آنچه لاک ناخن شما درباره شما می‌گوید

dell ghatar.com ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۹

اگر عاشق رنگ لاک ناخن هستید، ناخن‌های خود را مانیکور کنید، از کاشت استفاده کنید و آن‌ها را زیبا کنید.

رپورتاژ آگهی: کارن گرانت، معاون رئیس جمهور و تحلیلگر صنعت جهانی گروه NPD در گزارش مراقبت از ناخن در لهستان در سال ۲۰۱۳ نشان داد: “حتی برای کسانی که بودجه محدودی دارند، محصولات ناخن یک درمان است و قدرت تغییر را دارد.”.

مانیکور

اگر شما، مانند بیش از نیمی از زنان ۱۸ ساله یا بیشتر، به طور روزمره حال روحی خود را با مانیکور درمان می‌کنید، می‌دانید که چقدر تجربه لذت بخشی است. اگر به یادگیری طراحی ناخن و کاشت آن علاقه دارید می‌توانید در دوره‌های آموزش کاشت و طراحی ناخن آموزشگاه مرجان کریمی شرکت کنید.

طبق این گزارش، بیشتر خانم ها رنگ لاک ناخن را بیش از هر چیز دیگری برایشان مهم است و وقتی صحبت از رنگ‌ها می شود به طور کلی رنگ‌های مورد پسند خانم‌ها ترجیح به سایه روشن و خنثی یا سایه روشن طبیعی است، با رنگ‌های صورتی/بنفش، شفاف و قرمز، انتخاب رنگ ناخن چیز دیگری به غیر از تصمیم گیری در مورد زیبا بودن آن است، در واقع لاک انتخابی شما چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید. این داستانی است که ناخن های شما از شما تعریف می‌کنند .

رنگ نارنجی آتشین به معنای خودانگیخته شدن شماست

هیچوقت فکر نکنید برای انتخاب این رنگ لاک باید تا پاییز صبر کنید، لاک نارنجی نشان از مستقل بودن و استقلال شخصی شما خواهد بود. این رنگ ترکیبی از سایه های مرجانی و نارنجی است که رمانتیک و پرشور است و زیبایی چشمگیر گل های خشخاش را یادآوری می کند.

استفاده از رنگ نارنجی به ویژه نارنجی سوخته در هر دو فصل تابستان و پاییز زیبا و چشمگیرتر است.

رنگ های لاک ناخن خنک کاملاً شیک هستند

رنگ خاکستری بسیار شیک است و شما به همان اندازه رنگ لاک ناخن خاکستری که استفاده می‌کنید، سرد هستید. سایه های خاکستری به طور عجیبی محبوب شده اند، به این معنی که شما بیش از ۵۰ سایه خاکستری و سرد دارید که می توانید انتخاب کنید. و این لیست رنگ در حال بیشتر شدن است.

از این رنگ به عنوان سایه برای فصل پاییز استفاده می‌شود.  همانطور که در لاک نارنجی گفتیم، قطعاً لازم نیست که خاکستری را در ماه‌های پاییز استفاده کنید. رنگ لاک ناخن خاکستری از زمستان ۲۰۱۹ بسیار دیده شد. خاکستری‌ها به دلیل اینکه رنگی معاصر هستند، دنج، آرامش بخش و آرام هستند. خاکستری نشان دهنده تعادل و آرامش است.

رنگ‌های لاک ناخن قرمز

برخی از رنگ های لاک ناخن قرمز می توانند بیشتر رنگ صورتی، نارنجی، بنفش و … را در خود داشته باشند. اگر می‌خواهید رنگ قرمز پررنگ را امتحان کنید، شما را سرزنش نمی کنیم. رنگ قرمز گوجه فرنگی فقط به معنای عصبانی بودن شما است، ناخن های قرمز تیره داستان کاملاً متفاوتی از شما را روایت میکنند.

رنگ های لاک ناخن نئون توجه را می طلبد

ناخن های نئون نیاز به دیده شدن دارند. اگر از این رنگ های لاک ناخن فلورسنت استفاده می کنید، مطمئنا عاشق زندگی و مهمانی هستید. و از سال ۲۰۱۹، آمار نشان می دهد که زنان بیشتری به دنبال این رنگ جسورانه هستند. رنگ لاک ناخن ها یک روش جدید برای ادغام با برخی از رنگ‌های نئونی در زندگی شما هستند و بهتر است در روزهای گرم تابستان از لاک نئونی استفاده کنید.

از  رنگ سبز آهک  تا  صورتی حبابی  تا حتی  مانیکور رنگین کمان، همه‌ی رنگ‌های نئونی جذاب هستند و خوشبختانه برای زدن رنگ لاک ناخن های نئونی نیازی نیست که کل ناخن‌هایتان را رنگ بزنید با  انتخاب سایه به همان رنگ نیز، لذت خواهید برد.

یک رنگ لاک ناخن مشکی شخصیت واقعی فرد را نشان می دهد

افرادی که سیاه و سفید را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می کنند اغلب هنری و حساس هستند، این افراد درون‌گرا نیستند، اما مراقب جزئیات زندگی خود هستند و به راحتی با دیگران شریک نمی‌شوند .​​بیشتر کسانی که لاک سیاه می‌زنند خلاق و کمی شورشی هستند. استفاده از رنگ لاک سیاه به اعتماد به نفس زیادی نیاز دارد و برای بیشتر خانمها، این ظاهر به نوعی امضای آن‌ها است.

رنگ های لاک ناخن آبی برای افراد خلاق است

لاک ناخن آبی نیز مانند سیاه و سفید به خلاقیت فرد اشاره دارد. اگر مرتبا ناخن های خود را در این سایه رنگ می‌کنید، شما احتمالاً یک آینده نگر هستید.

اگر رنگ لاک ناخن سیاه و آبی را ترکیب کنید، چه معنایی دارد؟

اگر لاک ناخن مشکی و لاک ناخن آبی هر دو به معنای خلاقیت است، ترکیبی از رنگ لاک ناخن سیاه و آبی باید به معنای خلاقیت بیشتر باشد، اما نه. این تصور را می دهد که شما یک سبک زندگی پر از آدرنالین و پر از هیجان مداوم دارید

اگرچه ممکن است رنگ های سیاه و آبی رنگی باشد که شما را با تیرگی همراه کند اما ترکیب این دو رنگ در واقع می تواند ظاهری خیره کننده ایجاد کند. بعضی از سبک ها آسمان شب پرستاره را بیان می کنند.

 

رنگ های لاک ناخن صورتی کاملاً زنانه هستند

نئون و صورتی حبابی روشن، انتخاب یک رنگ از خانواده رنگ صورتی نماد آرامش است. رنگ های ملایم مانند صورتی های کم رنگ، بژهای کرمی و حتی برخی رنگ های روشن قطعاً می‌تواند به یک آرامش فرد بیفزاید .”

ناخن های صورتی همچنین نشان می دهند که شما شخصیتی زنانه دارید . هر وقت خواستید طرف دخترانه و شیرین خود را به رخ بکشید، ناخن های خود را با رنگ های صورتی لاک بزنید.

رنگ لاک ناخن خنثی و کرمی خیلی روشن نشان می دهد که یک فرد “بدجنس” هستید

بسیار ناراحت کننده طرفداران رنگ لاک خنثی و ناخن های نئون به ندرت وجود دارند این دو خانواده رنگی دو شخصیت بسیار متفاوت را به خود جلب می کنند، رنگ لاک ناخن های نئون برای افرادی که می خواهند دیده شوند بسیار مناسب است، از طرف دیگر لاک ناخن خنثی و کرمی توسط افرادی با شخصیت‌های کاملاً  ناموزون انتخاب می‌شوند.

افراد جوان از رنگ لاک سفید استفاده می کنند

اگر رنگ لاک ناخن شما کاملاً سفید است، در واقع چشمه جوانی را پیدا کرده اید. یک مانیکور سفید به یک شخصیت جوان اشاره دارد. در تمام سنین استفاده میشود و عنصری از جوانی را به هرکسی که آن را انتخاب کند میدهد. حتی اگر شخصیت فوق العاده بازیگوش و جوانی دارید. اگر رنگ پوست شما سرد و فوق العاده کمرنگ است از رنگ سفید خودداری کنید رنگ سفید برای رنگ‌های متوسط ​​و گرم پوست گزینه ای عالی است. یک ناخن کوتاه و طبیعی با لاک سفید جذابیتش دوبرابر میشود.

تنوع ناخن خیلی بیشتر از رنگ لاک ناخن است

ناخن های خود را با یک طرح گل رنگ آمیزی کنید، این نه تنها نشان می دهد که شما مودب و شیرین هستید، بلکه فردی قابل اعتماد و مسئولیت پذیر هستید.

اما اگر یک طرح با رنگ پررنگ انتخاب کنید این مدل را هنگامی که می خواهید ناخن هایتان جنبه هنری شما را نشان دهند انتخاب کنید.

طراحی ناخن بیانگر آنچه رنگ لاک ناخن

نقاشی روی یک طرح جسورانه یا استفاده از تنوع بر روی ناخن ها تنها راه نیست.برچسب‌های ناخن بسته بندی شده، که در اصل برچسب هایی هستند که شما روی ناخن های خود می زنید ، یک راه حل عالی برای مواقعی است که می خواهید ظاهری فوق العاده دقیق داشته باشید که انجام آن با رنگ های ساده لاک ناخن بسیار دشوار است. حتی می برچسب‌های ناخن را که چهره مشهور دارند، خریداری کنید. و می‌توانید جهت آموزش طراحی ناخن به آموزشگاه مرجان کریمی بپیوندید.

زرق و برق لاک های ناخن نشان دهنده میزان سرگرمی شخصی است

اگر رنگ لاک ناخن پر زرق و برق مورد پسند شما است ممکن است همیشه دنبال یک حواس پرتی جدید باشید. این ممکن است به این معنی باشد که شما کمی بی قرار هستید، اما همچنین به این معنی است که شما یک فرد سرگرم کننده هستید.

لاک ناخن شفاف یا رنگ لاک ناخن نداشته باشید

اگر به سمت لاک ناخن شفاف گرایش دارید نشان میدهد که می توانید از پس هرچیزی که سر راهتان است برآید : شما در اصل یک معلم گرافیک هستید هر چند همه رنگ‌های شفاف به یک اندازه شفافیت ایجاد نمی کنند. هنگام بی رنگی، قطعاً چیزی را می خواهید که باعث می شود ناخن های شما سالم تر ظاهر شود. رنگ لاک ناخن ممکن است در بطری صورتی به نظر برسد، اما در واقع سایه ای است که رنگ ناخن های طبیعی شما را افزایش می دهد. پس از استفاده، صورتی های ناخن صورتی تر و سفیدها برای پایان درخشان و اثر سالم و درخشان سفیدتر می شوند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های طراحی ناخن و سایر دوره های آموزشگاه مرجان کریمی به سایت این آموزشگاه به آدرس https://www.marjankarimi.com/ مراجعه کنید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx