زیبایی چهره با تزریق ژل، زاویه‌سازی صورت و هایفوتراپی

dell ghatar.com ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۴۶

کلینیک زیبایی زمانی با ۱۸ سال سابقه نتیجه بخش در زمینه های مختلف زیبایی از جمله تزریق فیلر زیر چشم، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. در کلینیک ما خدمات متعددی چون مراقبت های پوستی، جراحی های زیبایی، انواع ژل، بوتاکس و فیلر با بهترین کیفیت انجام  می‌شود.

رپورتاژ آگهی: البته ناگفته نماند که کلینیک ما با داشتن بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در تهران توانسته عنوان بهترین مرکز فیلر تهران را از آن خود نماید.

کلینیک تزریق ژل لب

کلینیک تزریق ژل لب در تهران
داشتن لب های زیبا و برجسته جزو مواردی است که در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار است. عوامل مختلفی چون استعمال دخانیات، نیروی گرانش زمین در روند تغییر حالت لب ها موثر بوده و موجب از دست رفتن فرم اصلی لب‌ها می‌گردند. برای بر طرف شدن این مشکلات و همچنین زیبایی فرم لب ها، تزریق ژل لب را به شما توصیه می‌کنیم. البته این نکته را در نظر بگیرید که ژل مصرفی حتما بر پایه هیالورونیک اسید باشد. ما در بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهران مفتخریم که بهترین ژل ها را با برندهای اصل برای مراجعین استفاده نمودیم و نتایج آن نیز بسیار مورد رضایت بوده است.
 
زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت

زیبایی ظاهر با چهره تضمین می‌شود چه بسا که  چهره‌ای دور از نقص، شما را به زیبایی مضاعفی برساند هم از در نظر دیگران و هم در نظر خودتان . عدم تعادل و وجود ناهنجاری در ظاهر صورت، حس ناخوشایندی به فرد می‌دهد، ممکن است در مواردی ناهنجاری در صورت وجود نداشته باشد اما ظاهر فرد برای او دلچسب نباشد پس به دنبال راهی خواهد بود که این حس را از بین ببرد، زاویه سازی صورت یکی از بهترین شیوه‌ها برای بهبود انحنای سطحی صورت و یا کانتور صورت می‌باشد.

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران با استفاده از تکنیک‌هایی چون : تزریق ژل و چربی که روش کم تهاجم  میباشد این عمل را انجام میدهد. زاویه سازی صورت می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی چهره فرد داشته باشد و همچنین روش بسیار مناسبی جهت جایگزین شیوه های پردردسر جراحی است که می‌تواند نتیجه ای مشابه جراحی ولی بدون دردسر را داشته باشد. حجمی از صورت که به دلیل بالا رفتن سن، از دست رفته با این روش اصلاح خواهد شد، جالب است بدانید شکاف‌ها و چروک های پوستی نیز تا حد زیادی با این روش رفع خواهد شد. به کمک زاویه سازی فک می‌توان مرز بین صورت و گردن را نیز زیباتر نشان داد.

هایفوتراپی در کلینیک زیبایی تهران
با روند افزایش سن، پوست صورت دچار تغییرات ملموسی می‌شود، برای خلاص شدن از این موضوع و رسیدن به پوست شاداب و جوان راه حل‌های متعددی وجود دارد. یکی از روش‌های زیبایی پوست هایفوتراپی می باشد که با استفاده از دستگاهی به نام هایفو در بهترین مرکز هایفوتراپی تهران انجام می شود. دستگاه هایفوتراپی در مراکز هایفوتراپی  با استفاده از امواج متمرکز فراصوت، بخشی از لایه پوست را که در زیر لایه‌ی سطحی قرار دارد مورد هدف قرار می‌دهد و با این امواج به آن انرژی می‌دهد.انرژی که توسط امواج فراصوت ایجاد شده است، موجب افزایش سریع دمای لایه می‌گردد. زمانی سلول‌ها دچار آسیب سلولی می‌شوند که به دمای خاصی برسند. ممکن است این روند در تضاد با بهبود کیفیت پوست به نظر برسد، ولی چنین نیست. آسیبی که به سلول‌ها وارد می‌شود موجب تحریک تولید پروتئین‌هایی به نام کلاژن خواهد شد. کلاژن‌ نیز از ساختار طبیعی پوست و بافت‌های دیگر بدن محافظت می‌کند. هرچه مقدار کلاژن در بافت افزایش یابد، استحکام آن بافت بهتر خواهد بود.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx