شرکت سینی و نردبان کابل ایرانیان در لاله زار تهران

dell ghatar.com ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۳) دیدگاه ۶۴

در دنیای مدرن امروزی شاهد ساخت و سازهای گسترده ای در سراسر دنیا هستیم که هر یک از آنها برای تکمیل شدن نیاز به تجهیزات و لوازمی دارند تا بتوانند به نتیجه مطلوب برسند.

رپورتاژ آگهی: حال این لوازم و تجهیزات می توانند مربوط به همه ی بخش های یک خانه، ساختمان و یا یک کارخانه و مکان صنعتی و … باشد. در اینجا قرار است مختصری به معرفی شرکت و برخی از لوازم آن که موارد استفاده آنها بیشتر مربوط به بخش برقکاری ساختمان ها است بپردازیم. پس مطالعه ی این مطلب را هر چند کوتاه اما مفید از دست ندهید.

شرکت سینی و نردبان کابل ایرانیان

آشنایی با شرکت سینی و نردبان کابل ایرانیان

سینی و نردبان کابل ایرانیان https://sinicableiranian.com در سال ۱۳۹۰ بود که این شرکت شروع به کار نمود و امروزه بعد از ده سال فعالیت، توانسته بعنوان جزئی از تولید کنندگان اصلی سینی کابل و اتصالات در صنعت شناخته شود. سینی و نردبان کابل ایرانیان شرکتی است مورد اعتماد و شناخته شده و از قابلیت های آن میتوان به فعالیت های نوآورانه، تولیدات با کیفیت و قیمت مناسب و به صرفه محصولات آنها اشاره نمود.

محصول با کیفیت سینی کابل ایرانیان تقریباً توسط کلیه صنایع پیشرو، ساختمان ها، پیمانکاران حفاظت از آتش، انرژی شیمیایی، صنایع الکتریکی و مکانیکی، گاز، برق، پیمانکاران برقی، پتروشیمی و نفت مورد استفاده قرار می گیرند. نکته مثبت این مجموعه تولیدی، گنجایش بالا برای پاسخگویی به نیازهای سنگین خریداران و مشتریان در کوتاه ترین مدت با ارائه محصولات با کیفیت است.

بنابراین سینی کابل ایرانیان؛ یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان طیف وسیعی از سینی کابل، نردبان کابل، ترانکینگ، لوله فولادی، لوله فلکسیبل، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط با آنها به شمار میرود و شما می توانید محصول مورد نظرتان که با نظارت متخصصان، از مواد اولیه درجه یک و در ابعاد متنوعی تولید و ساخته میشوند را سفارش داده و در سبد خریدتان قرار دهید.

شرکت سینی و نردبان کابل ایرانیان

معرفی محصولات تولیدی سینی و نردبان کابل ایرانیان

سینی کابل

تجهیزی که وظیفه آن، حفاظت از سیستم عبوری کابل ها و مرتب کردن کابل و جلوگیری از تماس کابل ها است. در واقع بهترین گزینه برای زیبا سازی و پنهان کردن کابل ها و سیم های برق می باشند. بسته به نوع مصرف در جنس های فولاد، استیل و یا آلومینیوم تولید و به بازار عرضه میگردند. و از انواع سینی کابل میتوان دو نوع گالوانیزه فابریک و گالوانیزه گرم آبکاری شده را نام برد.

  گزارشی تکان‌دهنده از تجاوز گروهی دختران در زندان‌های طالبان

مشاهده محصولات: قیمت سینی کابل

متعلقات سینی کابل برق شامل رابط سینی کابل، زانو سینی کابل (عمودی، افقی، آبشاری، متحرک)، سه راهی سینی کابل، چهار راهی سینی کابل، پایه نگهدارنده سینی کابل (پایه تی، سقفی یا معلق، براکت، دستک، ترکیه ای، زمینی)، کاهنده یا کاهش دهنده سینی کابل و رایزر سینی کابل (ثابت و متحرک) میباشد.

نردبان کابل

بعد از سینی کابل، تجهیز مهم و پرکاربرد دیگر، نردبان کابل یا لدر است که همانند سینی کابل از آن برای مسافت های طولانی و در بخش هایی که نیاز به هواخوری سیم و کابل ها بیشتر است استفاده می شود. معمولا این تجهیز را در عرض های مختلف ۲۰ تا ۶۰ سانتی متر و حتی بیشتر یا کمتر با ضخامت های بین حداقل ۰٫۶ میلیمتر و حداکثر ۴ میلیمتر و به صورت جوشی یا پیچ و مهره ای میتوانید در بازار پیدا کنید. اتصالات نردبان کابل ها شامل رابط (مفصل) نردبان کابل، زانو نردبان کابل، سه راهی نردبان کابل، چهار راهی نردبان کابل و پایه یا نگهدارنده نردبان کابل است.

لوله فلکسیبل برق

نوعی از گونه های مختلف لوله های برق است که با داشتن شکلی فلزی با سطح مقطع گرد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل میتوان به راحتی از آنها برای گذر سیم ها و کابل ها از شبکه های برق ساختمان استفاده نمود. از موارد کاربردی  لوله های فلکسیبل برق میتوان به مواردی نظیر مخفی کردن و محافظت از سیم ها و کابل های برقی در سیستم های روشنایی، تابلو برق ها، کف و سقف های کاذب، ایستگاه سوخت گیری بنزین و گاز، اتصال بین ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ها، سیستم های نظارتی مثل دوربین های مدار بسته و … اشاره نمود. همچنین در انواع مختلف لوله فلکسی روکش دار و بدون روکش تولید و به بازار عرضه میگردند.

  گزارشی تکان‌دهنده از تجاوز گروهی دختران در زندان‌های طالبان

شرکت سینی و نردبان کابل ایرانیان

لوله فولادی برق

تجهیزی پرکاربرد که برای سیم کشی ساختمان ها از آن بهره میبرند و یکی از انواع لوله های برق است. لذا از این محصول در بسیاری از پروژه های ساختمانی و صنعتی جهت حفاظت از سیم ها و کابل های برق به صورت داخلی و یا روی سطح استفاده میشود. انواع لوله فولادی برق شامل لوله فولادی برق، لوله گالوانیزه برق، لوله گالوانیزه گرم برق (عمقی داغ) و لوله برق پی وی سی است.

مهمترین مزایای کاربردی این لوله های برق عبارتند از:

شکل دهی ساده آن با بهره بردن از دستگاه خم کن در جایی که پروژه ها انجام می شوند، مقاومت بالا و پایداری در برابر ضربات مکانیکی، حیوانات موذی، گرد و غبار و همچنین ظاهر مناسب آن که باعث شده طرفداران زیادی را در حوزه سیم کشی و برق ساختمان به خود اختصاص دهد.

در نهایت
تجهیزات و لوازم ساختمانی مهمترین بخش برای پروژه های ساخت و بهره برداری مطلوب از آنها است. لذا باید از تجهیزاتی استفاده شود که از بهترین مواد و بالاترین کیفیت تولید و به بازار ارائه میشوند. در همین راستا شرکت سینی و نردبان کابل ایرانیان با مشاوره حرفه ای، تکنولوژی در ساخت و تولید محصولات با کیفیت و ارائه این محصولات با قیمت مناسب در خدمت هموطنان عزیز میباشد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
3
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx