پنج کشوری که گرفتن ویزای کار در آنها آسان است

dell ghatar.com ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۳) دیدگاه ۸۱

مطمئن ترین راه برای دریافت ویزای یک کشور از طریق ویزای کاری می می باشد. و از این رو باید شرایط کاری آن کشورها را درنظر بگیرید و تمامی قوانین را راعایت کنید چرا که گرفتن ویزای کاری به همین سادگی ها نمی باشد و هرساله افراد بسیاری برای آن اقدام می کنند.

ویزای کار

هر کشور برای خود قوانینی دارد و اگر شما به دنبال دریافت ویزای کاری آن کشور هستید باید بدانید که در مرحله اول باید خود را به آن کشور اثبات کنید و این فقط از طریق شرایطی است که آن کشور ارائه می کند برای مثال برای ویزای کاری استرالیا نیاز است شما یک متخصص باشید یعنی دارای مدر ک معتبر با سابقه کاری مرتبط به همراه سطح زبان مناسب و دیگر موارد که هر کدام دارای امتیازاتی است و شما با جمع آوری مجموع این امتیازات می توانید برای آن کشور اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی پنج کشور که گرفتن ویزای کار در آنها آسان است را معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای استرالیا پیشنهاد می کنم برای شروع در مورد آن بسیار مطالعه کنید.

کشور هلند برای ویزای کاری

هلند دارای نرخ بیکاری پایینی می باشد. ویزای کار تقریباً تمام کشورهای اتحادیه اروپا به یک شکل می باشد و قانون مشترکی دارند و این قانون به این صورت است که متقاضیان باید از طرف کارفرما دعوت نامه کاری دریافت کنند و اگر شما در خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌کنید باید ابتدا کارفرما در هلند آگهی استخدام بزند و اگر نیروی مورد نظر یافت نشد این آگهی به مدت ۳ ماه در اتحادیه اروپا زده می‌شود و اگر باز هم نیروی مورد نظر یافت نشد می‌تواند دعوت‌نامه کاری را برای شما بفرستد. کارفرما برای ارسال درخواست همکاری برای اتباع دیگر کشورها باید مجوزهای لازم را داشته باشد. بدین ترتیب کارفرما باید اسپانسر کارمند برای اخذ اقامت گردد و دریافت ویزای کافی بدون داشتن کارفرما بسیار مشکل و پیچیده خواهد بود. اگر کارآفرین باشید ، هلند شما را می خواهد. این کشور با جذب مبتکران و دانشمندان خارجی به دنبال ایجاد محصولات و مشاغل جدید است.

Urte Bakanovaite ، یک عضو جامعه در آمستردام ، می گوید: “طبق شاخص زندگی بهتر OECD ، هلند بهترین کشور در جهان برای مدیریت تعادل کار و زندگی شما است .” “آمستردام یک پایتخت فرهنگی است و فعالیت های مختلفی را می توان از جشنواره های موسیقی گرفته تا جشن های محلی مانند روز پادشاه ، کارناوال و سینترکلااس ارائه کرد. باکانوایت اضافه می کند که مردم هلند به زبان انگلیسی تسلط دارند ، که به یک فضای شکوفایی بین المللی کمک می کند و هلند را به مکانی عالی برای مهاجران تبدیل می کند.

ویزای کار استرالیا

بدون شک استرالیا یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرتی می باشد و برخلاف کشورهای اروپایی، استرالیا یک کشور مهاجرپذیر می باشد و مهاجران بخش بزرگی از جمعیت این کشور را تشکیل می دهد. شرایط ایده آل کار و زندگی در استرالیا باعث شده تا همیشه جزء گزینه های اصلی مهاجرت باشد و نکته جالب آن این است که شما فقط باید توانایی های خود را به دولت و ایالت های استرالیا اثبات کنید و نیاز به داشتن جاب آفر و پیشنهاد شغلی نیست. اگر شما یک فردی با سن کمتر از ۴۵ سال هستید و یک مدرک معتبر و یا یک تخصص دارید همچنین سابقه کاری کافی در آن تخصص می توانید برای ویزای کاری استرالیا اقدام کنید. زبان رسمی استرالیا انگلیسی می باشد و شما نیاز به داشتن مدرک زبان دارید. حداقل امیتاز برای استرالیا ۶۵ می باشد و شما بریا اقدام باید این امتیاز را کسب کنید البته برای بسیاری از تخصص ها این امتیاز کافی نمی باشد و شما باید تلاش کنید تا امتیاز بیشتری را بدست آورید. ویزای کاری با سلکت ویزا را مطالعه کنید تا در این باره اطلاعات کاملی را کسب کنید. ولی بدانید که استرالیا دارای بالاترین پرداختی حقوق می باشد و سطح زندگی در آن بالا است و یک مقصد رویایی برای متقاضیان است.

هالی هادسون ، یکی از رهبران جامعه در سیدنی ، می گوید: “نیروی کار استرالیا متمرکز بر کار برای زندگی است ، نه برای کار ، با رویکردی آرام .” این ایدئولوژی مطمئناً یک مزیت مثبت محسوب می شود ، زیرا استرالیا از زیباترین سواحل ، پارک های ملی و مناظر طبیعی جهان برخوردار است. او می گوید: “وقت گذرانی برای قدردانی از زیبایی اغلب در تعادل کار و زندگی استرالیایی است.” بعلاوه ، مهم نیست که کشور خود را چه خانه ای بخوانید. هویت استرالیا با فرهنگ گرایی آن تعریف می شود ، که هادسون می گوید با توجه به مجموعه غذاهای موجود در هر بلوک مشهود است.

ویزای کار ایرلند

افراد برای کار در کشور ایرلند نیازمند اخذ دعوت نامه کاری از یک کارفرمای ایرلندی می باشند. قوانین اتحادیه اروپا بدین صورت می باشد که برای اخذ دعوت نامه باید مراحل قانونی طی شود. کشور ایرلند هم مانند هلند می باشد و کارفرما در کشور ایرلند با توجه به شرایط کاری، درخواست نیروی کار را در روزنامه ها و سایت های کاریابی اعلام می کند. در صورتی که در بازه زمانی ۳ هفته تا ۳ ماه نیروی کار مورد نظر خود را جذب نکرد، می تواند از افراد سایر کشور ها بهره مند شود. در کشور ایرلند اخذ ویزای کار امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری شود و اساسا باید کارفرما این امکان را داشته باشد که برای کارمند تقاضای ایرلند باید مجوز داشته باشد که برای کارگر متقاضی تقاضای ویزای کار کند. کارفرما باید حداقل تا ۱۴ روز در اداره خدمات اشتغال / Employment EURES در ایرلند حداقل ۳ روز در یک روزنامه ملی و حداقل ۳ روز در روزنامه محلی یا در یک وب سایت مشاغل مستقل درخواست خود را ارسال کند.

از همین رو افراد در صورت پرداخت مالیات بین ۳ تا ۴ سال می توانند برای اقامت دائم کشور ایرلند جنوبی اقدام نمایند. لازم به ذکر است که عدم سوابق کیفری از اهمیت بالایی برخوردار است. مشاغل ارائه شده از طریق مجوز استخدام عمومی باید حداقل حقوق و دستمزد ۳۰،۰۰۰ € در هر سال داشته باشد. حداقل شرایط حقوق و دستمزد را می توان به ۲۷۰۰۰ € در سال برای برخی از مواقع در نظر گرفت.

ویزای کار آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپا

گرفتن ویزای کار آلمان کار راحتی نیست، اما اگر فریلنسر هستید ، باید آلمان را در رادار خود قرار دهید. برای ویزای کار آلمان باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • تحصیلات شخص متقاضی با مشاغل اعلام نیاز شده توسط دولت آلمان مطابق باشد
  • سابقه کار حداقل ۳ تا ۵ سال مرتبط با رشته تحصیلی
  • داشتن مدرک  زبان آلمانی

اخذ ویزای کار آلمان بدون مدرک زبان امکان پذیر نیست و عبارت گزینه سوم که آگاهی با زبان انگلیسی اعلام شده برای مشاغلی است که در شرکت های بین المللی در آلمان استخدام می شوند. در صورتی که قرارداد کاری در ایران امضا شود و متقاضی مستقیما بخواهد برای ویزای کار آلمان به سفارت مراجعه کند می بایست مدرک زبان مورد نظر کارفرما را داشته باشد. در هر صورت دانش زبان آلمانی به پروسه دریافت ویزای کار آلمان کمک بزرگی می کند. در واقع مجموع امتیازات شخص متقاضی مانند سابقه تحصیلی، سابقه کاری، مهارت و دانش زبانی، سفارت را قانع می کند که متقاضی شرایط ورود و کار کردن در این کشور را دارد.

کارمن ملو در کلن ، می گوید آلمان مکانی عالی برای افراد خوش غذا و افراد با شوخ طبعی خوب است. به ویژه کلن فرهنگ آزاد اندیشی و ارتباط را تشویق می کند.

برای اخذ ویزای کار نیاز به داشتن وکیل مهاجرت است ؟

خیر برای اخذ ویزای کار، سرمایه گذاری ، تحصیلی و …. الزامی به داشتن وکیل مهاجرت نیست و شما می توانید خودتان آن را انجام دهید ولی در واقعیت به این شکل نمی باشد و براساس آمارهای منتشر شده سالانه بسیاری از متقاضیانی که خود اقدام به انجام پروسه می کنند متاسفانه ریجکت می شوند و این خبر بسیار ناراحت کننده ای می باشد و این آمار فقط مختص به ایرانیان نمی باشد از این رو ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا که به صورت تخصصی در مینه اخذ ویزاهای استرالیا فعالیت می کنیم باید بگوییم که می توانیم در این راه شما را با موفقیت به مقصد مورد نظر برسانیم.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
3
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx