بانک تور داخلی و خارجی و تور ایرانگردی : بریم تور

dell ghatar.com ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۶۶۰

اگر اهل سفر و تور هستید و میخواهید بهترین تورهای مسافرتی را پیدا کنید، ما به شما یکی از بهترین بانک های تورهای داخلی و خارجی را معرفی می نماییم؛

رپورتاژ آگهی: وبسایت و پرتال جامع گردشگری بریم تور ( berimtour.com ) یکی از کامل ترین سایت های دارای اطلاعات کامل درباره بهترین پکیج های تور داخلی و تور خارجی می باشد، که شما با مراجعه به این وب سایت گردشگری می توانید در تمام مسیرهای داخلی و خارجی بهترین شرایط تور را از بهترین و رسمی ترین آژانس های گردشگری پیدا کنید و مقایسه نمایید و تور مورد نظر خود را از طریق اطلاعات تماس هر آژانس رزرو نمایید.

تور داخلی

اگر قصد گشت و گذار در داخل کشور را دارید با مراجعه به بخش تور داخلی در وبسایت جامع گردشگری بریم تور می توانید متنوع ترین شرایط تورهای داخلی را برای یک سفر جذاب پیدا کنید. همچنین از طریق منو سایت می توانید به تفکیک برای تورهای داخلی مسیر مورد نظر خود را انتخاب نمایید و تورهای داخلی مقصد مورد نظر خود را بررسی نمایید. تورهایی که در دسته های منتخب تور داخلی اعم از تور کیش، تور مشهد، تور شیراز ، تور ایرانگردی ، تور اصفهان ، تور قشم ، تور تبریز و… تفکیک شده است که می توانید به بهترین شرایط تور و سفر برای مسیر مورد نظر خود برسید.

در ادامه مقاله البته بهترین و پرطرفدار ترین تور داخلی را برای شما بررسی می نماییم تا برای کسایی که به دنبال انتخاب یک تور داخلی جذاب هستند راهنمای خوبی بوده باشیم؛ گرچه شما در بریم تور فقط تورهای داخلی خوب و با کیفیت و فقط از آژانس های رسمی و دارای مجوز پیدا خواهید کرد.

تور داخلی

تور خارجی

اگر تمام ایران را گشتید و حالا قصد سفر برون مرزی را دارید لطفا حتما صفحه تور خارجی را قبل از هر گونه انتخاب تور بررسی نمایید، در بخش تورهای خارجی این سایت بهترین قیمت ها و شرایط پکیج های تور خارجی را از برگزار کنندگان رسمی تورهای خارجی می توانید پیدا نمایید. تفکی و دسته بندی تورهای خارجی برای تمام مسیرهای توریستی و گردشگری خارجی نیز انجام شده است و شما می توانید در مسیرهای جذاب و پر طفداری اعم از تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور تایلند ، تور مالزی ، تور دبی ، تور گرجستان ، تورهای اروپایی و… بهترین شرایط یک تور خارجی را پیدا نمایید.

مسلما با توجه به تعداد زیاد سرویس های گردشگری ارائه دهنده تور خارجی شاید شما نیاز به داشتن یک سایت مرجع برای مقایسه تمام آژانس های برگزار کننده تور خارجی را داشته باشید و بریم تور این کار را برای شما انجام داده است و شما می توانید تمام تورهای خارجی را در کنار هم مقایسه کنید و با بهترین آژانس و شرایط تور برای سفر خارجی خود ارتباط برقرار نمایید. در ادامه نیز بهترین تورهای خارجی را که از ایران اجرا می شوند به شما معرفی خواهیم کرد.

تور خارجی

بهترین تورهای داخلی

اگر می خواهید با مسیر های جذاب تورهای داخلی آشنا شوید لطفا ادامه این مطلب را دنبال کنید چون برای شما بهترین انتخاب های یک تور داخلی جذاب را مقایسه و بررسی کرده ایم که همگی همانطور که در بالا توضیح دادیم در سایت بریم تور نیز در دسترس شما خواهد بود

تور ایرانگردی

از جذاب ترین تورهای داخلی قطعا می توان به تور ایرانگردی اشاره کرد؛ زیرا در تورهای ایرانگردی چندین مقصد و جاذبه در یک سفر ایرانگردی بازدید می شود و به اصلاح با یک تیر می توانید چند نشان بزنید. در بریم تور شما تورهای ایرانگردی جذاب از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب ایران را می توانید پیدا کنید. تورهایی که چندین شهر را شما در یک سفر بازدید میکنید. مثلا در تور ترکیبی ایرانگردی کرمان و سیستان می توانید از درک ، چابهار ، کرمان ، باغ شاهزاده ماهان ، ارگ راین کرمان و … بازدید کنید. و یا در تور ترکیبی ایرانگردی به شوش و شوشتر از سازه های آبی شوشتر و معبد چغازنبیل و .. بازدید کنید.

تورهای متنوع کردستان گردی و تبریز گردی و همچنین شمال گردی از سایر تورهای متنوه ایرانگردی در بریم تور هست که کافی ست با مراجه به صفحه مذکور تمامی آنها را در یکجا پیدا کنید شرح برنامه ها و قیمت تورها را بررسی کنید و بهترین تور ایرانگردی را برای خودتان انتخاب کنید و از طریق اطعات تماس تور رزرو تور ایرانگردی مورد نظر خودتان را به راحتی انجام دهید.

تور شمال

یکی دیگر از تورهای داخلی جذاب تور شمال است که با توجه به اقلیم آب و هوایی شمال و سرسبزی فراوان و همچنین دریای خزر هدف بسیاری از ایرانگردان و علاقه مندان به تورهای داخلی بخش های شمالی کشور و استان های گیلان و مازندران و گلستان هست. شما در بریم تور بهترین تورهای شمال گردی را می توانید پیدا کنید پس درنگ نکنید و برای دیدن تور شمال مناسب به بریم تور سر بزنید.

در صفحه تور شمال شرایط متنوع تورهای گروهی و انفرادی به شمال را برای شما در نظر گرفته ایم. تورهای شمال گردی جذاب به بهترین بخش های شمال کشور از جمله ییلاق فیلبند ، ییلاق ماسال ، ییلاث جواهردشت و کلاردشت و شهرهای جذاب شمال کشور از جمله رامسر ، نمک آبرود ، تنکابن ، رشت ، لاهیجان ، بابلسر ، انزلی ، استان گلستان و خالد نبی و … که برای تمامی این مقاصد داخلی شمال کشور شما می توانید شرایط عالی تور شمال را در بریمتور بررسی نموده و از بین منخب تورهای شمال بهترین را انتخاب نمایید.

تور کویر

سومین مقصد جذاب برای تورهای داخلی را می توان تور کویر عنوان کرد که قالبا در ۶ ماه دوم هر سال برگزار میشد. تورهای کویر در مسیرهای کویر مصر، کویر کاراکال و کویر ابوزیدآباد از جذاب ترین تورهای کویر داخلی می باشند که در بریم تور برای تمام مسیرها و ساید های کویری ایران تور کویر جذاب وجود دارد.

تور طبیعت گردی داخلی

از دیگر مسیرهای داخلی و تورهای جذاب می توانیم به تور طبیعت گردی اشاره کنیم به به مسیرهای جنگلی ، آبشار ها ، دریاچه ها ی طبیعی معمولا برگزار میشود که در بریم تور بهترین تورهای طبیعتگردی را می توانید به راحتی پیدا نمایید. تورهای طبعت گردی یک روزه و چند روزه به بهترین مکان های توریستی داخلی همه در کنار هم در دسترس شما است در سایت بریم تور دات کام.

سایر تورهای داخلی که در مسیرهای تک اجرا میشود نیز بسیار پر طرفدار می باشند که از جمله این مسیرها تک و پرطرفدار تور داخلی می توان به موار ذیل اشاره کرد:

  • تور مشهد
  • تور کیش
  • تور قشم
  • تور اصفهان
  • تور تبریز
  • تور شیراز
  • تور سیستان
  • تور کرمان
  • تور همدان
  • و…

بهترین تورهای خارجی

برای اینکه عنوان بهترین را برای یک تور خارجی به کار ببریم مسلما ویژگی های زیادی از جمله نزدیکی مسیر ، ارزانی تور خارجی و جذاب بودن مقصد توریستی خارجی ملاک هست. با توجه به تمام این ویژگی ها و همچنین انتخاب ایرانیان علاقه مند به تور خارجی می توان به تورهای ترکیه و شهرهای مختلف این کشور اشاره کرد که در ذیل به بررسی چند تور خارجی مهم و جذاب می پردازیم:

تور استانبول

قطعا پر طرفدار ترین تور خارجی از ایران تور استانبول است که به علات نزدیک و ارزانی و همچنین جاذبه های زیاد گردشگری بسیار مورد استقبال طرفداران تور خارجی است.

همچنین چون استانبول سومین شهر توریستی دنیا حساب می شود به خاطر داشتن جاذبه های توریستی زیاد و همچنین قرار گرفتن شهر استانبول در دو قاره آسیا و اروپا شهر استانبول از پر طرفدار ترین تور ها در سراسر دنیا نیز می باشد. با توجه به آب هوای نسبت خنک استانبول اگر قصد شرکت در تور های استانبول را دارید توصیه ما ۶ ماه نخست سال است؛ همچنین زمان بلک فرآدی ( جمعه سیاه : آخرین جمعه سال میلادی ) زمان بسیار مناسبی برای شرکت در تور استانبول و استفاده از آفرهای بینظیر فروشگاه ها در شهر استانبول است.

سایر مسیرهای تور ترکیه

بسیاری از شهر های دیگر ترکیه از جمله : آنتالیا ، بدروم ، آنکارا ، وان ، کوش آداسی و… نیز مسیرهای پرطفدار تور خارجی می باشند که از ایران اجرا میشوند.

تور تایلند

طبیعت جذاب و آب و هوای استوایی کشور تایلند باعث شده که تور تایلد در زمره پرطفدار ترین تورهای خارجی قرار گیرد؛ همچنین جاذبه های توریستی و خدمات گردشگری عالی به مسافران تورهای تایلند در مسیرهای بانکوک، پاتایا ، فی فی و… را برای گردشگران بسیار جذاب کرده است.

از دیگر مسیرهای خارجی جذاب می توانیم به موار ذیل اشاره نماییم:

  • تور گرجستان
  • تور ارمنستان
  • تور آذربایجان و باکو
  • تور روسیه و مسکو
  • تور های اروپایی
  • تور کانادا
  • تور مالزی
  • تور بالی و اندونزی
  • تور هند

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب برای شما قرار دادیم امیدواریم راهنمایی خوبی برای شما مسافران جهت انتخاب یک تور داخلی و خارجی مناسب شرایط خود بوده باشیم.

لطفا اول ایرانگردی بعد جهانگردی
لطفا قبل از انتخاب یک تور حتما به پرتال جامع گردشگری بریم تور سر بزنید

از طریق راه های زیر می توانید تورهای بریم تور را دنبال نمایید و بهترین تور خارجی و داخلی را برای خود و خانواده خود انتخاب نمایید.

آدرس وب سایت :  www.berimtour.com

آدرس پیج اینستاگرام بریم تور : https://www.instagram.com/berimtour1

تور ایرانگردی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx