تاثیر مثبت تابلو چلنیوم بر زیبایی سازی شهر

dell ghatar.com ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۷۷

تابلو چلنیوم یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در ساخت تابلوها می‌باشد که بسیار طرفدار یافته است.

رپورتاژ آگهی: اگر نگاهی به تاریخ اجتماعی بیندازیم می‌توانیم ببینیم که هر زمان شیوه و روش جدیدی در تولید به وجود آمده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته و  مخاطبان خاص خود را یافته است. در چند سال اخیر نیز روش جدید ساخت تابلو تبلیغاتی و تابلوهای مغازه در میان کسب و کارها بسیار مورد توجه بوده و محبوبیت بسیاری یافته است. اگر تاکنون نام و نشانی از تابلو چلنیوم به عنوان جدیدترین نوع تابلوها را نشنیده‌اید و یا به دنبال اطلاعات جدید در این زمینه هستید، باید بگوییم که این نوشته برای شما نگارش شده است. پس تا انتها این مقاله را همراهی کنید تا علاوه بر دریافت اطلاعاتی در زمینه تأثیر تابلو چلنیوم بر زیبایی شهر و رونق کسب و کارها، بتوانید با یک مسیر مطمئن و حرفه‌ای برای سفارش و تهیه تابلو آشنا شوید.

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که به شکل حروف برجسته ساخته می‌شود و خود به شکل‌ها و روش‌های متعددی قابل تولید است. این نوع از تابلوها به عنوان درخشان‌ترین، زیباترین و مدرنترین تابلوهای تبلیغاتی و تابلو مغازه در دنیای جدید است و در میان صاحبان مغازه‌ها و کسب کارها بسیار محبوب می‌باشد و مشتریان خاص خود را دارد. تابلو چلنیوم به عنوان یکی از انواع تابلو تبلیغاتی زیبا و با قیمت مناسب به شکل‌های متنوع اجرا و تهیه می‌شود که مشتریان و سفارش دهندگان تابلو چلنیوم می توانند با بودجه ای مشخص اقدام به سفارش انواع تابلو چلنیوم نمایند.

تفاوت تابلو چلنیوم با تابلوهای دیگر چیست؟

برای دانستن تفاوت‌های تابلوهای چلنیوم با دیگر تابلوها باید به چند نکته توجه داشت. در درجه اول آنچه مورد توجه است جنس تابلوها و مواد اولیه‌ای است که برای ساخت آن به کار می‌رود. سپس نحوه ساخت و طراحی آن است. فرآیند ساخت این نوع تابلوها به این گونه است که در ابتدا طرح به وسیله نرم افزارهایی همچون کورل طراحی می‌شود و سپس طرح مورد نظر با ورق‌های آلومینیومی که چنلیوم نام دارند به صورت زاویه دار یا مدور بر روی پلکسی گلس  که رنگ‌های متفاوتی دارد، لیزر می‌شود. یک بخش متمایز کننده در تابلو چلنیوم به نسبت دیگر تابلوها نورپردازی آن می‌باشد. نور پردازی این نوع از تابلوها با استفاده از لامپ‌های اس ام دی می‌باشد و حروف برجسته را به خوبی به نمایش می‌گذارد و منبع تغذیه روشنایی تابلو می‌باشد.

ارتباط دنیای مدرن، زیبا سازی شهر و تابلو چلنیوم

ارتباط دنیای مدرن، زیبا سازی شهر و تابلو چلنیوم

 از زمانی که چهره کسب و کارها تغییر کرد و مشاغل از بازارچه‌ها به سمت مغازه‌ها رو آورند، تابلو سازی به یک شغل تبدیل شد. پس از انقلاب صنعتی همان گونه که تمام جزئیات زندگی ما انسان‌ها تغییر کرد، تابلوها و اهمیت جایگاه آن‌ها در کسب و کارها نیز بسیار تغییر یافت. به گونه‌ای که امروزه تابلو سازی از مشاغل رو به پیشرفت و توسعه به شمار می‌رود.
همچنین تا چند سال گذشته تابلوها در ساده‌ترین حالت ممکن و بدون توجه به جایگاه آن در چهره شهر و تأثیر آن در رشد و پیشرفت کسب و کارها، ساخته می‌شدند. اما امروزه با اهمیت یافتن زیبایی شهر و تأثیر که ظاهر بر دیدگاه مخاطبان و مشتریان دارد و اهمیت یافتن مفاهیم چون تجاری سازی و برندسازی در دنیای کسب و کارها، تابلو به یک امر بسیار بسیار مهم تبدیل شده است. به گونه‌ای که از آن به عنوان یک متد تبلیغات محیطی بسیار اثرگذار نام می‌برند. برهمین اساس است که تابلو چلنیوم به عنوان یک تابلو مدرن تبلیغاتی شناخته می‌شود که با بهره گرفتن از تکنولوژی‌های روز دنیا نمایان‌گر جایگاه برند و نام و نشان کسب و کاری است که بر روی آن حک شده است. زیبایی، مدرن بودن، متفاوت بودن، نور پردازی، روشنایی و تنوع در ساخت تابلوهای تبلیغاتی از مهمترین موارد در فراهم نمودن بستری مناسب در زیبا سازی شهر خواهد بود.

مزایای تابلو چلنیوم کدام است؟

ساخت تابلو چلنیوم مزایایی را دارد که به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

تنوع در ساخت تابلو: تابلو چلنیوم در انواع مختلفی همانند ساده، پانچ، پلکسی دوبل، نور اندریک و غیره ساخته می‌شود. این تنوع یکی از بزرگترین مزیت‌های تابلو چلنیوم می‌باشد. چرا که شما به راحتی می‌توانید بر حسب نوع کسب و کار خود، تابلو مناسب را انتخاب کنید.

طول عمر بیشتر: یکی دیگر از مزیت‌های این تابلوها، مقاومت و طول عمر بالای آن به نسبت دیگر تابلوهای تبلیغاتی می‌باشد. از آنجایی که لبه تابلو چلنیوم از آلومینیوم می‌باشد، به نسبت دیگر تابلوها بسیار مقاوم‌تر است.

تنوع در رنگ: پلکسی گلس‌ها با رنگ‌های متنوع در بازار موجود هستند و شما می‌توانید تابلو چلنیوم انتخابی خود را با هر رنگی که دوست دارید تهیه کنید. حروف برجسته رنگی با طول عمر بالا یک تابلو تبلیغاتی بسیار عالی به کسب و کار شما می‌بخشد.

مصرف برق پایین: با ورود اس ام دی‌های بلوکی به فرآیند تابلوسازی، مصرف برق بسیار کاهش یافت. با بهره گرفتن از این نوع تکنولوژی، تابلو چلنیوم مصرف برق بسیار پایینی دارد.

روش ساخت: روش ساخت تابلوهای چلنیوم همانند تابلو تبلیغاتی است که با استفاده از امکانات و تکنولوژی‌ها و ماشین‌های خاص ساخته می‌شود. همین امر تابلو مغازه شما را به دنیای مدرن و ظرافت کار در این عرصه، متصل می‌کند.

قیمت تابلو چلنیوم: در حرفه تابلو سازی قیمت‌ها بنا به جنس، نوع، اندازه و غیر تعیین می‌شود. جالب است بدانید که با وجود اینکه تابلوهای چلنیوم از نوع مدرن‌ترین تابلوها هستند و بسیار زیاد و گاهاً خیره کننده می‌باشند و آیتم‌ها و المان‌های بازاریابی را دارند، قیمت بسیار مناسبی دارند. شما می‌توانید با میزان بودجه خود به راحتی با توجه به تنوع رنگ‌ها، طرح‌ها و تنوع ساخت، تابلو مغازه خود را از بین بهترین و شیک‌ترین طرح‌ها انتخاب کنید و با هزینه‌ای مناسب یک بازاریابی بسیار عالی داشت باشید. البته برای آگاهی از قیمت دقیق تابلو چلنیوم می‌توانید به وب سایت www.novinlight.com مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.
چرا وبسایت نوین لایت را پیشنهاد می‌کنیم؟
همانگونه که بیان کردیم تابلو برای کسب و کار شما نشانه هویت و نام و نشان شما می‌باشد. تابلو شرکت ها و انواع تابلو مغازه در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز و در تمام ایام سال، فرآیند تبلیغات را به عهده دارد و یک روش خوب برای بازاریابی و کسب هویت به شمار می‌آید. به همین منظور ساخت آن را باید به تابلوسازی بسپارید که به صورت حرفه‌ای کار طراحی و ساخت تابلو چلنیوم را انجام دهند.
گروه تبلیغاتی نوین لایت با ۳۰ سال تجربه در زمینه ساخت انواع تابلوها و کار کردن با برندهای متفاوت به خوبی می‌توانند از پس ساخت تابلو تبلیغاتی حرفه‌ای برای شما برآید و گامی مفید و بلند برای کسب و کار شما بردارد و در این بازار رقابت اقتصادی شما را همراهی نماید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx