lokomotive https: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۰

۱۴ روش راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه!
شاید سن کمی دارید و دوست دارید که در همین نوجوانی، کاری برای خودتان داشته باشید و از نظر مالی مستقل باشید. شاید هم فارغ‌التحصیل شده‌اید و تمایل دارید که خودتان کارآفرین باشید. به‌جای اینکه برای شخص دیگری کار کنید. یا شاید از کار کردن برای دیگران و زندگی روتین کارمندی خود خسته شده‌اید و ترجیح می‌دهید کسب و کار خودتون را راه‌اندازی کنید. شاید هم به شغل دومی نیاز دارید. برای این که بتوانید به این خواسته‌ها برسید باید به دنبال یادگیری کسب و کار اینترنتی بروید. کسب و کارهای اینترنتی شغل‌هایی هستند که به سرمایه اولیه نیازی ندارند.

راه‌های متفاوت و زیادی برای راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه اولیه در خانه و کسب درآمد با استفاده از مهارت و علاقه‌ای که دارید وجود دارد. فضای مجازی بهترین بستر را برای راه اندازی کسب و کار برای تمامی افراد با تمامی شرایط فراهم کرده است. از نظر خیلی از آدم‌ها، کسب درآمد از طریق فضای مجازی به شدت ترسناک است. البته واقعیت این است که راه اندازی کسب و کار اینترنتی کمی دشوار هست. اما نه به اندازه‌ای که بخواهید کلا قید این کار را بزنید.

همه می‌توانند با راه اندازی کسب و کار اینترنتی پول دربیاورند. اشخاص زیادی هستند. که در تمامی جهان طریق اینترنت کسب درآمد می‌کنند. اینکه شما هم یک کارآفرینان اینترنتی باشید، آنقدر هم رویایی نیست. برای شروع کسب وکار اینترنتی به یک کامپیوتر که به اینترنت متصل باشد نیاز دارید. متنوع بودن ابزارهای راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی، شروع کسب و کار از طریق اینترنت را بسیار راحت کرده است.

از نکات کلیدی برای افزایش بازدید، حفظ مخاطب و جلب اعتماد مخاطب تولید محتوای مفید و جدید، به‌روزرسانی منظم مطالب وبلاگ و پرهیز از تبلیغات افراطی است.

۲. ساخت و انتشار آنلاین ویدئو

وب‌سایت‌های بارگذاری و تماشای ویدئو مثل: آپارات و یوتیوب را مطمئنن می‌شناسید. روزانه کلی ویدئو با موضوع‌های مختلف روی این وب‌سایت‌ها بارگذاری می‌شوند. و کلی کاربر به تماشای این ویدئو‌ها می‌نشینند. یکی از پرطرفدارترین انواع کسب و کار اینترنتی این روزها ساخت ویدئوهای گوناگون و انتشار آن در این گونه وب‌سایت‌ها است. این که ویدئوی شما بازدید زیادی داشته باشد. اتفاق خوبی است. اما نیازی نیست حتما ویدئوی شما وایرال شود و بازدید میلیونی داشته باشد.

برای اینکه بازدید بیشتری داشته باشید فقط کافیست ویدئوهایی بسازید که محتوای مفید و جالب داشته باشند و بازدیدکنندگان‌ آنها را بپسندند. شما می‌توانید موضوع ویدئو را خودتان انتخاب کنید. بعد از ثبت‌نام در وب‌سایت موردنظر و آپلود ویدئو، اگر تمام تنظیمات لازم را اعمال کرده باشید، بنرهای تبلیغاتی روی ویدئوی شما نمایش داده می‌شوند.

اگر بازدیدکنندگان هنگامی که دارند ویدئوی شما را تماشا می‌کنند روی این تبلیغات کلیک کنند، مبلغ مشخصی به شما تعلق خواهد گرفت. هر چقدر افراد بیشتری ویدئو را ببینند، تعداد کلیک روی این تبلیغات هم زیادتر می‌شود و در نتیجه میزان سود شما هم از این کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه بیشتر خواهد شد.

این که ویدئوهای ارسالی شما کیفیت مناسبی داشته باشد تأثیر خیلی خوبی در جذب بازدیدکنندگان دارد. توجه کردن به میزان نور، وضوح صدا و نبودِ صداهای مزاحم و همچنین ویرایش ویدئو با نرم‌افزارهای ویرایش از جمله راه‌هایی هستند که باعث بهتر شدن کیفیت ویدئوهای شما می‌شوند. در نظر گرفتن تمامی این موارد می‌تواند به رشد کسب و کار اینترنتی شما کمک خیلی زیادی بکند.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx