و یا شامپویی نزنید و هیچ فشاری را وارد نکنید. تمیز نگه داشتن محل نیز اهمیت زیادی دارد باید به طور مرتب لباس زیر خود را تعویض کنید و از پوشیدن لباس های تنگ پرهیز نمایید. لباس زیر نخی و پنبه ای بپوشید. از پوشیدن لباس با الیاف پلاستیکی خودداری نمایید.

لذت جنسی بیشتر با انجام لابیاپلاستی

لابیا پلاستی نه تنها برای زیباتر شدن ناحیه تناسلی بلکه برای افزایش لذت جنسی نیز انجام می گردد. با بزرگ تر شدن لابیا ها در واژن سطح تماس ناحیه تحریک پذیر با بیرون کمتر می شود و همین موضوع سبب کاهش لذت جنسی و نرسیدن به اوج لذت در خانم ها می گردد. با انجام جراحی و کوچک تر کردن لابیاها لذت جنسی مانند روز اول می شود و شما می توانید به راحتی از رابطه جنسی خود لذت کافی را ببرید. پوست اضافی در قسمت لابیا می تواند موجب درد در رابطه جنسی و حتی در زندگی روزانه گردد.

در صورتی که بعد از انجام زایمان طبیعی زیبایی اندام تناسلی شما از بین رفته و لابیا ها حالت افتاده ای پیدا کرده اند، لابیاهای بزرگ در هنگام ورزش و یا زندگی روزمره باعث ایجاد درد می شوند و یا در هنگام رابطه جنسی لذت کافی نمی برید و یا احساس درد دارید بهتر است حتما از لابیاپلاستی برای درمان و زیبایی اندام جنسی خود استفاده نمایید. نارضایتی از رابطه جنسی و عدم رسیدن به اوج لذت یکی از مهم ترین دلایل برای انجام این جراحی می باشد.

  اعضای بدن قربانی جراحی زیبایی اهدا شد/گزارش تصویری

نکاتی مهم درباره ی لابیا پلاستی

این جراحی برای خانم های بین ۲۰ الی ۵۰ ساله انجام می گیرد. در خانم هایی که شصت سال به بالا دارند میزان ترمیم بدن و بافت ها کاهش می یابد و توصیه می شود تا این عمل را انجام ندهند، زیرا ممکن است زخم به سختی بهبود یابد و یا مشکلی را برای فرد ایجاد نماید. دختران زیر ۲۰ سال نیز بهتر است لابیاپلاستی انجام دهند زیرا امکان دارد رشد لابیاها هنوز تکمیل نشده باشد و با انجام این عمل رشد اندام جنسی دچار مشکل گردد. اگر این جراحی توسط پزشک متخصص انجام شود قطعا زیبایی و لذت به خانم ها برگردانده خواهد شد.بهتر است بدانید که امکان انجام این جراحی با عمل تنگی واژن و روش های جوانسازی امکان پذیر است.

هزینه یکی از دغدغه های مهم برای خانم ها می باشد. این جراحی در مقایسه با سایر عمل ها هزینه نسبتا کمتری را دارد و فرد می تواند با بودجه متوسط اقدام به انجام آن نماید. بهتر است از کسانی که لابیاپلاستی را به صورت ارزان انجام می دهند دوری نمایید زیرا قطعا مشکلی با دستگاه وجود دارد که قیمت بسیار ارزان تری را طلب می نمایند. بیمه شامل این جراحی نمی شود زیرا در گروه عمل های زیبایی قرار دارد. بهترین کار رفتن به یک مرکز معتبر و انجام لابیاپلاستی توسط یک دکتر متخصص می باشد. با انجام این جراحی زیبایی و لذت جنسی را برای خودتان به ارمغان آورید. شما لایق بهترین زیبایی ها و بهترین لذت های دنیا هستید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx