چطور در رشته تعمیرات لوازم خانگی مشتری جذب کنیم؟

dell ghatar.com ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۴۲

همانطور که شاهد هستید امروزه لوازم خانگی در مقایسه با سال های گذشته از تنوع و گوناگونی بسیاری برخوردار می باشد. در گذشته تنها یخچال، لباسشویی و جاروبرقی از لوازم خانگی پرکاربرد به حساب می آمد، اما امروزه با تغییر در سبک زندگی و افزایش زنان شاغل، ظرفشویی، مارکروفر، غذاساز و غیره نیز به لوازم خانگی کلیدی تبدیل شده و در کمتر خانه ای این وسایل استفاده نمی شود.

رشته تعمیرات لوازم خانگی

از طرفی در سال های اخیر شاهد افزایش چشمگیر قیمت لوازم خانگی بودیم، که این موضوع باعث شد تا هنگام خراب شدن لوازم خانگی افراد به جای تعویض به دنبال تعمیرکاری ماهر باشند تا مشکل را در کمترین زمان و با بهترین هزینه رفع نماید.

همه این موارد نشان از بازار کار خوب رشته تعمیرات لوازم خانگی می دهد. بنابراین اگر در این شغل فعالیت می کنید یا قصد ورود به این شغل را دارید و نگران جذب مشتری و درآمدزایی هستید، با ما تا انتها این مطلب همراه باشید.
 
روش های جذب مشتری در شغل تعمیرات لوازم خانگی
بدون شک مشتری راضی از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت در هر کسب و کاری است. این موضوع در مشاغلی مانند تعمیرات لوازم خانگی که ارتباط مستقیم با مشتری دارند بیشتر حائز اهمیت است. برای رضایت و جذب مشتری در این شغل روش ها و راهکارهای گوناگونی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

رشته تعمیرات لوازم خانگی

۱-مهارت های خود را کامل کنید.
لوازم خانگی انواع گوناگونی دارند، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز، چرخ گوشت و غیره برخی از پرکاربردترین این لوازم هستند. اگر می خواهید در این شغل به موفقیت دست یابید توصیه می کنیم مهارت های لازم برای تعمیر انواع لوازم خانگی را کسب نمایید. به طور مثال اگر شما تنها در چند زمینه تخصص داشته باشید در صورتی که مشتری به شما مراجعه کند و شما مهارت تعمیر دستگاه وی را نداشته بود وجهه مناسبی نداشته و باعث از دست دادن مشتری می شود.

بنابراین پیش از ورود به این شغل توصیه می کنیم با شرکت در یک دوره فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی با صفر تا صد تعمیر انواع لوازم خانگی جدید و قدیمی آشنا شوید.
 
۲-با نمایندگی ها ارتباط و همکاری داشته باشید.
اگر به تازگی وارد این شغل شده اید، ابتدا توصیه می کنیم مدت زمانی را در نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی کار کنید. این به شما کمک می کند که ضمن کسب تجربه با مشتریان بسیاری ارتباط بگیرید و بدین ترتیب برای خود مشتری جذب کنید.
 
۳-در سایت های خدمات آنلاین ثبت نام کنید.
یکی از روش های دیگر برای جذب مشتری، ثبت نام در سایت های فعال در زمینه خدمات آنلاین می باشد. استادکار، آچاره، آچار باز برخی از این سایت ها است. کافیست در این سایت ها ثبت نام کنید و با مشتریان ارتباط بگیرید.
 
۴-قیمت مناسبی به مشتریان ارائه دهید.
ارائه قیمت مناسب و رقابتی در مقایسه با دیگر رقبا از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار برای موفقیت در کسب و کار به خصوص در روزهای اول فعالیت است. در شرایط کنونی امروز همه افراد به قیمت حساس هستند و این موضوع باعث می شود تا قیمت پایین تر انگیزه ای برای آنها ایجاد کند تا به شما مراجعه کنند.
 
۵-فعالیت در شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید.
امروزه افراد مدت زمانی از طول شبانه روز را به فعالیت در شبکه های اجتماعی اختصاص داده اند. بنابراین از این شبکه ها غافل نشوید. می توانید با انتشار مطالب آموزشی در این شبکه ها افراد را جذب صفحه خود کنید. یا برنامه ترفیعی خود را اعلام کنید.

۶-در دیوار و شیپور آگهی ثبت کنید.
از دیگر روش هایی که به جذب مشتری شما کمک می کند، ثبت آگهی در دیوار و شیپور است. توصیه می کنیم در این سایت ها آگهی خود را ثبت کنید.
 
۷-از قطعات اصل استفاده کنید.
از مهم ترین فاکتورهایی که باعث موفقیت هر چه بیشتر در این شغل می شود، ارائه کار با کیفیت است. متاسفانه برخی از تعمیرکاران برای کسب سود بیشتر از قطعات نامناسب استفاده می کنند و این موضوع باعث زود خراب شدن دستگاه و نیاز مجدد به تعمیرات دارد.

بنابراین هنگام کار کیفیت را فراموش نکنید و حتما از قطعات اصلی و اورجیتال استفاده کنید. دقت داشته باشید اگر مهارت لازم برای تعمیرات و عیب یابی را ندارید دست به تعمیر نزنید. با این کار ممکن است آسیب بیشتری به دستگاه وارد کنید.

اگر به صورت حرفه ای با مهارت های لازم این شغل آشنا نیستید توصیه می کنیم پیش از شروع به کار حتما با شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی ثبت نام کنید.

رشته تعمیرات لوازم خانگی

معرفی آموزشگاه فنون برق
آموزشگاه فنون برق یک آموزشگاه حرفه ای و تخصصی در زمینه برگزار دوره های فنی حرفه است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت کرده و دوره های متعددی را در دپارتمان های گوناگون برق و الکترونیک، مکانیک ، جوشکاری، تعمیرات، نصب برگزار می نماید.

این آموزشگاه از اساتید متخصص و با تجربه برای آموزش هر چه بهتر مفاهیم بهره گرفته است. کلیه کلاس های این مرکز، مجهز به کامل ترین تجهیزات بوده و این موضوع باعث شده تا کارآموزان به صورت عملی مفاهیم کلاس را تمرین و رفع اشکال نمایند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، امکان تجدید دوره رایگان، برگزاری دوره در روزهای تعطیل، مشاوره بازاریابی رایگان، پشتیبانی نامحدود دوره برخی از مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

در ادامه با برخی از دوره های این مرکز آشنا خواهیم شد.
 
آموزش تعمیرات موبایل
دوره فنی حرفه ای تعمیرات موبایل از دوره های پرطرفدار تعمیرات است که به آموزش صفر تا صد مفاهیم عیب یابی و تعمیرات انواع موبایل های اندروید و آیفون می پردازد. مجتمع فنون برق برای یادگیری بهتر کارآموزان، در این دوره ست ابزار در اختیار هر یک از هنرجویان قرار داده است. این موضوع باعث شده تا هنرجو مباحث آموزشی استاد را تمرین کرده و رفع اشکال بگیرید.

سرفصل های دوره موبایل کامل بوده و مطابق با نیازهای بازار کار و سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور می باشد.
 
آموزش سیم پیچی موتور
یکی از دیگر دوره های پرطرفدار این آموزشگاه که از بازار کار و آینده شغلی خوبی نیز برخوردار می باشد، دوره آموزش سیم پیچی می باشد. این دوره همانند دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه به صورت عملی بوده و طی آن با نحوه سیم پیچی در انواع موتورهای تکفاز و سه فاز آشنا خواهید شد.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق، کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه، می‌توانید به درگاه اینترنتی https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید و در جریان ریز و جزئیات دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گیرند. همچنین، شماره تلفن ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ در شبکه‌های مجازی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و نقطه نظرات متقاضیان و علاقمندان به دوره‌های فنی حرفه ای می‌باشد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx