۸ مزایا و معایب «کرم پودر» برای پوست شما! خرید کرم پودر

dell ghatar.com ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۴۰۵

کرم پودر تنها محصول آرایشی است که دلمان نمی‌خواهد کسی متوجه شود از آن استفاده کرده‌ایم!

رپورتاژ آگهی:
تا حالا دقت کرده‌اید در مورد بعضی‌ از افراد با وجود استفاده از کرم پودر، به دلیل پوشش خوب کرم پودر و به اصطلاح خوابیدن آن روی پوستشان، نمی‌توان وجود کرم روی پوست آنها را تشخیص داد؟ راز این افراد چیست؟ چرا بعضی از ما با صرف هزینه زیاد برای کرم پودر، نتیجه عکس می‌بینیم و کرم پودر روی پوستمان می‌ماسد یا پوسته پوسته می‌شود؟ تا حالا چند بار پیش آمده که طبق توصیه دیگران کرم پودر معروف و پرطرفداری خریده‌اید و بعد متوجه شدید که اصلا با پوست شما سازگار نیست؟

پس اول از همه لازم است با مزایای کرم پودر خوب آشنا شویم و بعد یاد بگیریم چگونه کرم پودر مناسبی برای پوست خودمان انتخاب کنیم که تمام این مزایا را داشته باشد. در آخر و مهم‌تر از همه اینکه بعد از انتخاب کرم پودر مناسب باید بدانیم از کجا این کرم پودر را بخریم که مطمئن باشیم اصل است و به پوستمان آسیب نمی‌زند. جواب همه این سؤالات را اینجا برای شما آماده کرده‌ایم. آماده‌اید؟

 

۸ مزایای کرم پودر

 

 

  1. کرم پودر عیب وایرادهای پوست مانند لک‌های پوستی را به خوبی برطرف می‌کند.
  2. پوست شما را صاف و یکدست نشان می‌دهد.
  3. اثرات کم خوابی و بی‌حالی را از صورت محو می‌کند و به پوست شما طراوت می‌بخشد.
  4. سیاهی زیر چشم را می‌توان توسط کرم پودر برطرف کرد.
  5. بعضی از کرم پودرها خاصیت درمانی برای پوست شما دارند.
  6. بعضی دیگر از انواع کرم پودر خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارند.
  7. کرم پودر باعث می‌شود که آرایش شما شیک‌ و مرتب به نظر برسد.
  8. می‌توان با استفاده از دو رنگ تیره و روشن کرم پودر، کانتورینگ انجام داد.

 

معایب کرم پودر

  • در صورت پاک نکردن کرم پودر از روی پوست، منافذ پوست شما بسته می‌شوند و در دراز مدت با مشکلاتی مانند جوش صورت و چین و چروک روبرو می‌شوید. پس حتما باید در پایان روز کرم پودر را با پاک کننده آرایشی مناسب پاک کنید.
  • اگر کرم پودرتان با نیازهای پوست شما همخوانی نداشته باشد، نه تنها ظاهر یکدست و صافی به پوست نمی‌دهد بلکه پوسته پوسته می‌شود یا روی صورت شما می‌ماسد.

البته نگران نباشید! با دانستن روشهای ارائه شده در ادامه این مطلب و معرفی بهترین انواع کرم پودر، شما دیگر هیچ‌وقت کرم پودر اشتباهی نمی‌خرید.

 

از کجا کرم پودری بخریم که تمام مزایای بالا را برای ما فراهم کند؟

کرم پودر تمام مزایای بالا را برای شما به همراه دارد، اما تنها در صورتی که بتوانید کرم پودر مناسب پوست خودتان را بخرید. اگر کرم پودر اشتباهی را انتخاب کنید هر کدام از مزایای بالا می‌توانند تبدیل به عیب شوند. این ویژگی در خرید سایر لوازم آرایشی همچون خرید ریمل نیز صدق میکند

سایت آرایشی ریحا همان مکانیست که مسأله سخت انتخاب کرم پودر را برای شما آسان کرده است. در سایت ریحا آنقدر تنوع کرم پودرها و سایر لوازم آرایشی همچون خط چشم اورجینال زیاد است که به‌راحتی می‌توانید کرمی مناسب با نیازهای خود را پیدا کنید و با خیال راحت آن را سفارش دهید.

آیا خرید آنلاین کرم پودر توصیه خوبی است؟

چرا که نه؟

در صورتی‌که از سایتی معتبر خرید کنیم که خدمات خوبی نیز به ما ارائه می‌دهد، خرید آنلاین کرم پودر بسیار مطمئن‌تر از خرید حضوری با وجود هزاران برند تقلبی است. زیرا اکثر ما هرقدر هم تجربه داشته باشیم، باز قادر به تشخیص محصولات اصلی نیستیم. سایت ریحا با سال‌ها تجربه در فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، سایتی معتبر و تأیید شده است که می‌توانیم به آن اعتماد کنیم و تجربه خرید آنلاین کرم پودر را به خاطره‌ای شیرین تبدیل کنیم.

 

روش‌های انتخاب کرم پودر مناسب در سایت ریحا

 

 

پس برویم سراغ اصل مطلب و نحوه انتخاب و خرید کرم پودر مناسب پوستمان را یاد بگیریم. تا چند دقیقه دیگر متوجه می‌شوید که چندین کرم پودر متنوع برای رفع نیازهای پوست شما وجود دارد که شما فقط به دلیل نداشتن اطلاعات مناسب از وجود آنها بی‌خبر بودید.

سایت ریحا برای هر نوع پوست و هر نیاز پوستی شما چندین کرم پودر با قیمت‌ها و ویژگی‌های متنوع پیشنهاد می‌دهد. ما قصد داریم به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب و خرید کرم پودر خود را با ما تجربه کنید.

  • نحوه انتخاب کرم پودر با توجه به جنس پوست

پوست خود را بشویید و تا نیم ساعت هیچ کرمی به پوستتان نزنید و آنرا لمس نکنید. بعد از گذشت این زمان اگر در پوست خود احساس کشیدگی دارید، یعنی پوست شما خشک است. اگر پوستتان بعد از نیم ساعت براق به نظر می‌آید و مخصوصا بینی و پیشانی شما چرب شده است، پوست شما چرب است. اگر پیشانی و بینی شما براق شده و در سایر نقاط احساس کشیدگی دارید یعنی پوست شما مختلط است.

 

  • نحوه انتخاب کرم پودر با توجه با رنگ پوست

بعد از دانستن جنس پوست خود، برای انتخاب کرم پودر مناسب باید زیر رنگ پوست خود را بدانید.

زیر رنگ پوست شما می‌تواند گرم، سرد و خنثی باشد. در نور طبیعی روز روبروی پنجره بایستید، رگ‌های مچ دستتان را نگاه کنید. اگر سبز یا زیتونی بودند، در نتیجه پوست شما گرم است. اگر این رگ‌ها آبی و بنفش باشند، در نتیجه پوست شما  سرد است و در نهایت اگر نتوانید تشخیص بدهید، به احتمال زیاد پوست شما خنثی است.

حالا با دانستن جنس و زیر رنگ پوست خود به راحتی می توانید کرم پودری مناسب برای رفع نیازهای خود انتخاب کرده و در سایت ریحا سفارش دهید.

آیا دوست دارید کرم پودر شما خاصیت درمانی داشته باشد و چربی پوست شما را متعادل کند؟ آیا آرایش مات را می‌پسندید؟ کرم پودری سبک برای استفاده روزانه می‌خواهید؟

اولویت‌ها و نیاز شما هرچه باشد، به شما اطمینان می‌دهیم که در ریحا آن را پیدا خواهید کرد.

 

 


کرم پودر مناسب پوست چرب با پوشش دهی بالا و ایجاد ظاهر مات
خرید کرم پودر
کرم پودر ال دی لومنیوس از برند NARS

خرید کرم پودر
کرم پودر اکسترا مت پرفکشن  از برند Deborah

 
خرید کرم پودر
کرم پودر مات کننده قوی از برند Note

 

کرم پودر مناسب پوست چرب با پوشش معمولی و ظاهر مات
خرید کرم پودر
کرم پودر مات کننده از برند Inlay

 

کرم پودر مناسب پوست معمولی/مختلط با پوشش بالا و  ظاهر مات
خرید کرم پودر
کرم پودر ایدول اولترا ور اس پی اف ۱۵ لانکوم از برند Lancome

 

کرم پودر مناسب پوست چرب و مختلط با پوشش بالا و ظاهر طبیعی
خرید کرم پودر
کرم پودر فاقد چربی بادوام از برند Artdeco

 

کرم پودر با خاصیت نرم و مرطوب کنندگی
خرید کرم پودر
کرم پودر مرطوب کننده و نرم کننده از برند Note

 

کرم پودر با خاصیت ضد چروک و جوان کننده
خرید کرم پودر
کرم پودر ضدچروک از برند Caprice


همین حالا با خرید کرم پودر از سایت ریحا، بهترین تجربه خرید کرم پودر را برای خود رقم بزنید. سایت ریحا در تمام مراحل خرید همراه شماست.

محصولات اصل، تأیید شده، با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش تمام چیزیست که برای خرید لوازم آرایش نیاز دارید و سایت ریحا به خوبی این امکان را برای شما فراهم کرده است.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx