بهترین پاک کننده آرایش صورت چیست؟

dell ghatar.com ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۵

آیا تا به حال به شستشوی صورت خود فکر کرده اید؟ می دانید که با یک بار شستشوی صورت کاملا پوست تان عاری از آلودگی نمی شود؟

برای بهتر تمیز شدن پوست صورت از چه محصولی باید استفاده کرد؟

ممکن است بارها این نکته به گوشتان خورده باشد که هنگامی که پوست تان میکاپ دارد تنها شستشوی صورت با شوینده مناسب نیز صورت تان را تمیز نخواهد کرد، با این حال در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با بهترین پاک کننده آرایش صورت آشنا کنیم در ادامه با الانزاهمراه باشید.

شستشوی پوست صورت

بهترین پاک کننده آرایش صورت چیست؟

بارها شده است که شما پس از شستشوی پوست خود توسط شوینده ها احساس سنگینی بر روی پوست خود کرده اید و با یک دستمال مرطوب روی پوست تان کشیده اید و باز هم اثرات آرایش قبل از شستن روی پوست تان را نظاره گر بوده اید، در این شرایط تنها و موثرترین توصیه ما به شما این است که قبل از شستشوی صورت خود توسط شوینده های مناسب با نوع پوست تان بهتر است ابتدا توسط یک میسلار واتر یا پاک کننده آرایش پوست خود را از میکاپ تان پاک کرده و پس از آن به وسیله ی یک تونر مناسب با پوست تان مجددا با یک پد بهداشتی روی سطح پوست تان بکشید و در نهایت به سراغ شستن پوست خود بروید.
پس از انجام تمام این مراحل شما می توانید پوست صورت تان را همانند روزهای دیگر بشوئید و پس از آن مجددا از یک دستمال مرطوب استفاده کنید و میزان تمیزی پوست خود را بررسی نمائید، بدون شک خودتان در همان لحظه اول متوجه تغییرات خواهید شد و با این حساب استفاده از تونر و میسلار واتر ها را در راستای روتین پوستی خود بخصوص زمانی که آرایش کرده اید قرار خواهید داد.

بهترین پاک کننده های آرایش صورت کدامند؟

بهترین برند پاک کننده آرایش صورت در الانزابرای خرید کدام است؟ این سوال از جمله سوال های مهم و قابل تامل است که برای هر خانمی ممکن است پیش آمده باشد در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین پاک کننده های آرایش صورت آشنا شوید.

  1. دستمال مرطوب کننده

از جمله محصولات پر مصرف برای پاک کردن آرایش صورت دستمال مرطوب کننده است که در نهایت پس از چندین بار کشیدن پوست صورت شما را به ظاهر تمیز کرده و اثرات کرم پودر، رژگون، سایه چشم و … را از روی صورت شما تا حد بسیار قابل قبولی پاک خواهد کرد. توجه داشته باشید هنگام خرید دستمال مرطوب از مدل بدون الکل آن استفاده کرده چرا که وجود الکل باعث خشکی بیش از حد پوست شما خواهد بود، پس از پاک کردن صورت توسط دستمال مرطوب می توانید صورت تان را بشوئید.

  1. میسلار واتر

از جمله پاک کننده های آرایش بسیار خوب همان میسلار واتر ها هستند که به شما این فرصت را می دهند تا پوست خود را کاملا تمیز کرده و بعد به سراغ شستشوی آن بروید. میسلار واتر همان تمیز کننده ای است که آلودگی ها را از روی پوست شما حذف خواهد کرد و ترکیبی از آب خالص و مواد آبرسان می باشد که با مقداری سورفکتانت ملایم مخلوط شده است. ذرات موجود در این محصول به تمیز شدن پوست تان بسیار کمک خواهد کرد تا جایی که پوست تان را آماده شستشوی صورت خواهد کرد و پس از آن منافذ بازتان را برای جذب سریع مواد مغذی باز نگه خواهد داشت تا جذب راحت تر اتفاق بیافتد.

  1. تونر

این مرحله یک مرحله اضافی بوده و شما می توانید استفاده از میسلار واتر ها را حذف کرده و به جای آن مرحله تونر را اضافه کنید، در این مرحله شما به وسیله ی یک محصول آرایشی و بهداشتی مناسب پوست، صورت تان را تمیز کرده و به منافذ باز پوست تان اجازه جذب سریع مواد مغذی را خواهید داد. استفاده از تونر کلا حدود یک دقیقه زمان برده و در این زمان کم به شما فرصت پاک کردن آرایش را خواهد داد ئ تمامی بقایای آرایش را از روی صورت تان پاک خواهد کرد. برای استفاده از تونر تنها نیاز است که شما یک پد بهداشتی را با چند قطره از تونر مناسب با پوست تان خیس نمائید و پس از آن پد را بر روی پوست خود بکشید و پوست تان را با رطوبت پنبه آغشته نمائید.

  «آرایش محرمی» در آرایشگاه‌های زنانه ممنوع شد

انواع آرایش پاک کن های صورت کدامند؟

انواع آرایش پاک کن های صورت کدامند؟ 

انواع آرایش پاک کن های صورت شامل: میسلار واتر، شیر پاک کن، تونر، ژل شستشوی صورت، دستمال مرطوب و لوسیون است.

آیا میسلار واتر یا تونر برای چشم ضرر دارد؟

از آنجایی که میسلار واتر ها در تماس مستقیم با چشم های شما قرار خواهد گرفت تا آرایش و سایه چشم تان را پاک کن بهتر است بدانید که این محصولات با فرمولاسیون مناسب با چشم طراحی و تولید شده اند اما در صورت تماس با چشم ممکن است چسم های شما را تحریک کند و نیاز است تا چشم تان را با آب ولرم بشوئید.

جایگزین طبیعی پاک کننده های آرایش چه محصولاتی هستند؟

وازلین، روغن زیتون، شیر نارگیل، شیر، شامپو بچه، لوسیون بدن کودک

خرید محصولات پاک کننده آرایش از الانزا

خرید محصولات پاک کننده آرایش از الانزا 

از آنجایی که با بروز شرایط بحرانی مریضی در کشور رجوع به خریدهای اینترنتی بسیار زیادتر از زمان های قبل شده است شما دیگر به راحتی می توانید محصولات مناسب با پوست و مو یا محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب پوست تان را تهیه و خریداری نمائید. فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com/ یکی از همان فروشگاه های معتبر برای خرید غیر حضوری شما است که این امکان را به شما می دهد تا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به صورت چت آنلاین یا از طریق شماره تماس های موجود در سایت(۰۲۱۹۱۰۰۸۲۹۲) در صورت بروز مشکل ارتباط برقرار کرده و دیگر دغدغه ی خرید اینترنتی را نداشته باشید.

  «آرایش محرمی» در آرایشگاه‌های زنانه ممنوع شد

آدرس شرکت: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول – کدپستی: ۱۹۶۹۷۵۴۸۶۴
ایمیل جهت ارتباط: cs@elanza.com
اینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop
لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com
آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzacom

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx