همه چیز درباره نحوه گرفتن مدرک بین المللی فنی حرفه ای

dell ghatar.com ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۷

شاید شما هم جز آن دسته از افراد هستید که به درآمد بالای متخصصان فنی فکر می کنید. مشاغل فنی جز مشاغل پولساز و درآمدزا در تمامی کشورها است.

رپورتاژ آگهی: اگر به مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای فکر می کنید بهتر است ابتدا درباره نحوه گرفتن مدرک بین المللی فنی حرفه ای در رشته ای که قصد فعالیت در آن را دارید تحقیق کنید.

مدرک بین المللی فنی حرفه ای

رشته‌ های فنی حرفه ای از گذشته تاکنون جز رشته های درآمدزا و پولساز بوده اند، در حال حاضر نیز این مشاغل بهترین مشاغل برای انتخاب هستند. این رشته ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند، بنابراین پیش از انتخاب بایستی به بررسی آنها پرداخت و رشته ای که از بازار کار خوبی برخوردار بوده و با علایق شما تناسب دارد را انتخاب کنید.

اگر تمایل دارید با گرفتن مدرک بین المللی فنی حرفه ای مهاجرت کنید، ادامه مطلب را از دست ندهید!

با سه رشته پردرآمد فنی برای مهاجرت آشنا شوید!
جالب است بدانید که رشته‌ی تعمیرات لوازم خانگی، برق ساختمان و plc از بهترین رشته های فنی برای مهاجرت به خارج از ایران می باشند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی:
با توجه به پیشرفت تکنولوژی در لوازم خانگی و تنوع بالا آنها، این لوازم جز وسایل پرمصرف و پرطرفدار در خانه و آشپزخانه هستند. امروزه کمتر خانه ای را می توان دید که مجهز به یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، گاز، جاروبرقی، مایکرویو نباشد. با طریق سبک زندگی این لوازم بسیار پر کاربرد و مصرف بوده به همین دلیل نیاز به تعمیرات آنها در مقایسه با گذشته بیشتر است.

این موضوع شغل تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی کشورها به یکی از شغل های بسیار عالی و پردرآمد تبدیل کرده است. بنابراین اگر به مشاغل فنی و تعمیراتی علاقه مند هستید یکی از بهترین انتخاب ها این شغل می باشد.

برای یادگیری مهارت های این شغل تنها کافیست در یک دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی جامع و عملی ثبت نام کنید. در دوره تعمیرات لوازم خانگی با مباحث گوناگونی از قبیل طریقه تعمیر و عیب برد و مکانیکی یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، مایکرویو و دیگر لوازم خانگی آشنا خواهید شد. در پایان دوره نیز به سازمان فنی حرفه ای برای دریافت مدرک بین المللی تعمیرات لوازم خانگی معرفی خواهید شد.

آموزش برق ساختمان
یکی از دیگر مشاغل عالی برای مهاجرت شغل برقکار ساختمان است. این شغل جز آن دسته از مشاغل فنی است که از گذشته تا به امروز از درآمد خوبی برخوردار بوده و امروزه با توجه به رشد پروژه های ساختمانی و روی کارآمدن سیستم های امنیتی و رفاهی جدید بازار کار آن رونق بیشتری یافته است.

برای ورود به این شغل لازم است تا با برق کشی ساختمان و استانداردهای آن آشنا باشید و بتوانید در انواع ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و غیره برق کشی انجام دهید. اگر می خواهید به صورت حرفه ای در این شغل فعالیت کنید بایستی علاوه بر برق کشی مهارت لازم در نصب سیستم های امنیتی و رفاهی را نیز داشته باشید. به طور مثال بایستی بتوانید دوربین های مدار بسته، دزدگیر، درب اتوماتیک و دیگر سیستم ها را نصب کنید.

نگران یادگیری این مهارت ها نباشید. با شرکت در یک دوره برق ساختمان به صورت حرفه ای با کلیه این مهارت ها آشنا خواهید شد. آموزش سیم کشی ساختمان، آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش نصب درب های اتوماتیک، آموزش نصب دزدگیر و اعلام حریق برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره ها است.

آموزش plc

آموزش پی ال سی
یکی از دیگر شغل های فنی بسیار عالی و پردرآمد برای مهاجرت شغل پی ال سی می باشد. این شغل جز شغل های بسیار تخصصی بوده و از این رو متخصصان این رشته از درآمد بسیار بالایی برخوردار می باشند.

همانطور که می دانید امروزه در کشورهای توسعه یافته بیشتر امور به وسیله اتوماسیون صنعتی انجام می شود این موضوع بازار کار شغل پی ال سی را بسیار عالی و آینده دار در این کشورها کرده است.

اگر علاقه مند به مشاغل حوزه برق صنعتی هستید و باید بگوییم شغل پی ال سی از بهترین انتخاب هاست. کافیست با شرکت در یک دوره آموزش plc با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید.

امروزه آموزشگاه های متعددی در کشور این دوره را برگزار کرده و کارآموزان بسیاری را روانه بازار کار می کنند. با یک تحقیق و جستجو بهترین آموزشگاه را شناسایی و در دوره های آن ثبت نام کنید.

آیا مدرک فنی حرفه ای در کشورهای خارجی اعتبار دارد؟
بله، این مدرک یکی از معتبرترین مدارک برای مهاجرت به خارج از کشور می باشد.سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عضو سازمان جهانی کار (ILO) می باشد. مدارک صادر شده توسط سازمان فنی حرفه ای در ۱۸۶ کشور عضو ILO معتبر است. مدرکی که از فنی و حرفه ‌ای دریافت می کنید، دارای کد ریجستری بین‌المللی می باشد که از سایت سازمان سنجش نیز قابلیت استعلام دارد.

یک آموزشگاه معتبر انتخاب کنید!
برای آنکه خیالتان از بابت اعتبار مدرک و یادگیری حرفه ای مباحث فنی راحت باشد، می‌بایست در ابتدای کار یک آموزشگاه مطمئن و معتبر را برای گذراندن دوره انتخاب کنید.

مجتمع فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه‌های فنی حرفه ای است  که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای کشور فعالیت می‌کند. این آموزشگاه با ارائه مدرک فنی حرفه‌ای به افراد این امکان را می‌دهد که پس از طی دوره بتوانند برای خود در ایران و کشورهای خارجی به فعالیت مشغول شوند.

این آموزشگاه برای یادگیری هر چه بیشتر کارآموزان امکان تجدید دوره رایگان را برای کارآموزان فراهم کرده است، بهره مندی از پشتیبانی نامحدود و برگزاری دوره در کارگاه های عملی از دیگر مزایای این آموزشگاه است.

آموزشگاه فنی پارس دوره های متعددی را در پنج دپارتمان برق، الکترونیک، تاسیسات، خودرو و جوشکاری برگزار می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. یا با شماره  ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس بگیرید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx